Германос или какво значи гаранция в България

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 13 май 2007 9:47


Хора, има толкова много информация в Интернет, че за 90% от техниката не е необходимо да се съветвате с "консултантите". Най-малкото повечето консултанти са на процент и винаги ще гледат да ви пробутат не това което ви трябва а просто по-скъпата стока. Също така голяма част от тях са страшно некомпетентни... Най-редовно като чакам някъде за срещичка и влизам по магазините да поразгледам, а понякога и да се изгъбаркам основно с продавачките. Като питам каква е матрицата на цифровия фотоапарат който се опитват да ми пробутат и тия започват да се ровят за синьото хапче ;).
Погледнете и от другата страна... не са длъжни да знаят техническите характеристики на всички телефони, перални, телевизори и т.н. неща които продават.
Така че преди да купите някаква техника пуснете един сърч в гугле-то и се поразтърсете из форумите.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 13 май 2007 17:23


moleo написа: Примери, че сме простаци много, пътищата ни, магазините ни, изобщо манталитета ни. Когато трябваше да направя така, че в бизнес центъра да облекча касиерките които приемаха плащанията реших следното : В ден на спиране на телефони има огромни опашки има и място от кадето да се минава. Сложих доста големи табели - " Моля изчаквайте реда си, преминавайте по един "
Клиентите се блъскат, минават по 30 човека...разбирате ли ?!!?
НЕ може в банка клиент да плаща 20 лв заем и да се изчакват хората на 10 метра, а на касиерката да и броят 10 000лв сметка и да и се залепят за лицето. Това е един от много примери. Не е допустимо да се говори на ТИ, много неща не са редни, но вие гледате през вашата призма това е истината.


Абсолютно съм съгласен с колегата,само човек на когото не се е налагало да обслужва БЪЛГАРСКИЯТ клиент може да говори добро за него! Не казвам че всички сме прости,нагли,миризливи и тарикати на дребно,но процентът на този тип за съжаление е доста голям и "човекът зад щанда" трябва да е индийски брамин за да запази постоянно спокойствие по време на работа! Давам пример който всички ще разберат защото всички са шофьори-знаете как се кара в София например и е глупаво да се мисли че тези идиоти като слязат от колата и влязат в магазина стават съвестни и усмихнати граждани!?Неее те си остават същите боклуци и обслужващият ги трябва да им се усмихва защото те са дошли с парите си и клиента е цар. Някой ден нещата ще се оправят ,но няма да е много скоро за съжаление!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 13 май 2007 18:00


brabus написа:Или се разберете ако нещо не можете на ЛС или заключвам темата.
Аман от задклавиатурни дразги.

:lupe Темата е под наблюдение... Още такива мнения и дрязги и отива право в коша.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Нед 13 май 2007 18:48


Смесвате специфични категории, присъщи за конкретна личност (напр. "възпитание"), с бизнес категории между стопански субекти като клиент и търговец (напр. "удовлетвореност").
С други думи аз мога да претендирам, че съм ВЪЗПИТАН човек, но не мога да гарантирам, че ще вляза в магазина, за който отговаря moleo с РЕСПЕКТ или поне не в оригиналния латински смисъл на думата.

respectus – почит, страхопочитание, уважение (поради страх)

Но напълно е възможно обаче, да изляза от магазина УДОВЛЕТВОРЕН. И един ден отново да се върна като такъв.

mod edit: dobrinb


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 13 май 2007 22:44


Темата е почистена от клавиатурните схватки. Ако някой има да сподели нещо полезно относно реализирането на правата на потребителите по отношение на некачествени/дефектни стоки, моля да го направи. Всяко друго мнение, подобно на току що почистените, ще доведе до :lock: .



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта