Проблем ! КЛИМАТИК Б3 !

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем ! КЛИМАТИК Б3 !

Мнениеот hristov_GL » Вто 17 юни 2008 7:51


здравейте , проблема е следния.напълниха ми климатика с фреон щото го изтарвахме при основния ремонт и изфъска :) .миналото лято пак си ползвах климатика и нямаше тоя проблем ,но сега когато пусна климата си се завърта перката на радиатора на климатика ,но след около 3 минути завърта и перката на водата и не спира да върти докато не спра климатика (дори 4 5 минути след това) а колата дори не е качила 70 градуса ! това ме води до мисълта за объркани кабели при ремонта ... помагайте че си ебало меча! колата е пасат 1.8 РП 92' климатика е слаган 95'.




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Чет 19 юни 2008 9:49


:arrow:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 19 юни 2008 10:07


Ремонта ти ли си го прави или в сервиз. да не са решили в сервиза да правят подобрения?
Моя климатик си е оригинален и като пусна климатика тръгват двете перки (то няма как да тръгне едната защото са с ремък :) ) и спират малко след като спра климатика. Един вид както при тебе. Интересно защо преди не е било така. Колата качва ли повече от 70 градуса? Да не би терммометъра да дава грешни показания?


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Чет 19 юни 2008 10:13


Моя пасатор си е фабрично с климатик и работи по същия начин като на колегата Winner25...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 19 юни 2008 12:19


Някой от датчиците не показва вярно - вероятно таблото лъже.


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Чет 19 юни 2008 12:49


ремонта е в сервиз ,а не е ли нормално да се върти само перката на радиатора на климатика постоянно.защото при мен като се завърти перката на климатика се завърта и тази на охлаждането на мотора и по тая логика 6те горят перки през една седмица...... не мога да разбера .... ебаси ме4а


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Чет 19 юни 2008 13:01


При мен перките са две и едната е свързана с другата с ремък. Така че работят винаги заедно. Въртят винаги когато е включен климатика - така е нормално. От '91 година до сега нищо не ми е изгоряло :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 19 юни 2008 13:02


На мен не ми е ясно как така имаш отделни перки на радиатора на климатика и на водния радиатор - при мен водния скрива изцяло този на климатика, а перките си въртят винаги при пускане на климатика - вече 20г. За перките не се притеснявай!


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Чет 19 юни 2008 13:05


Климатика му е монтиран допълнително и са го направили с 2 отделни, иначе трябва друг радиатор, друг кожух.. става дълга и широка..


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Чет 19 юни 2008 13:08


ами радиаторчето на климатика ми е пред този на мотора и си има една перчица на него която се пуска като пусна климатика .... но сега вече разбрах каква е хватката ..... сложих си дифузьор с две перки от сеат ТДИ 6тото се очаква долу пред големия радиатор скоро да отиде още един обаче с много по широки тръби....и искам охлаждането на мотора да е много здраво ...!

мерси за отговорите .... това решава проблема !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Spiccer и 27 госта