Здравейте колеги, нов съм във вашия форум и незнам къде да пусна темата, затова се надявам да не съм сгрешил раздела.
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 с фейслифта 05.99г., всички екстри без кожа, комби, климатроник, ЕСП, 4 Еърбега, ксенон, цвят: бял. Двигателя е TDI, вярвам 1.9. Продавача е от автокъща, колата е внасяна от Италия. Има много леки забележки по външния вид, на 205000 км се води колата (не е сигурно, но едва ли може и да бъде). А някой знае ли колко коня е тоя двигател с двете червени букви и какъв му е кода?
Друг въпрос към колегите от Бургас, ако някой може да ми препоръча сервиз за диагностика, че не съм правил такава досега.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Заслужава ли си? Passat B5
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Заслужава ли си? Passat B5
doncheff написа:... Пасат Б5 с фейслифта 05.99г...
И какъв е този фейслифт на B5?
Да не е B5.5? Но те май са от 2000 г. нагоре...
Re: Заслужава ли си? Passat B5
и цената е ...doncheff написа:...
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 ...

щото ако я дават за илядо лева и е в движение - вземай и не питай ... ама ако искат 20,000 и златна да е ... не си заслужава
двигателя най-вероятно е 115 к.с. (AJМ или ATJ) но със сигурност е PD (помпа дюза)doncheff написа:...
Двигателя е TDI, вярвам 1.9
...
Разхода по смяна на ролки, ремъци водна помпа е над 600лв. (да не кажа около 700) в оторизиран сервиз (което включва труд и части)
и за километрите ... не е невъзможно да е тия километри, но пък бяла ... както говорят легендите - почти сигурно е била фирмена и е била работен кон. Всичко това разбирасе не е притеснително ако е била подържана както трябва.
Успех с покупката!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е,не всички бели са служебни - много хора си ги кефи белия цвят и даже бил "модерен" в последно време по Италия,Германия и другите основни "доставчици" на коли за България.Повечето фирмени по белия свят са си надписани и т.н. и си личи като се свалят надписите и т.н.Отдлено по талона св вижда на фирма ли е,на какво е (а по сегашните разпоредби колата си идва с оригиналния талон от Италия (а те са едни чаршафи А4...всичко си пише там)).Иначе двигателя доколкото съм запознат (ако приятеля ми не ме е излъгал) е около 130к.с. (двете червени букви с дюза-помпа).Един приятел има същия ама 2000година и също е много доволен а го взе на около 260к км.
При колите е въпрос на бройка а не толкова на марка,модел,година,километри и т.н.
Успех!
При колите е въпрос на бройка а не толкова на марка,модел,година,километри и т.н.
Успех!
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Закарай я за първоначална диагностика в сервиза в М.Рудник - пътя за Шилото.
Тел. 850015.
Иначе колата като модел е много добра и цената ми изглежда прилична.
Двигателят би трябвало да е като моя AVF 96 КВт = 130 кс.
Опиши екстрите, защото "всички екстри без кожа, е много разтегливо понятие".
И дано всичко е ОК и скоро те поздравим с добре дошъл
Успех.
Тел. 850015.
Иначе колата като модел е много добра и цената ми изглежда прилична.
Двигателят би трябвало да е като моя AVF 96 КВт = 130 кс.
Опиши екстрите, защото "всички екстри без кожа, е много разтегливо понятие".
И дано всичко е ОК и скоро те поздравим с добре дошъл

Успех.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
yossarian написа:На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.
Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.
Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.
За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.
Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.
И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
doncheff написа:Колата всъщност се оказа че НЕ БИЛА помпа-дюза, а АФН мотор 110 коня, но с чип тунинг (като самолет е). В понеделник ще я карам на сервиз да я видят на компютър и ако се окаже добре двигателя и особено турбината я завлачвам
Чудесно е това че е АФН двигателя, просто перфектно...
Питал си за разходи за поддръжка - комплект ремък и ролки е 140лв., маслото и филтрите - е тва е относително вече, разход на гориво - перфектен просто - над 6/100 извън града е някакво чудо! Цената - ако колата наистина е запазена е перфектна!!! Колега вземай и не му мисли и давай снимките!
Re: Заслужава ли си? Passat B5
doncheff написа:Здравейте колеги, нов съм във вашия форум и незнам къде да пусна темата, затова се надявам да не съм сгрешил раздела.
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 с фейслифта 05.99г., всички екстри без кожа, комби, климатроник, ЕСП, 4 Еърбега, ксенон, цвят: бял. Двигателя е TDI, вярвам 1.9. Продавача е от автокъща, колата е внасяна от Италия. Има много леки забележки по външния вид, на 205000 км се води колата (не е сигурно, но едва ли може и да бъде). А някой знае ли колко коня е тоя двигател с двете червени букви и какъв му е кода?
Друг въпрос към колегите от Бургас, ако някой може да ми препоръча сервиз за диагностика, че не съм правил такава досега.
Благодаря предварително на всички отзовали се.
Не си взимай кола от Италия! Тея копелета са такива мундари! Не знаят какво означава смяна на масло.... Само го доливат и ръчкат докато неи стане нещо и да я продадатна някой български джамбаз! Но това разбира се е само моето мнение...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта