Не за него е иначе май е от Discovery.След това беше на един причтел на джипа ,но той я удари в дръвче и ето до къде се стигнаGeleto написа:Geleto написа:От къде е тая лебедка?!
Прочетох в една друга тема, че ще вземеш УАЗТая лебедка от УАЗ ли е?



Lyubaka написа:С риск въпросът ми да прозвучи глупаво, да питам-няма ли да е по-лесно да се направи от две части-основа и зъбно "колело" и после то да се захване към основата с болтове и (ако се налага) и заварки?
Щото така както е цяло ми се струва, че е сложен детайл и предполагам, че цената ще е доста висока, а ако е от два по-прости детайла може да е по-евтино. И освен това не може ли да се опрости нещо леко?
И още нещо-няма ли по лебедката щампа на производител-евентуално да го намериш като резервна част?
Колкото и да не ми се иска май ще трябва да се съглася с тебDanny boy написа:не че искам да те разочаровам ама първия проблем с който ще се сблъскаш е някой да се навие да го направи това нещо.това за двете части е единственото което може да направиш зъбно колело и отливка от стомана,като отливката ще има пробиване,доп мех обработка,пасване и тн.Зъбното колело те съветвам ако се хванеш да се прави на зъбонарезна машина а не на универсална фреза.Връзката между двата елемента може да се осигури с горещо пресова сглобка с натяг около 0,05-0,08 мм и задължително заваряване.Ако може да намериш същото или подобно да пригодиш ще си спестиш много главоболия.
Ако ти го отлеят цялото от цветен метал няма как да се зъбообработи,това твоето е шприцовано и е правена матрица за него в завод и технологията е мамата си джези,после трябва да е дешифрира модула на зъбите,и да се провери за инструмент /червячна фреза,дълбяг./Мисля че има вариянт и на ерозийна машина да се измислят зъбите ама пак трябва електрод да се направи отдето и да гледаш все скъпо а колко ходене по мъките ще има????
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта