Не за него е иначе май е от Discovery.След това беше на един причтел на джипа ,но той я удари в дръвче и ето до къде се стигнаGeleto написа:Geleto написа:От къде е тая лебедка?!
Прочетох в една друга тема, че ще вземеш УАЗТая лебедка от УАЗ ли е?
ОГРОМНА МОЛБА !!!!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
Lyubaka
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С риск въпросът ми да прозвучи глупаво, да питам-няма ли да е по-лесно да се направи от две части-основа и зъбно "колело" и после то да се захване към основата с болтове и (ако се налага) и заварки?
Щото така както е цяло ми се струва, че е сложен детайл и предполагам, че цената ще е доста висока, а ако е от два по-прости детайла може да е по-евтино. И освен това не може ли да се опрости нещо леко?
И още нещо-няма ли по лебедката щампа на производител-евентуално да го намериш като резервна част?
Щото така както е цяло ми се струва, че е сложен детайл и предполагам, че цената ще е доста висока, а ако е от два по-прости детайла може да е по-евтино. И освен това не може ли да се опрости нещо леко?
И още нещо-няма ли по лебедката щампа на производител-евентуално да го намериш като резервна част?
- veritas
- Капитан пустиняк
- Мнения: 2565
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Lyubaka написа:С риск въпросът ми да прозвучи глупаво, да питам-няма ли да е по-лесно да се направи от две части-основа и зъбно "колело" и после то да се захване към основата с болтове и (ако се налага) и заварки?
Щото така както е цяло ми се струва, че е сложен детайл и предполагам, че цената ще е доста висока, а ако е от два по-прости детайла може да е по-евтино. И освен това не може ли да се опрости нещо леко?
И още нещо-няма ли по лебедката щампа на производител-евентуално да го намериш като резервна част?
Значи друже въпроса ти хич не е глупав.За това което казваш за двата детайла съм го помислил ,но ми се искаше да стане както си е ,явно няма да ми върже

- Danny boy
- Мнения: 1963
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
не че искам да те разочаровам ама първия проблем с който ще се сблъскаш е някой да се навие да го направи това нещо.това за двете части е единственото което може да направиш зъбно колело и отливка от стомана,като отливката ще има пробиване,доп мех обработка,пасване и тн.Зъбното колело те съветвам ако се хванеш да се прави на зъбонарезна машина а не на универсална фреза.Връзката между двата елемента може да се осигури с горещо пресова сглобка с натяг около 0,05-0,08 мм и задължително заваряване.Ако може да намериш същото или подобно да пригодиш ще си спестиш много главоболия.
Ако ти го отлеят цялото от цветен метал няма как да се зъбообработи,това твоето е шприцовано и е правена матрица за него в завод и технологията е мамата си джези,после трябва да е дешифрира модула на зъбите,и да се провери за инструмент /червячна фреза,дълбяг./Мисля че има вариянт и на ерозийна машина да се измислят зъбите ама пак трябва електрод да се направи отдето и да гледаш все скъпо а колко ходене по мъките ще има????
Ако ти го отлеят цялото от цветен метал няма как да се зъбообработи,това твоето е шприцовано и е правена матрица за него в завод и технологията е мамата си джези,после трябва да е дешифрира модула на зъбите,и да се провери за инструмент /червячна фреза,дълбяг./Мисля че има вариянт и на ерозийна машина да се измислят зъбите ама пак трябва електрод да се направи отдето и да гледаш все скъпо а колко ходене по мъките ще има????
- veritas
- Капитан пустиняк
- Мнения: 2565
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колкото и да не ми се иска май ще трябва да се съглася с тебDanny boy написа:не че искам да те разочаровам ама първия проблем с който ще се сблъскаш е някой да се навие да го направи това нещо.това за двете части е единственото което може да направиш зъбно колело и отливка от стомана,като отливката ще има пробиване,доп мех обработка,пасване и тн.Зъбното колело те съветвам ако се хванеш да се прави на зъбонарезна машина а не на универсална фреза.Връзката между двата елемента може да се осигури с горещо пресова сглобка с натяг около 0,05-0,08 мм и задължително заваряване.Ако може да намериш същото или подобно да пригодиш ще си спестиш много главоболия.
Ако ти го отлеят цялото от цветен метал няма как да се зъбообработи,това твоето е шприцовано и е правена матрица за него в завод и технологията е мамата си джези,после трябва да е дешифрира модула на зъбите,и да се провери за инструмент /червячна фреза,дълбяг./Мисля че има вариянт и на ерозийна машина да се измислят зъбите ама пак трябва електрод да се направи отдето и да гледаш все скъпо а колко ходене по мъките ще има????
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта
