


Антидетонационен датчик?
- iceto73
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Антидетонационен датчик?
Здравейте колеги,преди време ви писах за моят пасат в3.Имах проблеми с детонации в двигатела и ми се пълнеше картера с бензин.Смених регулатора за налягането на бензина и нещата се поуправиха,но не съвсем!Сега ми откриха,че трябва да се смени антидетонационния датчик за се изчистят нацяло детонациите.Горивната смес на колата е преубоготена,авансът е в повечко за да компенсира и да няма детонации.Според майсторите неизправноста на този датчик връща аванса на колата.Моят пасат е труден за диагностика,защото не може да се включи към компютър той е със старата механична инжекция на двигател pf 1.8 1989 година.Искам да питам някой брал ли е ядове с този датчик?
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Здравей колега до колкото те разбирам двигателя ти е РF 1.8 79кв.107к.с този двигател не ми прилича да е с механичен инжекцион тъй като аз карам същия пасат със същия двигател и това си е чисто електрически инжекцион или не сам разбрал нещо значи този детонационен датчик при мен сам го облепил с изолирбанд тъй като външната му изолация се е разрушила от топлината но не ми е създавал проблеми поне за сега иначе ако те интересува цената на нов аз преди време питах в юнитрейд и ми казаха 104лв. но с поръчка нямаха го в момента в наличност.
- RAD&KO
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
- Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
М-м-да-а и аз съм така (PB - 1.8i). Появиха се леки попръцвания, но като го ових с изолирбанд нещата се оправиха. Преди 6м. на Симеон в един магазин ми обадиха 180лв. и ме амбицираха към изолирбанда.
А, сетих се, че по това време ангранажната ролка се обади и пръцканията с нея. Отидох на много добър майстор, той смени (аз изолирах) и малей пасатко е атлет първенец. Не дава да го барнеш!
А, сетих се, че по това време ангранажната ролка се обади и пръцканията с нея. Отидох на много добър майстор, той смени (аз изолирах) и малей пасатко е атлет първенец. Не дава да го барнеш!

здравейте колеги.и моя старец а с рв мотор и при мен сместа е богата и на бензин не оди грам(добре че карам на газ) не разбрах съвсем от горните мнения може ли и при мен проблема да идва от проклетия датчик?сместа на бензин ми е толкова богата че припушва като дизел,но пуши само на бензин.имам руска свещ с прозорче с която се наблюдава горенето в цилиндъра,пламъка на бензин е оранжев вместо син.
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
siem написа:здравейте колеги.и моя старец а с рв мотор и при мен сместа е богата и на бензин не оди грам(добре че карам на газ) не разбрах съвсем от горните мнения може ли и при мен проблема да идва от проклетия датчик?сместа на бензин ми е толкова богата че припушва като дизел,но пуши само на бензин.имам руска свещ с прозорче с която се наблюдава горенето в цилиндъра,пламъка на бензин е оранжев вместо син.
Ти ме разби с тая свещ с прозорче! Дай повече инфо и снимки.
А за детонациите - не знам как разбирате кога ги има и кога ги няма. Напуканата изолация на датчика не я лекува изолирбанта, трябва нов! Даже от ВАГ го броят за консуматив, който се сменя на определени км.
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Ето я ИКС-1 (индикатор качества смеси). Много полезно инструментче, ако така мога да се изразя. Позволява да наблюдаваш горенето в цилиндъра и да настроиш сместта по-най оптимания начин. Пламъка трябва да бъде син, както е казал колегата горе. Тогава има най-добро изгаряне.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Този мотор се чете, само, че с мигащи кодове, трябва да имаш контролна лампа на таблото или ако нямаш при барчето трябва да се намира букса, която е диагностична, там трябва да се върже диодна лампа и да се броят миганията за определени интервали време! Той връща аванса, ама за да му правиш нещо на тая мотор, първо трябва да го в караш в режим на сервизни настройки, това означава да откачиш температурния сензор и тогава правиш някакви промени, гасиш го, връзваш си датчика и палиш! Провери на колко НМ е затегнат нок сензора към блога, това има голяма значение, сравни го с каталожното! Мотора си е напълно електронна многоточкова инжекция, ако имаш някакви въпроси, питай!
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ha
Абе колеги, моля някой да ми каже къде се намира тоя датчик, че какво ли не смених; Кабели, палец, капачка и свещи, но детонации пак има когато е много загряла и то на газ. Дайте малко инфо, че не знам вече какво да правя.
Благодаря!
Благодаря!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ha
Masculan написа:Абе колеги, моля някой да ми каже къде се намира тоя датчик, че какво ли не смених;...
Захванат е за блока, отпред, с един болт. Не всички двигатели го имат.
Важно е с какво усилие е стегнат, защото това има значение за вибрациите, които поема от двигателя.
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хахах
Radotom,моля обясни по- надълго и на широко, че не схващам.
Къде точно и как изглежда, а ако можеш да дадеш и снимка ще ти бъда много благодарен! Мерси
Къде точно и как изглежда, а ако можеш да дадеш и снимка ще ти бъда много благодарен! Мерси
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: хахах
Masculan написа:Radotom,моля обясни по- надълго и на широко, че не схващам.
Къде точно и как изглежда, а ако можеш да дадеш и снимка ще ти бъда много благодарен! Мерси
За съжаление снимка нямам, но ето тази може да те ориентира:

Намира се точно зад генератора, но не се вижда на снимката. Само кабелчето му леко стърчи.
Представлява едно нещо от черна пластмаса, подобно на дебела кабелна обувка. От него стърчи трипроводен кабел с черна изолация.
Не знам как по-добре да го обясня.
Важно е да е стегнат с точно 20 N.m сила, за да си върщи работата коректно.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта