



klimatronik B4 - пълен ама духа само топло ? ? ??
klimatronik B4 - пълен ама духа само топло ? ? ??
здравейте, преди време се сдобих с VW passat B4 с климатроник, който уж работи и духа само топло поради това, че уж нямало достатъчно фреон. И в един слънчев ден (днес) реших да заредя климатроника с фреон. Пълним, пълним пак си духа само топло
напълнихме го с достатъчно количество и пак - само топло. Майстора ми каза, че имам проблем с компресора, т. е. разликата между високото и ниското налягане в системата е малка и от там заключи че е компресора. Незнам дали да му вярвам ама един компресор си е маса пари, ако вие имате някаква идея ще съм ви благодарен да я споделите. За грешки не съм проверявал мисля утре да го направя, но..... дано не е компресора. Споделете вашите виждания по въпроса, предварително благодаря.

Vasseto написа:Преди месец пуснах климатика на голфа,след много премеждия.Като го напълниха и гледах как се променят наляганията.На изхода на компресора беше около 20 бар ,а на изхода от изпарителя към 3 бар.
добре васе и какво следва от това ?
какво трябва да направя та и моят да духа студено, той и сега духа ама само топло

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Средната врътка на таблото завъртяна ли е на ляво докрай за да се спре парното / на синята точка / ? След това се включва бутона на климатика NORMAL може и MAX . И Лявата врътка за вентилатора на 3 или 4 и колата трябва да се охлади за няколко минути / всичко това при работещ двигател за да не свърши акумулатора/.
vladovelin написа:Средната врътка на таблото завъртяна ли е на ляво докрай за да се спре парното / на синята точка / ? След това се включва бутона на климатика NORMAL може и MAX . И Лявата врътка за вентилатора на 3 или 4 и колата трябва да се охлади за няколко минути / всичко това при работещ двигател за да не свърши акумулатора/.
vladovelin мерси за пояснението, но става въпрос за климатроник не климатик. При климатроника вентилатор и климатроник всичко е на едно и са само бутони

Ако имаш некоя идея и за този модел ще съм ти благодарен.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
kofata написа:vladovelin написа:Средната врътка на таблото завъртяна ли е на ляво докрай за да се спре парното / на синята точка / ? След това се включва бутона на климатика NORMAL може и MAX . И Лявата врътка за вентилатора на 3 или 4 и колата трябва да се охлади за няколко минути / всичко това при работещ двигател за да не свърши акумулатора/.
vladovelin мерси за пояснението, но става въпрос за климатроник не климатик. При климатроника вентилатор и климатроник всичко е на едно и са само бутони![]()
Ако имаш некоя идея и за този модел ще съм ти благодарен.
Приемам забележката. Грешката е моя. С климатроник не съм боравил. Да ви питам колите които са с климатроник имат ли парно за зимата или той ви топли ???
vladovelin написа:kofata написа:vladovelin написа:Средната врътка на таблото завъртяна ли е на ляво докрай за да се спре парното / на синята точка / ? След това се включва бутона на климатика NORMAL може и MAX . И Лявата врътка за вентилатора на 3 или 4 и колата трябва да се охлади за няколко минути / всичко това при работещ двигател за да не свърши акумулатора/.
vladovelin мерси за пояснението, но става въпрос за климатроник не климатик. При климатроника вентилатор и климатроник всичко е на едно и са само бутони![]()
Ако имаш некоя идея и за този модел ще съм ти благодарен.
Приемам забележката. Грешката е моя. С климатроник не съм боравил. Да ви питам колите които са с климатроник имат ли парно за зимата или той ви топли ???
колите с климатроник нямат вентилатор ако искаш вообще да духа било то топло или студено трябва да работи компресорът т.е. целият климатроник малко кофти ама....... какво да се прави.
joro_kem написа:kofata написа:...колите с климатроник нямат вентилатор ако искаш вообще да духа било то топло или студено трябва да работи компресорът т.е. целият климатроник малко кофти ама....... какво да се прави.
прочети малко, попитай тук-там и ще разбереш колко много си в грешка

Последна промяна от airjohn на Вто 27 май 2008 21:42, променено общо 1 път.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Я като се пусне компресора отвори отпред и виж дали се изтудява металната тръба с прозорчето дето влиза в купето. Ако тя става студена търсиш проблема вътре по управлението. Ако тя е топла проблема най-вероятно е отпред. Наскоро мярнах някой дето заради дехидратор за смяна не му изтудявала системата. Ако сте налели прекалено много фреон, налягането е по-високо от допустимото и пресостата не дава да се пусне компресора изобщо. И разни подобни неща трябва да провериш.
Ако искаш тел на читав майстор 0889 110 227 Валентин Велинов.
Ако искаш тел на читав майстор 0889 110 227 Валентин Велинов.
прав си тухла, днес ходих при едни маистори ама само да ми го напълнят. Изчистиха го, махнаха конденза, сложиха масло заредиха с фреон, както пише на стикера на колата и пак - ТОПЛО. Казаха ми обаче че най-вероятно е от този дехидратор ли какво е точно незнам имало нещо запушено, защото налягането от компресора е нормално, но налягането преди компресора (т.е. така нареченото ниско налягане) е високо и там по техните книги излизало уж дехидратора. Казаха ми каде има читав майстор и мисля утре да я закарам на доктор, че се задават жеги.
Много съм ви благодарен на всички взели отношение по въпроса, но ще чакам още свежи идеи.
Много съм ви благодарен на всички взели отношение по въпроса, но ще чакам още свежи идеи.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта