Б5 губи антифриз

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Б5 губи антифриз

Мнениеот Peteff » Чет 10 юли 2008 19:32


здравейте колеги , днес забелязах че ми е паднало нивото на антифиза с един пръст под минимума . преди 7-8 хиляди км. когато сменях ремъците ми го доляха и беше почти на максимума при студен двигател . след това един път долях малко (около 200 грама) че беше на минимума .доста често проверявам маслото,хидравличната и спирачната течност но чак днес забелязах че част от антифриза ми е изчезнал някъде.карам с G12 , колата не пуши бяло , при оглед над мотора не можах да открия течове или мокро от антифриз .ползвах търсачката но не открих нищо същественно като за моя автомобил . така че моля помагайте ! каде и как мога да открия от къде изтича антифриза .не липсва много - но липсата е налице и искам да отстраня проблема . благодаря предварително




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 10 юли 2008 19:43




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 10 юли 2008 19:46


Всъщност тая тема им ах предвид, не толкова горната
:arrow: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=98252


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Чет 10 юли 2008 19:52


zaro написа:Всъщност тая тема им ах предвид, не толкова горната
:arrow: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=98252

каде е този "таралеж" колега , каде да го търся ?
утре ще видя капачката как е (макар да ме съмнява да е от нея) и ще легна да огледам отдолу дали няма да видя нещо без да свалям кората


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 10 юли 2008 19:58


Свали горната кора на мотора, и огледай, все трябва да се види!


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Чет 10 юли 2008 19:59


мерси , утре ще дерзая ако имам време .ако някои има съвети да ги дава :)


petkow
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот petkow » Чет 10 юли 2008 20:27


Колега 200 гр за 7-8 хил си е съвсем нормално.Няма място за притеснения.Дори долей с дестилирана вода.Срещу зима ще долееш с концентрат.Искаш мнение - това беше от мен.


Потребителски аватар
kosmos77
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот kosmos77 » Пет 11 юли 2008 6:06


колега,ако и при движение на автомобила със 130-140км нямаш загуба в рамките на 50-100 км значи ти е добре автомобила. при мен имаше по голяма загуба,сменях капачка на казанчето-напразно но ми надуваше системата---дано да нямаш такъв проблем. ако ти надува маркучите- е гарнитура 150-200лв и си готов,но е голяма играчка.пак ти казвам ДАНО не такъв проблема ти. не забравяй че е топличко вече и се изпарява всичко-дори и антифриза.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 11 юли 2008 6:58


Според мен не е нормално толкова бързо да намалява. Добре, на моята кола защо не се изпарява и не намалява ? Карам я, стои и на слънце, и т.н.
Огледай по двигателя, радиатора, и всички маркучи и др. съединения - както на топъл двигател, така и на студен (може би най-добре е на току-що запаллен). Провери също дали влизат изгорели газове в охладителната система (бълбукане в антифриза, надуване - повишено налягане, твърди маркучи са признаците).


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Пет 11 юли 2008 10:15


Ако всичко е херметично няма от къде да се изпарява. При мен също грам не се губи.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Пет 11 юли 2008 17:58


gdh написа:Ако всичко е херметично няма от къде да се изпарява. При мен също грам не се губи.

и аз така си мисля че не трябва да се губи . днес не ми остана време да сваля капака и да видя този "таралеж".засилих се да лягам да огледам набарзо отдолу ама пустата и кора под двигателя .... явно почивните дни или в понеделник ще погледна . иначе маркучите-или поне тези които са отгоре и се виждат- са си меки .за балбукане после ще видя като изляза.каде продават антифриз Г12 в Бургас , питах на Омв но имали само син , ще видя на лук ойла - там продавали червен , но дали е г12 ?! че и дестелирана вода нямаше да долея ... със скорост 120 и нагоре не ми се губи повече сякаш.дано не е нещо сериозно.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Съб 12 юли 2008 10:00


най-добре ще стане според мен да паркираш колата на сухо място с твръда настилка и погледнеш за течове под нея при и изключен и при работещ двгател. първо погледнипод колата сухо ли е има сълзене дори. запали колата остави я да поработи известно време на място за загрее и още 10-15 мин (но без климатика)и отново погледни под колата, ако не виждаш течове я премести и ако е сух земята под колата значи системата ти е добре.
ако ти губи 200,300, 500 грама не е проблем. все пак като я заредиш и системата загрее част от течността се изпарява от клапана на капачката. така че няма да имаш ядове.
а ако ти издухва течност през гарнитурата според, което не ти пожелавам би трябвало да има някъв конденз по аспуха. така че това е лесен и чист начин да си провериш системата и за евентулен теч, в който се съмняваш.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 12 юли 2008 19:20


velinsl, всичко това, дето си го писал, важи за кола БЕЗ кора под двигателя. А колегата има (писал е за това - дори на няколко пъти).
Peteff, многократно е писано във форума - важен е не цвета на антифриза, а качеството му (т.е. да нужното G ... ). Потърси при представителите на VW, или Skoda (това, което купиш, ще е същото, но на по-ниска цена :wink: ). Може и при друг представител на VAG - Audi, Seat.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Нед 13 юли 2008 13:52


мерси колега канев , долях дестилирана (ако така се пише) вода ,защото на лукойла не пишеше какъв тип им е антифриза + това беше син. сега ще я наблюдавам дали пак ще спадне . ако спадне вече ще ида за антифриз от Шкода че мие по път към работа и ще търся по обстойно от каде се губи , за сега така ще карам и ще наблюдавам за намаляне на антифриза и за видими течове от горната страна.мерси на всички отзовали се, ако открия нещо ще пиша какво е било.приатен ден колеги


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Нед 13 юли 2008 16:37


Аз лично си сипах Приста Лонг Лайф, червеникъв, отговаря на зададените критерии.
За доволен, кво има да съм доволен mhihi mhihi mhihi mhihi
но първо найстина си намери от каде ти е пробойната



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта