moleo написа: Примери, че сме простаци много, пътищата ни, магазините ни, изобщо манталитета ни. Когато трябваше да направя така, че в бизнес центъра да облекча касиерките които приемаха плащанията реших следното : В ден на спиране на телефони има огромни опашки има и място от кадето да се минава. Сложих доста големи табели - " Моля изчаквайте реда си, преминавайте по един "
Клиентите се блъскат, минават по 30 човека...разбирате ли ?!!?
НЕ може в банка клиент да плаща 20 лв заем и да се изчакват хората на 10 метра, а на касиерката да и броят 10 000лв сметка и да и се залепят за лицето. Това е един от много примери. Не е допустимо да се говори на ТИ, много неща не са редни, но вие гледате през вашата призма това е истината.
Абсолютно съм съгласен с колегата,само човек на когото не се е налагало да обслужва БЪЛГАРСКИЯТ клиент може да говори добро за него! Не казвам че всички сме прости,нагли,миризливи и тарикати на дребно,но процентът на този тип за съжаление е доста голям и "човекът зад щанда" трябва да е индийски брамин за да запази постоянно спокойствие по време на работа! Давам пример който всички ще разберат защото всички са шофьори-знаете как се кара в София например и е глупаво да се мисли че тези идиоти като слязат от колата и влязат в магазина стават съвестни и усмихнати граждани!?Неее те си остават същите боклуци и обслужващият ги трябва да им се усмихва защото те са дошли с парите си и клиента е цар. Някой ден нещата ще се оправят ,но няма да е много скоро за съжаление!