Антидетонационен датчик?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
iceto73
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Антидетонационен датчик?

Мнениеот iceto73 » Пон 17 мар 2008 20:03


Здравейте колеги,преди време ви писах за моят пасат в3.Имах проблеми с детонации в двигатела и ми се пълнеше картера с бензин.Смених регулатора за налягането на бензина и нещата се поуправиха,но не съвсем!Сега ми откриха,че трябва да се смени антидетонационния датчик за се изчистят нацяло детонациите.Горивната смес на колата е преубоготена,авансът е в повечко за да компенсира и да няма детонации.Според майсторите неизправноста на този датчик връща аванса на колата.Моят пасат е труден за диагностика,защото не може да се включи към компютър той е със старата механична инжекция на двигател pf 1.8 1989 година.Искам да питам някой брал ли е ядове с този датчик?




Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Мнениеот volodya iliev » Пон 17 мар 2008 21:09


Здравей колега до колкото те разбирам двигателя ти е РF 1.8 79кв.107к.с този двигател не ми прилича да е с механичен инжекцион тъй като аз карам същия пасат със същия двигател и това си е чисто електрически инжекцион или не сам разбрал нещо значи този детонационен датчик при мен сам го облепил с изолирбанд тъй като външната му изолация се е разрушила от топлината но не ми е създавал проблеми поне за сега иначе ако те интересува цената на нов аз преди време питах в юнитрейд и ми казаха 104лв. но с поръчка нямаха го в момента в наличност.


Потребителски аватар
iceto73
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот iceto73 » Вто 18 мар 2008 19:32


Аз също изолирах перфектно кабела на датчика,но има пукнатини на самия датчик където се захваща на блока.Взех втора употреба също пукнат и също имаше детонации,сега съм поръчал нов за 106 лева и дано да има ефект!


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Вто 18 мар 2008 21:13


М-м-да-а и аз съм така (PB - 1.8i). Появиха се леки попръцвания, но като го ових с изолирбанд нещата се оправиха. Преди 6м. на Симеон в един магазин ми обадиха 180лв. и ме амбицираха към изолирбанда.
А, сетих се, че по това време ангранажната ролка се обади и пръцканията с нея. Отидох на много добър майстор, той смени (аз изолирах) и малей пасатко е атлет първенец. Не дава да го барнеш! :lol:


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Пет 28 мар 2008 21:02


здравейте колеги.и моя старец а с рв мотор и при мен сместа е богата и на бензин не оди грам(добре че карам на газ) не разбрах съвсем от горните мнения може ли и при мен проблема да идва от проклетия датчик?сместа на бензин ми е толкова богата че припушва като дизел,но пуши само на бензин.имам руска свещ с прозорче с която се наблюдава горенето в цилиндъра,пламъка на бензин е оранжев вместо син.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пет 28 мар 2008 21:22


siem написа:здравейте колеги.и моя старец а с рв мотор и при мен сместа е богата и на бензин не оди грам(добре че карам на газ) не разбрах съвсем от горните мнения може ли и при мен проблема да идва от проклетия датчик?сместа на бензин ми е толкова богата че припушва като дизел,но пуши само на бензин.имам руска свещ с прозорче с която се наблюдава горенето в цилиндъра,пламъка на бензин е оранжев вместо син.

Ти ме разби с тая свещ с прозорче! Дай повече инфо и снимки.
А за детонациите - не знам как разбирате кога ги има и кога ги няма. Напуканата изолация на датчика не я лекува изолирбанта, трябва нов! Даже от ВАГ го броят за консуматив, който се сменя на определени км.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 28 мар 2008 21:31


Ето я ИКС-1 (индикатор качества смеси). Много полезно инструментче, ако така мога да се изразя. Позволява да наблюдаваш горенето в цилиндъра и да настроиш сместта по-най оптимания начин. Пламъка трябва да бъде син, както е казал колегата горе. Тогава има най-добро изгаряне.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 28 мар 2008 22:14


Този мотор се чете, само, че с мигащи кодове, трябва да имаш контролна лампа на таблото или ако нямаш при барчето трябва да се намира букса, която е диагностична, там трябва да се върже диодна лампа и да се броят миганията за определени интервали време! Той връща аванса, ама за да му правиш нещо на тая мотор, първо трябва да го в караш в режим на сервизни настройки, това означава да откачиш температурния сензор и тогава правиш някакви промени, гасиш го, връзваш си датчика и палиш! Провери на колко НМ е затегнат нок сензора към блога, това има голяма значение, сравни го с каталожното! Мотора си е напълно електронна многоточкова инжекция, ако имаш някакви въпроси, питай!


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ha

Мнениеот Masculan » Съб 29 мар 2008 23:23


Абе колеги, моля някой да ми каже къде се намира тоя датчик, че какво ли не смених; Кабели, палец, капачка и свещи, но детонации пак има когато е много загряла и то на газ. Дайте малко инфо, че не знам вече какво да правя.
Благодаря!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ha

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 11:06


Masculan написа:Абе колеги, моля някой да ми каже къде се намира тоя датчик, че какво ли не смених;...

Захванат е за блока, отпред, с един болт. Не всички двигатели го имат.
Важно е с какво усилие е стегнат, защото това има значение за вибрациите, които поема от двигателя.


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хахах

Мнениеот Masculan » Нед 30 мар 2008 21:41


Radotom,моля обясни по- надълго и на широко, че не схващам.
Къде точно и как изглежда, а ако можеш да дадеш и снимка ще ти бъда много благодарен! Мерси


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: хахах

Мнениеот radotom » Пон 31 мар 2008 0:13


Masculan написа:Radotom,моля обясни по- надълго и на широко, че не схващам.
Къде точно и как изглежда, а ако можеш да дадеш и снимка ще ти бъда много благодарен! Мерси

За съжаление снимка нямам, но ето тази може да те ориентира:
Изображение
Намира се точно зад генератора, но не се вижда на снимката. Само кабелчето му леко стърчи.
Представлява едно нещо от черна пластмаса, подобно на дебела кабелна обувка. От него стърчи трипроводен кабел с черна изолация.
Не знам как по-добре да го обясня.
Важно е да е стегнат с точно 20 N.m сила, за да си върщи работата коректно.


jujoracing
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот jujoracing » Чет 01 май 2008 0:19


ikonoma, кажи моля те ако знаеш от къде мога да си купя тази свещ.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Чет 01 май 2008 9:22


Идея си нямам. Най-добре потърси по битаците.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта