



ако махнем термостата какжо ще стане?пасат б3
- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
ако махнем термостата какжо ще стане?пасат б3
здравейте колеги!става вьпрос за пасата на авера.та проблема ни е следния:понеже вече температурите започнаха да се покачват и на пасатора сьщо пробвахме какво ли не но решихме проблема до някаде!та по следното за което се сещаме е да извадим термостата.при старите руски машини нямаше проблеми но при пасат не знам да не обьркаме нещо.предварително благодаря! 

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
ligustrum написа:абе колеги да използвам темата -90 градуса добре ли е като максимум?
иначе колега ти не си писал при теб колко най много си дигал като темп.?като вариант има и да си направиш перката на радиатора с копче(ръчно управление)
90 градуса е оптималната температура на работа на двигателя, при добре работещ термостат и цялата охладителна система стрелката не трябва да мърда от там.
- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
добре де ако трябва зимата ще го слагаме пак,но мисалта ми беше друга ще е проблем ли за колата като цяло в смисал за варвенето и т.н.и ще пречи ли на газовото(забравих да спомена че колата е на газ за което се извинявамoSViRePql написа:Един познат си кара Голф 2 без термостат вече 4та година но зимата загрява адски бавно и стрелката е на 50-60градуса

- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
знаеш ли наистина че долното крило го няма беше се счупило и го махнахме та може и заради това да е благодаряmsn написа:ще се вдигне разхода с около литър понеже ще работи студен.но ако в момента прегрява може проблема да не е в термостата.един о проблемите е ако е откъртено крилото от доло на бронята и не завихря въздоха през радятора

- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Първо сменете термостатат за да сте сигурни в него, като преди това го проверете в една тенджера на котлона и с термометър с достатъчен обхват вижте дали отваря на определената температура, ако и тогава прегрява търсете друга причина. На един познат така загряваше и се оказа запушен тънкия маркуч от радиатора до казанчето. Също може да има проблем в гарнитурата на главата, задръстен радиатор, датчик на перката, а също вижте като отворите казанчето за антифриз дали мирише на газ, защото ако вкарва газ в охладителната система прави въздушна възглавница и загрява, спойлера за които колегата казва също може да е причина. Успех.
П.П. Такъв термометър до 200 градуса имат едни китайски мултицети, струват около 10лв. аз с такъв мера.
П.П. Такъв термометър до 200 градуса имат едни китайски мултицети, струват около 10лв. аз с такъв мера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта