ISRalien - Кое са лични данни ? МАРПОЗО ООД ли ? Питай GOOGLE и ако там съществува такова име, значи не е много "лично"
Танков - за какво тряба да се сърдим в случая ? "КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО", но когато той самият се съобразява с правилата, които сам е подписал.
Гаранционни неволи с Мултирама
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
е сега наистина може да ги вкараш в филма колега с закона за защита на личните данни
- Танков
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
http://imageshack.us/photo/my-images/204/123dga.jpg/
адрес към снимка на форума преди колегата да си е редактирал мнението с личните данни... такива ****** трябва да се наказват ...
адрес към снимка на форума преди колегата да си е редактирал мнението с личните данни... такива ****** трябва да се наказват ...
- Miteto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
- Автомобил: Фейтън
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Това ме разби "блъскане по масата" "подскачане" и тем подобни глупости. Аз обясних на Вашата колежка, че ще се пише до КЗП(и да фръцнах се и си запалих с черен облак над главата), на което тя ми отговори - ми както желаете. Клавиатурата беше тотално суха преди да ви я дам, не знам какво сте правили след това...днес си я взех и не съм я поглеждал. Мен ме дразни факта, знаейки че продукта е на фирма, мога да се оплача на арменския поп само. Затова правите такива мизерии. После чета от колегата по-нагоре в постовете, че за продукт купен на фирма КЗП не се занимава и ми стана ясно. И вашето момче днес, което ми даде клавиатурата, пак се уля. Казах му че искам да я проверим дали работи преди да си я взема, защото проблема както вече казахме беше само осветление. Той я пъхна в USBто и почна да щрака. Работи всичко е 6, каза той. Надвесих се над монитора и там няма нокой. ааа то драйвери трябват. Е как ще ми казваш че работи като компа не я разпознава хахаха смях. Накарах го да я пусне на друг ком, че на този не тръгна и като видях, че функционира му казах чао и до там. Просто много мразя да ме правят на глупак. Това ме съсипва.
- Танков
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
tsonkovvv написа:ISRalien - Кое са лични данни ? МАРПОЗО ООД ли ? Питай GOOGLE и ако там съществува такова име, значи не е много "лично"
Танков - за какво тряба да се сърдим в случая ? "КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО", но когато той самият се съобразява с правилата, които сам е подписал.
"Колега" за какви правила ми говориш? Колегата е дошъл с клавиатура в която има дефект в гаранционен срок. Другото всичкото е ала-бала... както някой по-рано каза, докато се отстранява проблем фирмата трябва да осигури същия артикул... така поне правят големите магазини в белите държави.. а като не ви е било за 30-те лева да му бяхте купили клавиатура на човека, нали се грижите за клиентите... аз съм работил в сладкарски магазин и съм се убедил, че клиента винаги има право, дори когато греши, ако ти не мислиш така жалко за теб и магазина Ви. Не случайно на много места Ви дават за пример на некоректни и некадърни...
- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Изтрещявате
Клиента винаги имал право - ама ако ти си от другата страна и някакъв 'сульо' (никой оттук не визирам) се държи така, че да уронва достойнството ти - мисля друго ще пееш?!
Клиента има право, когато се държи в рамките на обществените норми, когато държанието му не обижда човека отсреща.
Не взимам страна, защото не съм присъствал.
Просто казвам, че медала има две страни.
А тези лични данни къде ги видяхте


Клиента винаги имал право - ама ако ти си от другата страна и някакъв 'сульо' (никой оттук не визирам) се държи така, че да уронва достойнството ти - мисля друго ще пееш?!
Клиента има право, когато се държи в рамките на обществените норми, когато държанието му не обижда човека отсреща.
Не взимам страна, защото не съм присъствал.
Просто казвам, че медала има две страни.
А тези лични данни къде ги видяхте



- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Понеже съм работил в тая сфера и съм приемал части за сервиз смея да кажа, че съм срещал доста нагли клиенти. Някои дори искаха гаранционно да им преинсталираме уиндоуса, който са скапали собственоръчно. Други пък искат да минат метър с изгорял хардуер поради токов удар примерно и т.н. Примери много. Аз също не искам да вземам страна, но мисля, че е редно продавачът също да каже гледната си точка. Когато тя е подкрепена със снимков материал... нещата са очевадни 

- Miteto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
- Автомобил: Фейтън
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Както казах по-горе не желая обезщетение нито нова клавиатура - не съм "сульо" който ще прави мизерии нарочно. Но когато ме изкарват имекяр, който търси само как да мине метър побеснявам. За пръв път нося продукт за гаранционно обслужване, не съм абонат. Със сигурност окислението от тези снимки не е причинено от заливане и тук си залагам черния и белия дроб. Както още казах трябва да има всеобща полза и тя е - като носите нещо за гаранция пълна проверка в присъствие на двете страни и едно протоколче с печат - подлежи, не подлежи на гаранционно обслужване, за да не стават после ексцесии. хайде със здраве
п.с.
а че има бол измекяри, които носят поломени продукти за гаранционно обслужване, съгласен съм. В България всеки втори е мошеник!
п.с.
а че има бол измекяри, които носят поломени продукти за гаранционно обслужване, съгласен съм. В България всеки втори е мошеник!
- Танков
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
group® написа:Изтрещявате![]()
Клиента винаги имал право - ама ако ти си от другата страна и някакъв 'сульо' (никой оттук не визирам) се държи така, че да уронва достойнството ти - мисля друго ще пееш?!
Клиента има право, когато се държи в рамките на обществените норми, когато държанието му не обижда човека отсреща.
Не взимам страна, защото не съм присъствал.
Просто казвам, че медала има две страни.
А тези лични данни къде ги видяхте![]()
![]()
донякъде си прав, донякъде не, но мисля че по описанието човека си е напълно в правото си... Първо искам да изясня не вземам страна а споделям мнение, второ, имал съм вземане даване с Мултирама и знам за какво обслужване и какво отношение става въпрос, трето, автора правилно пише че при подаване на стоката би трябвало да се уточнят тези детайли дали повредата в стоката се дължи на неправилно използване или дефект.. повярвай ми бил съм свидетел на заливане на монитори и компютри с кафе и течности в друга голяма верига компютърни магазини.. немърливост има навсякъде... както казваш медала винаги има две страни, но за некоректно обслужване никой нищо не каза досега... можем само да си говорим така и да разтягаме и да мажем... няма смисъл... към автора, пий една студена вода, към всички останали, отстоявайте си правата.. това е от мен по темата



- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
group® написа:А тези лични данни къде ги видяхте![]()
![]()

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта