Хидравлични повдигачи
Хидравлични повдигачи
Здравеите колеги имам едно питане за хидравличните повдигачи на пасат Б3 92г. 18мнж.90кс..Значи праве ми следния номер сутрин когато я запаля причукват за около 3-4 секунди и след това спират което е съвсем нормално но странното е че и на заграят двигател си чукат постояно.Въпроса ми е трабва ли да се сменят повдигачите или мога да карам така и имали опасност да ме остави някъде напът.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
няма опасност да те остави на път.
погледни си маслото. Една от вероятностите на загряло да чукат е калпаво масло, което като загрее губи смазочните си свойства и .. чукат повдигачи.
Друга възможност наистина е смяна на повдигачи, но няма гаранция преди да си сменил маслото че са амортизирани и за смяна.
Успех.
по двигателя няма какво да му стане от тракащи повдигачи но е дразнещо.
погледни си маслото. Една от вероятностите на загряло да чукат е калпаво масло, което като загрее губи смазочните си свойства и .. чукат повдигачи.
Друга възможност наистина е смяна на повдигачи, но няма гаранция преди да си сменил маслото че са амортизирани и за смяна.
Успех.
по двигателя няма какво да му стане от тракащи повдигачи но е дразнещо.
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
... ако не ти се сменя маслото в момента сложи някоя добавка за пооправяне на вискозитета и прочее ... (би трябвало да поотихнат повдигачите)
Последна промяна от blagoykata на Вто 01 апр 2008 21:30, променено общо 1 път.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Значи аз съм разглобявал хидроповдигач и си го обяснявам така:маслото когато стане прекалено рядко или си загуби визкозитета което е нормално за нашия пазар за масла ,хидроповдигачите омекват т.е. не упражняват и не опират достатъчно плътно и стегнато по гърбиците на разпределителния вал,което от своя страна води и до не оптимално натискане на клапаните...да това е минимално може би 10 от милиметъра.Лошото е когато два или повече ти блокират и не натискат опашката на клапаните и не можеш запали
Това съм го преживал със сменени ментаци.... 


- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
колега този Мотул само в София ли го има тук го няма,а искам да го пробвам след някой месец.Теодор написа:Danny boy написа:некое менте ще да е излязло.Пробвай с Мотул аз също имах проблеми с повдигачите преди това оказаха се калпави масла.Убаво е 10W40 карам аз,нема тропане лопане тутуп че пляс и тн
И аз залагам на ментето, смени го
![]()
- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Я, някой по-запознат да пообясни малко повече за тези повдигачи.
Когато двигателя е студен тракат като загрее спират, но на студен двигател маслото е по гъсто и би трябвало налягането по бързо да го вдига.
Клапана на филтъра не задържа ли масло по системата до повдигачите?
При тракащи повдигачи на студен мотор ако се сложи вместо 10w40 15w40 масло ще спрат или ще се усили тракането?
Когато двигателя е студен тракат като загрее спират, но на студен двигател маслото е по гъсто и би трябвало налягането по бързо да го вдига.



Клапана на филтъра не задържа ли масло по системата до повдигачите?
При тракащи повдигачи на студен мотор ако се сложи вместо 10w40 15w40 масло ще спрат или ще се усили тракането?
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ha
Аз препоръчвам МАГНАТЕК 10W 40 на Castrol или Valvoline 15w 40!
Имал съм същия проблем когато карах с разни измислени масла!
Успех
Имал съм същия проблем когато карах с разни измислени масла!
Успех

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: ha
Masculan написа:Аз препоръчвам МАГНАТЕК 10W 40 на Castrol или Valvoline 15w 40!
Имал съм същия проблем когато карах с разни измислени масла!
Успех
колега не съм съгласен че MOTUL е измислено масло, ама ти си знаеш

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Простете че се намесвам с лаишки въпрос но колко струва смяната на въпросните гумички на повдигачите и за колко време става ?
А че Мотул не е измислено масло - не е.
МОТУЛ е последния останал независим производител на масла, който да не е погълнат от по-гомяна корпорация примерно като Ексон Мобил.
Но за всяка таратайка си има подходящо масло ...
А че Мотул не е измислено масло - не е.
МОТУЛ е последния останал независим производител на масла, който да не е погълнат от по-гомяна корпорация примерно като Ексон Мобил.
Но за всяка таратайка си има подходящо масло ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта