ако махнем термостата какжо ще стане?пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
danaildimitrov1982
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ако махнем термостата какжо ще стане?пасат б3

Мнениеот danaildimitrov1982 » Съб 17 май 2008 13:30


здравейте колеги!става вьпрос за пасата на авера.та проблема ни е следния:понеже вече температурите започнаха да се покачват и на пасатора сьщо пробвахме какво ли не но решихме проблема до някаде!та по следното за което се сещаме е да извадим термостата.при старите руски машини нямаше проблеми но при пасат не знам да не обьркаме нещо.предварително благодаря! :037:




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 17 май 2008 13:35


колата няма да работи в правилния температурен диапазон, по добе да се смени термостата ако проблема е в него.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Съб 17 май 2008 13:37


ще държи около 70 градуса,ако в него е проблема,на мен термостата ми беше постиянно отворен и ми държеше тази темп,сега го смених и темп. е 87-92


Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ligustrum » Съб 17 май 2008 14:36


абе колеги да използвам темата -90 градуса добре ли е като максимум?

иначе колега ти не си писал при теб колко най много си дигал като темп.?като вариант има и да си направиш перката на радиатора с копче(ръчно управление) :lol:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 17 май 2008 15:18


ligustrum написа:абе колеги да използвам темата -90 градуса добре ли е като максимум?

иначе колега ти не си писал при теб колко най много си дигал като темп.?като вариант има и да си направиш перката на радиатора с копче(ръчно управление) :lol:

90 градуса е оптималната температура на работа на двигателя, при добре работещ термостат и цялата охладителна система стрелката не трябва да мърда от там.


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Съб 17 май 2008 15:22


Един познат си кара Голф 2 без термостат вече 4та година но зимата загрява адски бавно и стрелката е на 50-60градуса ;)


Потребителски аватар
danaildimitrov1982
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот danaildimitrov1982 » Съб 17 май 2008 16:29


oSViRePql написа:Един познат си кара Голф 2 без термостат вече 4та година но зимата загрява адски бавно и стрелката е на 50-60градуса ;)
добре де ако трябва зимата ще го слагаме пак,но мисалта ми беше друга ще е проблем ли за колата като цяло в смисал за варвенето и т.н.и ще пречи ли на газовото(забравих да спомена че колата е на газ за което се извинявам love.vw


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Мнениеот vvk79 » Съб 17 май 2008 16:35


Нищо не ти пречи на колата просто ще загрява по бавно


Потребителски аватар
msn
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот msn » Съб 17 май 2008 16:47


ще се вдигне разхода с около литър понеже ще работи студен.но ако в момента прегрява може проблема да не е в термостата.един о проблемите е ако е откъртено крилото от доло на бронята и не завихря въздоха през радятора


Потребителски аватар
danaildimitrov1982
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот danaildimitrov1982 » Съб 17 май 2008 17:01


msn написа:ще се вдигне разхода с около литър понеже ще работи студен.но ако в момента прегрява може проблема да не е в термостата.един о проблемите е ако е откъртено крилото от доло на бронята и не завихря въздоха през радятора
знаеш ли наистина че долното крило го няма беше се счупило и го махнахме та може и заради това да е благодаря :applause:ще видим какво ще стане и веднага ще пиша за резултати


Потребителски аватар
mimtdi
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mimtdi » Съб 17 май 2008 18:02


ако е откъртено /долу крилото/ ще загрява само при висока скорост .


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Нед 18 май 2008 6:24


Първо сменете термостатат за да сте сигурни в него, като преди това го проверете в една тенджера на котлона и с термометър с достатъчен обхват вижте дали отваря на определената температура, ако и тогава прегрява търсете друга причина. На един познат така загряваше и се оказа запушен тънкия маркуч от радиатора до казанчето. Също може да има проблем в гарнитурата на главата, задръстен радиатор, датчик на перката, а също вижте като отворите казанчето за антифриз дали мирише на газ, защото ако вкарва газ в охладителната система прави въздушна възглавница и загрява, спойлера за които колегата казва също може да е причина. Успех.
П.П. Такъв термометър до 200 градуса имат едни китайски мултицети, струват около 10лв. аз с такъв мера.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 18 май 2008 9:37


Егати селските изпълнения. Все повече се убеждавам, че B3 се е превърнал в съвременния москвич :roll: Някой да се сеща на кво става маслото като не загрява над 80 градуса и съответно бензина, попадащ вътре при студен старт не може да се изпари :?: Поздравления за безумната идея иначе, успех.


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Нед 18 май 2008 11:01


срежи си маската отпред и няма да имаш проблеми.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 18 май 2008 11:44


spot1 написа:срежи си маската отпред и няма да имаш проблеми.

Преди да даваш безумни идеи защо не погледнеш какво има под маската?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта