Гаранционни неволи с Мултирама

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
tsonkovvv
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 22 фев 2010 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот tsonkovvv » Пет 01 юли 2011 16:02


ISRalien - Кое са лични данни ? МАРПОЗО ООД ли ? Питай GOOGLE и ако там съществува такова име, значи не е много "лично"
Танков - за какво тряба да се сърдим в случая ? "КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО", но когато той самият се съобразява с правилата, които сам е подписал.




Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Golf`mafia » Пет 01 юли 2011 16:22


е сега наистина може да ги вкараш в филма колега с закона за защита на личните данни


Потребителски аватар
Танков
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
Автомобил: Golf MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Танков » Пет 01 юли 2011 16:29


http://imageshack.us/photo/my-images/204/123dga.jpg/

адрес към снимка на форума преди колегата да си е редактирал мнението с личните данни... такива ****** трябва да се наказват ...


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Miteto » Пет 01 юли 2011 16:29


Това ме разби "блъскане по масата" "подскачане" и тем подобни глупости. Аз обясних на Вашата колежка, че ще се пише до КЗП(и да фръцнах се и си запалих с черен облак над главата), на което тя ми отговори - ми както желаете. Клавиатурата беше тотално суха преди да ви я дам, не знам какво сте правили след това...днес си я взех и не съм я поглеждал. Мен ме дразни факта, знаейки че продукта е на фирма, мога да се оплача на арменския поп само. Затова правите такива мизерии. После чета от колегата по-нагоре в постовете, че за продукт купен на фирма КЗП не се занимава и ми стана ясно. И вашето момче днес, което ми даде клавиатурата, пак се уля. Казах му че искам да я проверим дали работи преди да си я взема, защото проблема както вече казахме беше само осветление. Той я пъхна в USBто и почна да щрака. Работи всичко е 6, каза той. Надвесих се над монитора и там няма нокой. ааа то драйвери трябват. Е как ще ми казваш че работи като компа не я разпознава хахаха смях. Накарах го да я пусне на друг ком, че на този не тръгна и като видях, че функционира му казах чао и до там. Просто много мразя да ме правят на глупак. Това ме съсипва.


Потребителски аватар
Танков
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
Автомобил: Golf MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Танков » Пет 01 юли 2011 16:38


tsonkovvv написа:ISRalien - Кое са лични данни ? МАРПОЗО ООД ли ? Питай GOOGLE и ако там съществува такова име, значи не е много "лично"
Танков - за какво тряба да се сърдим в случая ? "КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО", но когато той самият се съобразява с правилата, които сам е подписал.


"Колега" за какви правила ми говориш? Колегата е дошъл с клавиатура в която има дефект в гаранционен срок. Другото всичкото е ала-бала... както някой по-рано каза, докато се отстранява проблем фирмата трябва да осигури същия артикул... така поне правят големите магазини в белите държави.. а като не ви е било за 30-те лева да му бяхте купили клавиатура на човека, нали се грижите за клиентите... аз съм работил в сладкарски магазин и съм се убедил, че клиента винаги има право, дори когато греши, ако ти не мислиш така жалко за теб и магазина Ви. Не случайно на много места Ви дават за пример на некоректни и некадърни...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот group® » Пет 01 юли 2011 18:06


Изтрещявате :screwy
Клиента винаги имал право - ама ако ти си от другата страна и някакъв 'сульо' (никой оттук не визирам) се държи така, че да уронва достойнството ти - мисля друго ще пееш?!
Клиента има право, когато се държи в рамките на обществените норми, когато държанието му не обижда човека отсреща.

Не взимам страна, защото не съм присъствал.
Просто казвам, че медала има две страни.

А тези лични данни къде ги видяхте :shock :lupe :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот stefan4o » Пет 01 юли 2011 18:08


Понеже съм работил в тая сфера и съм приемал части за сервиз смея да кажа, че съм срещал доста нагли клиенти. Някои дори искаха гаранционно да им преинсталираме уиндоуса, който са скапали собственоръчно. Други пък искат да минат метър с изгорял хардуер поради токов удар примерно и т.н. Примери много. Аз също не искам да вземам страна, но мисля, че е редно продавачът също да каже гледната си точка. Когато тя е подкрепена със снимков материал... нещата са очевадни :applause:


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Miteto » Пет 01 юли 2011 18:57


Както казах по-горе не желая обезщетение нито нова клавиатура - не съм "сульо" който ще прави мизерии нарочно. Но когато ме изкарват имекяр, който търси само как да мине метър побеснявам. За пръв път нося продукт за гаранционно обслужване, не съм абонат. Със сигурност окислението от тези снимки не е причинено от заливане и тук си залагам черния и белия дроб. Както още казах трябва да има всеобща полза и тя е - като носите нещо за гаранция пълна проверка в присъствие на двете страни и едно протоколче с печат - подлежи, не подлежи на гаранционно обслужване, за да не стават после ексцесии. хайде със здраве

п.с.
а че има бол измекяри, които носят поломени продукти за гаранционно обслужване, съгласен съм. В България всеки втори е мошеник!


Потребителски аватар
Танков
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
Автомобил: Golf MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот Танков » Пет 01 юли 2011 19:44


group® написа:Изтрещявате :screwy
Клиента винаги имал право - ама ако ти си от другата страна и някакъв 'сульо' (никой оттук не визирам) се държи така, че да уронва достойнството ти - мисля друго ще пееш?!
Клиента има право, когато се държи в рамките на обществените норми, когато държанието му не обижда човека отсреща.

Не взимам страна, защото не съм присъствал.
Просто казвам, че медала има две страни.

А тези лични данни къде ги видяхте :shock :lupe :gruebel


донякъде си прав, донякъде не, но мисля че по описанието човека си е напълно в правото си... Първо искам да изясня не вземам страна а споделям мнение, второ, имал съм вземане даване с Мултирама и знам за какво обслужване и какво отношение става въпрос, трето, автора правилно пише че при подаване на стоката би трябвало да се уточнят тези детайли дали повредата в стоката се дължи на неправилно използване или дефект.. повярвай ми бил съм свидетел на заливане на монитори и компютри с кафе и течности в друга голяма верига компютърни магазини.. немърливост има навсякъде... както казваш медала винаги има две страни, но за некоректно обслужване никой нищо не каза досега... можем само да си говорим така и да разтягаме и да мажем... няма смисъл... към автора, пий една студена вода, към всички останали, отстоявайте си правата.. това е от мен по темата :) със здраве :beer и наздраве :да:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Гаранционни неволи с Мултирама

Мнениеот group® » Пет 01 юли 2011 20:57


group® написа:А тези лични данни къде ги видяхте :shock :lupe :gruebel


:arrow:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта