


Проблем при монтаж на аларма пасат б3 седан
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Проблем при монтаж на аларма пасат б3 седан
Здр.колеги.Значи вчера си взех една евтина китаиска аларма от битака,колкото да ми действа централно с дистанционното.И така реших да я слагам сам,разглобих пластмасите под волана и я поместих там,прекарах кабел за сирената,намерих мигачите(вързах ги)намерих управляващите кабели на централно и тях ги вързах,и когато вече мислех ,че всичко е ок,проблем.Заключвам отключвам,няма проблем,но когато заключа след 20-30 сек алармата се включва сама като,че някои праи опит да я краде,ядосах се и махнах шоковия датчик,но проблема си отстана същия.Кабелите през вратите не съм прекарвал тъй като не ми трябва толкова аларма а и нз кои кабел е.Вързах само 2 бели кабела за централното,два за мигачите,сирената,шоковия датчик,копчето за ресет,лампичката,и един син кабел които мислих,че трябва да е маса(съмняваме да не би да е там грешката).А и това реле което е не съм го връзвал тъи като не съм наясно как точно да го направя,това за блокировката на двигателя мисля че е .
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
схемата
Ето и схемата за монтажа:
първите 6 пина са за централното заключване.
следващи 10 пина
1-жълт-engine power cut off loop
2-black-grounded
3-brown-turning light
4-pink-siren
5-red-+12v
6-brown-turning light
7-green-trunk release
8-orange-foot breaking switch
9-white-ACC on wire
10-blue-negative door triggering
И съответно има още куплунги за шоковия датчик,лампичката,и копчето за ресет.
Не са ми ясни позиции 1,7,8,9,10
10 съм го вързал просто на маса,маи от там ми идва проблема
Ето и данните на релето което не съм монтирал никаде:
YLE Yong lin
YL314-B-12V
JD1915 40A
И още една схема има и на него
30 85 86 87 87а всички са свързани към едно място,това е за релето
първите 6 пина са за централното заключване.
следващи 10 пина
1-жълт-engine power cut off loop
2-black-grounded
3-brown-turning light
4-pink-siren
5-red-+12v
6-brown-turning light
7-green-trunk release
8-orange-foot breaking switch
9-white-ACC on wire
10-blue-negative door triggering
И съответно има още куплунги за шоковия датчик,лампичката,и копчето за ресет.
Не са ми ясни позиции 1,7,8,9,10
10 съм го вързал просто на маса,маи от там ми идва проблема
Ето и данните на релето което не съм монтирал никаде:
YLE Yong lin
YL314-B-12V
JD1915 40A
И още една схема има и на него
30 85 86 87 87а всички са свързани към едно място,това е за релето
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Пиновете за централното:
1-orange
2-white
3-yellow
4-orange\black
5-white\black
6-yellow\black
Съответно съм вързал бял подава сигнал за заключване към централното,жълт и жълто с черно са към +12в,бяло с черно подава сигнал към централното за отключване,а двата оранжеви незнам за какво са и съм ги вързал един с друг да продалжава веригата,да не би и те да са объркани
1-orange
2-white
3-yellow
4-orange\black
5-white\black
6-yellow\black
Съответно съм вързал бял подава сигнал за заключване към централното,жълт и жълто с черно са към +12в,бяло с черно подава сигнал към централното за отключване,а двата оранжеви незнам за какво са и съм ги вързал един с друг да продалжава веригата,да не би и те да са объркани
- ligustrum
- Мнения: 510
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колега единственото което се сещам е,че 20-30сек.трябват на алармата да се активира след ката я включиш.тоест затваряш вкл. алармата и след около 30 сек.тя се активира и при отваряне се задейства.щом при теб след 30 сек.започва да пищи,значи така си я свързал,че за нея колата е отворена.помисли за това!иначе от схемата и не разбирам.може би някой друг колега 

- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Решено до някаде
Колеги,реших проблема до някаде,бутона на врата не винаги работил,размених ги с бутона от задната врата и всичко е ок,но този кабел ацц + към контакт не съм го вързал за какво служи тои.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
не към контакт ,а през контакт,т. е. когато дадеш контакт да има захранване +.когато свържеш и този извод,алармата разбира,че си запалил и се изключва, в смисъл на запалено положение не можеш да я включиш от дистанционното.ако е малко по умна при запален автомобил от дистанцонното ,можеш само да заключваш и отключваш вратите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта