От МЕТРО уж се съгласиха да го рекламират. Малко трудно, но признаха че има такъв закон
Питане до юристите във форума - Закон за потребителя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
XaxoXaxo написа:Значи търговеца е виновен до толкова, колкото и прозиводителя. Закона си е закон, нали? Ако не може да осигури 2 години гаранция, не трябва да продава. Това което ми направиха МЕТРО и СТЕМО е все едно да ме срещнат 2-ма бабаита на улицата и да ми вземат 1000 лв.
Колега, все пак Стемо и Метро не са ти взели парите насила. Сам си видял, още като си купувал въпросната стока, че гаранцията е 1 година и си знаел това. Избрал си съответния лаптоп, защото е бил по-евтин от останалите, знаел си, че едно от нещата за да е по-евтин е че е с по-малка гаранция. За да дава по-малка гаранция производителя обикновенно има едно условие и то е по-ниско качество и занижен качествен контрол - в такива машини се влагат по-евтини компоненти с ясната цел, че се търси ниска цена, а не дълъг срок на есплоатация.
Това трябва да ти е ясно, каквато и стока да купуваш, гаранция=качество=по-висока цена!
Стемо и Метро продават също и лаптопи с 2 и 3 години гаранция, ама тях сигурно си ги проспуснал, като "набутвация", защото са по-скъпи, а "не си струват повечето пари". Сега си открил факта, че специално за преносими компютри, гаранцията е много важна, защото шанса като се прецака да не може да се оправи е многократно по-висок от колкото за повечето други техники
А за колегата Божков и "великите" флашки - дали си чел гаранционните условия на Кингстън? Сигурно не, щом роптаеш
Проблема на потребителите е, че в 90% от случаите на дефект, той не е по причина на производителя, а на потребителя - неправилна употреба, дефектни компютри, дефектни устройства, използване в лоша среда и т.н. Същото положение е и с мрежовите карти - просто една на 1000 е дефектна - така е произведена, но досега не съм видял изгоряла карта просто ей така, без да има някаква друга причина
- XaxoXaxo
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 06 юли 2004 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа: Колега, все пак Стемо и Метро не са ти взели парите насила. Сам си видял, още като си купувал въпросната стока, че гаранцията е 1 година и си знаел това. Избрал си съответния лаптоп, защото е бил по-евтин от останалите, знаел си, че едно от нещата за да е по-евтин е че е с по-малка гаранция. За да дава по-малка гаранция производителя обикновенно има едно условие и то е по-ниско качество и занижен качествен контрол - в такива машини се влагат по-евтини компоненти с ясната цел, че се търси ниска цена, а не дълъг срок на есплоатация.
Това трябва да ти е ясно, каквато и стока да купуваш, гаранция=качество=по-висока цена!
Само да вметна, че като го купувах ми казаха, че гаранцията е 2 години. Гаранционната карта тогава не я погледнах, защото човека така ми каза
Като отидох първия път в сервиза, другия човек ми каза "ей ти имаш още съвсем малко от гаранцията". Погледнах го много учудено и той тогава ми показа, че наистина пише 1 година.
А за избора на марка и модел не мислех да го коментирам,но ще кажа, че човек си определя какви са му възможностите. Аз ако имах пари бол щях да го хвърля този и да не се занимавам.
Факт е, че съм бил невнимателен, който не го отричам. Но се уморих като купувам нещо да съм винаги нащрек, защото всеки се стреми да те прецака.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Съжалявам, ако са ти казали търговците в Метро, че гаранцията е 2 години. Ако наистина е така, би трябвало сега да тормозиш точно тях! Не виждъм какъв е смисъла да те лъже търговеца по такъв елементарен начин, така само вреди на марката Метро. Жалко, че сигурно няма да го помниш кой е бил...
А за прецакването мога да ти кажа само, че с хора от МТел уговаряхме условията по договора за корпоративната ни група. Разбрахме се, стиснахме си ръцете и остана да донесат в офиса ни подписания от техните началници договор, като изрично се рабрахме срока на договора да е 1 година. С огромно очудване, след 1 година, вече твърдо решил да сменям доставчика, отварям договора и откривам, че в него пише "срок: 2 години"
Направо ги зачеркнах от списъка на фирмите с които мога някога да работя! Грешката си е моя обаче, че при получаването на договора, вобще не го погледнах... а всичко на доверие приех... Няма да ти казвам колко $$$ са смукнали МТел за тази допълнителна годинка бонус, ама то всичко се връща - недоволния клиент е най-голямата напаст за търговеца/доставчика 
А за прецакването мога да ти кажа само, че с хора от МТел уговаряхме условията по договора за корпоративната ни група. Разбрахме се, стиснахме си ръцете и остана да донесат в офиса ни подписания от техните началници договор, като изрично се рабрахме срока на договора да е 1 година. С огромно очудване, след 1 година, вече твърдо решил да сменям доставчика, отварям договора и откривам, че в него пише "срок: 2 години"
- stinka
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 27 дек 2006 18:09
- Автомобил: pasat b5 i pasat b3
- Двигател:
- Местоположение: София
???
за тази марка не мога да помогна, но например Cannon,HP,DELL имат по две години международна гаранция- това значи ,че няма значение къде си купил стоката и къде я даваш за рекламация/говорим за бели страни , а не от третия свят/.колкото до боклуците с които е зарит пазара-ми това е глобализацията ,а и 1,5милиарда китайци треба да ядат...
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта