проблем с passat 1992 год. 2.0 л. 115 к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
bosmar
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

проблем с passat 1992 год. 2.0 л. 115 к.с.

Мнениеот bosmar » Сря 09 юли 2008 23:09


имам сериозни проблеми колата е пасат 1992 година 2.0 кубика 115 коня
Ето и парвия проблем при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?
Другия проблем е с климатика при пускане на климатик+винтелатор
оборотите на колата ряско падат от 700 на 400 оборота и колата направо си губи тоците като фаровете тогава светят все едно са на свещи като спирам направо забива двигателя.
Колата не може да се закачи на диагностика с компютър модела с междинка и са малко такива и никаде не могат да я закачат даже на Bosch сервиз и VW .
Моля ако някой може да помогне да пише.
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 10 юли 2008 5:35


провери си окабеляването на автомобила, до където имаш възможност имаш някъде хлабава връзка относно тоците.
а за маркучите ако хвърля през маркучите смени ги или само накраиницете (предполагам за това) моята е 1,8 карбуратор и не съм се занимавал с пъли инжекции, но бих направил това.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 7:36


Хъм това с тоците е доста странно.Хвани премери алтернатора дали ти зарежда нормално акумулатора (13.4-14.6V).Падането на оборотите на климатик веднага ще ти кажа от какво е иначе :
-когато се пусне компресора двигателя се натоварва доста.Моя поне а доколкото знам и всички други с климатик имат следната екстра - подава се един сигнал от климатика към електронния блок на двигателя да повдигне оборотите (повдига ги до към 950-1000) за да гарантира добра работа.Явно там някъде имаш проблем и в електронния блок не стига сигнала.За моноинжекциона можех да проверя кой кабел е ама при теб е друго....там търси проблема.
Аз като откача това кабелче като пусна компресора двигателя направо гасне даже понеже на ниски обороти няма достатъчно мощност.
Успех!


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: проблем с passat

Мнениеот zdravko » Чет 10 юли 2008 16:12


bosmar написа:при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?

При мен го имаше същия проблем и то само докато е студен двигателя, като позагрееше малко и "се закисваше" заради температурните разширения. Не помагаше стягане на скобичките. Оправих го с НОВИ бензинови маркучи но не 8мм а 7.5мм + хубави скобички и гледай да не са ментета, че там налягането е 4 бара и мястото е такова, че можеш да се запалиш като едното нищо, ако потече!!!


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: проблем с passat

Мнениеот dlug » Чет 10 юли 2008 16:52


bosmar написа:... при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане ...

И при мен имаше такъв проблем-стари и напукани маркучи. Решението-смяна. Имах желание да си купя оригинални. Като ми казаха цената се отказах бързо-около 100лв. :shock Сложих си Gates за 7лв. метъра и карам с тях.
Относно тоците-при мен се губеха контактите на клемите на кабелите между акумулатора и алтернатора и не зареждаше оптимално. След зачистване и запояване зареждането влезе горе-долу в нормите което чувствително се отрази на работата на ел. консуматорите


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с passat

Мнениеот ARusev » Чет 10 юли 2008 22:34


zdravko написа:
bosmar написа:при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?

....НОВИ бензинови маркучи но не 8мм а 7.5мм + хубави скобички и гледай да не са ментета, че там налягането е 4 бара и мястото е такова, че можеш да се запалиш като едното нищо, ако потече!!!
.

Едва ли има нещо по-опасно от фалшив бензинов маркуч. Без малко да се запаля е такъв, купен от много реномиран магазин във Варна. А уж имам доста голям опит в оценяване на качеството. НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ОТ ЛЪСКАВИТЕ ВИТРИНИ!. Една качестена стока трябва да има поне всички надписи, показващи производителя и основните и най-важни характеристики на стоката - в случая предназначението на маркуча (за бензин или друго гориво), номинано налягане, диаметър, стандарт по който е изработен.
Аз също вече ползвам GATES. Опитах се да сменя бързо втвърдилите се ( за около 1 година) SEMPERIT с фалшивите.
Но моля ви, тези фирми имат сайтове -прочетете преди да купите. Търговците не се и замислят (поне аз така ги оправдавам пред себе си, защото не вярвам, че са престъпници) какво ти продават - важното за тях е очевидно печалбата.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Пет 11 юли 2008 13:32


извинявайте ,че използвам темата на колегата,но аз имам подобен проблем,само че при мен хвърляше бензин само от захранващия маркуч,смених и двата маркуча и спря да тече,но се оказа че до връщащата тръба не стига гориво,изобщо не прави кръговрат,аз карам на газ и помпата ми беше постоянно работеща докато не спря напълно,според мен ми е заминал клапана където влизат тръбите за гориво,колата е тази от гаража.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с passat 1992 год. 2.0 л. 115 к.с.

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 юли 2008 17:34


bosmar написа:пасат 1992 година 2.0 кубика 115 коня вероятно 2Е

Колата не може да се закачи на диагностика с компютър модела с междинка и са малко такива и никаде не могат да я закачат даже на Bosch сервиз и VW .



1. научи се да пише малко по грамотно, за да има смисъл от точка 2, а именно:
2. научи се да ползваш търсачката, там ще откриеш много полезни неща, като например че мотор с означение 2Е има самодиагностика само след август '92 производство. преди това няма. и господ не може да го закачи щото няма нищо за закачане...
"модела с междинка" не са никак малко а са всички с тоя мотор преди тая дата. който ти го е казал това му кажи да си намери един тих ъгъл и да се застреля.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта