Заслужава ли си? Passat B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Заслужава ли си? Passat B5

Мнениеот doncheff » Чет 01 май 2008 18:28


Здравейте колеги, нов съм във вашия форум и незнам къде да пусна темата, затова се надявам да не съм сгрешил раздела.
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 с фейслифта 05.99г., всички екстри без кожа, комби, климатроник, ЕСП, 4 Еърбега, ксенон, цвят: бял. Двигателя е TDI, вярвам 1.9. Продавача е от автокъща, колата е внасяна от Италия. Има много леки забележки по външния вид, на 205000 км се води колата (не е сигурно, но едва ли може и да бъде). А някой знае ли колко коня е тоя двигател с двете червени букви и какъв му е кода?


Друг въпрос към колегите от Бургас, ако някой може да ми препоръча сервиз за диагностика, че не съм правил такава досега.

Благодаря предварително на всички отзовали се.




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 01 май 2008 18:34


Ако колата е читава вземай и само газ!!! Аз поне досега съм много доволен от колата - возия, вървеж, разход на гориво...
Успех и дано се похвалиш с нещо читаво! :D


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Чет 01 май 2008 18:36


trunner написа:Ако колата е читава вземай и само газ!!! Аз поне досега съм много доволен от колата - возия, вървеж, разход на гориво...
Успех и дано се похвалиш с нещо читаво! :D

Колега, колко ти харчи на теб колата? Обслужването на ремъци, ролки, масло и т.н. колко ти излезе първоначално?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Заслужава ли си? Passat B5

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 01 май 2008 19:06


doncheff написа:... Пасат Б5 с фейслифта 05.99г...

И какъв е този фейслифт на B5?
Да не е B5.5? Но те май са от 2000 г. нагоре...


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Заслужава ли си? Passat B5

Мнениеот Rumen » Чет 01 май 2008 19:22


doncheff написа:...
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 ...
и цената е ... :confused
щото ако я дават за илядо лева и е в движение - вземай и не питай ... ама ако искат 20,000 и златна да е ... не си заслужава

doncheff написа:...
Двигателя е TDI, вярвам 1.9
...
двигателя най-вероятно е 115 к.с. (AJМ или ATJ) но със сигурност е PD (помпа дюза)
Разхода по смяна на ролки, ремъци водна помпа е над 600лв. (да не кажа около 700) в оторизиран сервиз (което включва труд и части)
и за километрите ... не е невъзможно да е тия километри, но пък бяла ... както говорят легендите - почти сигурно е била фирмена и е била работен кон. Всичко това разбирасе не е притеснително ако е била подържана както трябва.
Успех с покупката!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 01 май 2008 20:15


Е,не всички бели са служебни - много хора си ги кефи белия цвят и даже бил "модерен" в последно време по Италия,Германия и другите основни "доставчици" на коли за България.Повечето фирмени по белия свят са си надписани и т.н. и си личи като се свалят надписите и т.н.Отдлено по талона св вижда на фирма ли е,на какво е (а по сегашните разпоредби колата си идва с оригиналния талон от Италия (а те са едни чаршафи А4...всичко си пише там)).Иначе двигателя доколкото съм запознат (ако приятеля ми не ме е излъгал) е около 130к.с. (двете червени букви с дюза-помпа).Един приятел има същия ама 2000година и също е много доволен а го взе на около 260к км.
При колите е въпрос на бройка а не толкова на марка,модел,година,километри и т.н.
Успех!


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Чет 01 май 2008 20:42


Мерси колеги. Цената наистина съм я забравил 9800лв. незнам малко ли е или много... Другото е, че колата е наистина МНОГО запазена! Вътре интериора е супер, а отвън няма надраскано никъде, с изключение на едно място на предната броня, което не е голямо дори.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот valerius » Чет 01 май 2008 21:11


влачи и не му мисли


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот sashot » Чет 01 май 2008 23:09


Закарай я за първоначална диагностика в сервиза в М.Рудник - пътя за Шилото.
Тел. 850015.


Иначе колата като модел е много добра и цената ми изглежда прилична.
Двигателят би трябвало да е като моя AVF 96 КВт = 130 кс.
Опиши екстрите, защото "всички екстри без кожа, е много разтегливо понятие".

И дано всичко е ОК и скоро те поздравим с добре дошъл :)
Успех.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Чет 01 май 2008 23:45


yossarian написа:На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.

Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.

Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.

Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.

За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.

Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.

И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 02 май 2008 12:00


doncheff написа:...
Цената наистина съм я забравил 9800лв. незнам малко ли е или много
...

цената е много добра и ако няма "двигателни" забележки или нещо обезпокоително, което да го хване диагностиката - колата и цената са добри.


Потребителски аватар
doncheff
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот doncheff » Пет 02 май 2008 14:53


Колата всъщност се оказа че НЕ БИЛА помпа-дюза, а АФН мотор 110 коня, но с чип тунинг (като самолет е). В понеделник ще я карам на сервиз да я видят на компютър и ако се окаже добре двигателя и особено турбината я завлачвам :)


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 02 май 2008 19:38


doncheff написа:Колата всъщност се оказа че НЕ БИЛА помпа-дюза, а АФН мотор 110 коня, но с чип тунинг (като самолет е). В понеделник ще я карам на сервиз да я видят на компютър и ако се окаже добре двигателя и особено турбината я завлачвам :)

Чудесно е това че е АФН двигателя, просто перфектно...
Питал си за разходи за поддръжка - комплект ремък и ролки е 140лв., маслото и филтрите - е тва е относително вече, разход на гориво - перфектен просто - над 6/100 извън града е някакво чудо! Цената - ако колата наистина е запазена е перфектна!!! Колега вземай и не му мисли и давай снимките!


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Съб 03 май 2008 13:55


колега за диагностика отивай във сервиза на vw направо . що годе си разбират от работата . ако те интересува нещо по обслужване части или нещо такова питай ме на лично


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Заслужава ли си? Passat B5

Мнениеот Bundy » Съб 03 май 2008 14:43


doncheff написа:Здравейте колеги, нов съм във вашия форум и незнам къде да пусна темата, затова се надявам да не съм сгрешил раздела.
Въпроса ми е дали си заслужава цената Пасат Б5 с фейслифта 05.99г., всички екстри без кожа, комби, климатроник, ЕСП, 4 Еърбега, ксенон, цвят: бял. Двигателя е TDI, вярвам 1.9. Продавача е от автокъща, колата е внасяна от Италия. Има много леки забележки по външния вид, на 205000 км се води колата (не е сигурно, но едва ли може и да бъде). А някой знае ли колко коня е тоя двигател с двете червени букви и какъв му е кода?


Друг въпрос към колегите от Бургас, ако някой може да ми препоръча сервиз за диагностика, че не съм правил такава досега.

Благодаря предварително на всички отзовали се.



Не си взимай кола от Италия! Тея копелета са такива мундари! Не знаят какво означава смяна на масло.... Само го доливат и ръчкат докато неи стане нещо и да я продадатна някой български джамбаз! Но това разбира се е само моето мнение...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 70 госта