Приложението за споделен транспорт е било свалено от български потребители над 5 хил. пъти за тези три месеца."- копнато от статия в инвестора.
Излиза, че на ден са реализирали малко повече, но да ги закръглим на 2 200 курса.
2 200 при положение, че услугата беше нова и не толкова популярна, с 5 000 сваляния на приложението. Докато не се самоспряха все повече хора говореха за Юбер, свалянията казват са над 40 000, а колите им се увеличаваха непрекъснато. При тези обстоятелства вярвам, че са постигнали към края поне дубъл, което на фона на 10-11 000 поръчки към такситата, пак е в границите на онези 30-40% за които говорих. Е, след като вече услугата им не е достъпна, съвсем в реда на нещата е този % да се върне към такситата. А иначе лошо време през годината имаше не само тия дни, ама...
За активните колите, за това какво потребителите и шофьорите виждат на екраните си и защо визуализациите рядко имат нещо общо с реалната обстановка има изписано доста. Истината е, че само юбер знае колко и къде са колите. За начините по които шофьорите могат да манипулират приложението- също е писано.
maxpayne написа:Впрочем в момента текат срещи какви точно законови промени да се направят с цел легализирането на Uber, тъй че скоро ще тръгнат пак.
Което не е изключение, а тяхна практика в световен мащаб. Имаха достатъчно време да намерят "меките ни китки".
"Мрежовите таксиметрови оператори като доставчиците на транспортни услуги, да поемат отговорността на превозвач." Това е едно от многото изисквания към мрежовите компании подготвяни в Китай. Останалите точки са обвързани с дейноста на тези превозвачи и също ще са задължителни за изпълнение от ТМК. Промените ще бъдат направени с цел сближаване на Интернет с таксиметровия сектор. Поне така казват, а защо ще го правят... А там също провеждаха едни срещи.