имам сериозни проблеми колата е пасат 1992 година 2.0 кубика 115 коня
Ето и парвия проблем при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?
Другия проблем е с климатика при пускане на климатик+винтелатор
оборотите на колата ряско падат от 700 на 400 оборота и колата направо си губи тоците като фаровете тогава светят все едно са на свещи като спирам направо забива двигателя.
Колата не може да се закачи на диагностика с компютър модела с междинка и са малко такива и никаде не могат да я закачат даже на Bosch сервиз и VW .
Моля ако някой може да помогне да пише.
mod edit: gr_kanev
проблем с passat 1992 год. 2.0 л. 115 к.с.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хъм това с тоците е доста странно.Хвани премери алтернатора дали ти зарежда нормално акумулатора (13.4-14.6V).Падането на оборотите на климатик веднага ще ти кажа от какво е иначе :
-когато се пусне компресора двигателя се натоварва доста.Моя поне а доколкото знам и всички други с климатик имат следната екстра - подава се един сигнал от климатика към електронния блок на двигателя да повдигне оборотите (повдига ги до към 950-1000) за да гарантира добра работа.Явно там някъде имаш проблем и в електронния блок не стига сигнала.За моноинжекциона можех да проверя кой кабел е ама при теб е друго....там търси проблема.
Аз като откача това кабелче като пусна компресора двигателя направо гасне даже понеже на ниски обороти няма достатъчно мощност.
Успех!
-когато се пусне компресора двигателя се натоварва доста.Моя поне а доколкото знам и всички други с климатик имат следната екстра - подава се един сигнал от климатика към електронния блок на двигателя да повдигне оборотите (повдига ги до към 950-1000) за да гарантира добра работа.Явно там някъде имаш проблем и в електронния блок не стига сигнала.За моноинжекциона можех да проверя кой кабел е ама при теб е друго....там търси проблема.
Аз като откача това кабелче като пусна компресора двигателя направо гасне даже понеже на ниски обороти няма достатъчно мощност.
Успех!
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: проблем с passat
bosmar написа:при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?
При мен го имаше същия проблем и то само докато е студен двигателя, като позагрееше малко и "се закисваше" заради температурните разширения. Не помагаше стягане на скобичките. Оправих го с НОВИ бензинови маркучи но не 8мм а 7.5мм + хубави скобички и гледай да не са ментета, че там налягането е 4 бара и мястото е такова, че можеш да се запалиш като едното нищо, ако потече!!!
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: проблем с passat
bosmar написа:... при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане ...
И при мен имаше такъв проблем-стари и напукани маркучи. Решението-смяна. Имах желание да си купя оригинални. Като ми казаха цената се отказах бързо-около 100лв.

Относно тоците-при мен се губеха контактите на клемите на кабелите между акумулатора и алтернатора и не зареждаше оптимално. След зачистване и запояване зареждането влезе горе-долу в нормите което чувствително се отрази на работата на ел. консуматорите
Re: проблем с passat
.zdravko написа:bosmar написа:при контакт хварля бензин от маркучите на инжекцията и на влизане и на излизане не го прави всеки пат но е доста често от какво може да е ?
....НОВИ бензинови маркучи но не 8мм а 7.5мм + хубави скобички и гледай да не са ментета, че там налягането е 4 бара и мястото е такова, че можеш да се запалиш като едното нищо, ако потече!!!
Едва ли има нещо по-опасно от фалшив бензинов маркуч. Без малко да се запаля е такъв, купен от много реномиран магазин във Варна. А уж имам доста голям опит в оценяване на качеството. НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ОТ ЛЪСКАВИТЕ ВИТРИНИ!. Една качестена стока трябва да има поне всички надписи, показващи производителя и основните и най-важни характеристики на стоката - в случая предназначението на маркуча (за бензин или друго гориво), номинано налягане, диаметър, стандарт по който е изработен.
Аз също вече ползвам GATES. Опитах се да сменя бързо втвърдилите се ( за около 1 година) SEMPERIT с фалшивите.
Но моля ви, тези фирми имат сайтове -прочетете преди да купите. Търговците не се и замислят (поне аз така ги оправдавам пред себе си, защото не вярвам, че са престъпници) какво ти продават - важното за тях е очевидно печалбата.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
извинявайте ,че използвам темата на колегата,но аз имам подобен проблем,само че при мен хвърляше бензин само от захранващия маркуч,смених и двата маркуча и спря да тече,но се оказа че до връщащата тръба не стига гориво,изобщо не прави кръговрат,аз карам на газ и помпата ми беше постоянно работеща докато не спря напълно,според мен ми е заминал клапана където влизат тръбите за гориво,колата е тази от гаража.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с passat 1992 год. 2.0 л. 115 к.с.
bosmar написа:пасат 1992 година 2.0 кубика 115 коня вероятно 2Е
Колата не може да се закачи на диагностика с компютър модела с междинка и са малко такива и никаде не могат да я закачат даже на Bosch сервиз и VW .
1. научи се да пише малко по грамотно, за да има смисъл от точка 2, а именно:
2. научи се да ползваш търсачката, там ще откриеш много полезни неща, като например че мотор с означение 2Е има самодиагностика само след август '92 производство. преди това няма. и господ не може да го закачи щото няма нищо за закачане...
"модела с междинка" не са никак малко а са всички с тоя мотор преди тая дата. който ти го е казал това му кажи да си намери един тих ъгъл и да се застреля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта