Който е пазарувал от Ebay да помага...

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 24 сеп 2008 14:07


Плебейщината явно си е ген.
Който си е роден плебей, плебейски ще си мисли до края.
Ае, аман!

Цунки, мунки, гунки и дарадонки! :wink:




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 24 сеп 2008 14:10


canyoubounce написа:Еми нормално да си пазат лирата :) я гледай какъв е курса :)
(силно се надявам и за напред да си я пазат :))

А между другото защо не пазарувате от ebay.co.uk, по близо е и сигурно ще е по евтина доставката и по бързо ще идват нещата :)

Щото дерат повече.. По-скъпи са нещата там :) За някои неща си заслужава де, аз винаги сравнявам 2те преди да купя нещо... От .co.uk си поръчах един gameboy color - всичко ОК :)


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 24 сеп 2008 14:35


Добре де човека има някакво питане за и-гей и веднага разбирачите му сложиха етикети като тъпак,селянин и множество намеквания.Не го разбирам тва,ако нямате градивни съвети що пишете?Нали човека сам ще си сърба попарата дееба.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Сря 24 сеп 2008 17:35


BastunSelski написа:Добре де човека има някакво питане за и-гей и веднага разбирачите му сложиха етикети като тъпак,селянин и множество намеквания.Не го разбирам тва,ако нямате градивни съвети що пишете?Нали човека сам ще си сърба попарата дееба.


Какво избухна сега ?! Дискутираме с колегата, кое и как може да е по евтино и т.н.Никой нищо не намеква.
Аз на човека съм му обяснил и тук и на ЛС си писахме какво се прави и т.н.
Извинявам се ако нещо съм те обидил


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 24 сеп 2008 21:17


canyoubounce написа:
BastunSelski написа:Добре де човека има някакво питане за и-гей и веднага разбирачите му сложиха етикети като тъпак,селянин и множество намеквания.Не го разбирам тва,ако нямате градивни съвети що пишете?Нали човека сам ще си сърба попарата дееба.


Какво избухна сега ?! Дискутираме с колегата, кое и как може да е по евтино и т.н.Никой нищо не намеква.
Аз на човека съм му обяснил и тук и на ЛС си писахме какво се прави и т.н.
Извинявам се ако нещо съм те обидил

Не те визирам тебе,а ДжимиМими.Като народът му е тъп да си ходи у чужбинско и да си вади друга лична карта.Щото тука в тоя форум пишат хора,които имат народна кола и явно са от народа и ако съм тъп нема нужда някой да ми го казва.


Lyubaka
Мнения: 147
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lyubaka » Чет 25 сеп 2008 7:36


Да питам и аз за моя проблем с ebay(надявам се колегата, който е пуснал темата да няма нищо против). Поръчах си една джаджа от Сингапур. Платих я с PayPal. В крайна сметка не дойде. Отворих диспут и продавача все ме отсвирваше с обяснението, че "въпросът е отнесен до Singpost и се чака отговор от тях". И така повече от месец. Накрая ми писна и ги докладвах на Ebay trust and safety team. Това беше преди около два месеца. И оттогава нищо. Какво мога да очаквам да се случи и кога? Има ли шанс да си получа обратно парите(не че са много, ама все пак...)? Трябва ли аз да направя още нещо?


Потребителски аватар
mileff
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mileff » Чет 25 сеп 2008 12:04


Lyubaka написа:Да питам и аз за моя проблем с ebay(надявам се колегата, който е пуснал темата да няма нищо против). Поръчах си една джаджа от Сингапур. Платих я с PayPal. В крайна сметка не дойде. Отворих диспут и продавача все ме отсвирваше с обяснението, че "въпросът е отнесен до Singpost и се чака отговор от тях". И така повече от месец. Накрая ми писна и ги докладвах на Ebay trust and safety team. Това беше преди около два месеца. И оттогава нищо. Какво мога да очаквам да се случи и кога? Има ли шанс да си получа обратно парите(не че са много, ама все пак...)? Трябва ли аз да направя още нещо?


След отворянето на Dispute имаш период от дни (забравих колко дни беше) в които трябва да се разберете с продавача. Ако докато изтече срока на Dispute-a се разберете ОК, но ако не се разберете имаш възможност да ескалираш от Dispute към Claim. МНОГО Е ВАЖНО ДА ОБЪРНЕШ ВНИМАНИЕ НА КРАЙНИЯТ СРОК НА DISPUTE ЗАЩОТО В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ГУБИШ ПРАВА ДА ПОВДИГНЕШ CLAIM И ДИРЕКТНО ГОРИШ. След като ескалираш проблема в Claim, решението за това, кой прав, кой крив взима екипа на paypal.
Аз лично 2 пъти печеля жалби и ми връщат парите до цент, поради простата причина, че продавачите не си правеха труда да отговорят на жалбата. В сайтовете на ebay и paypal има доста информация която трябва да се прочете преди да започнеш да купуваш, иначе рискуваш да понесеш загуби или наказания.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Чет 25 сеп 2008 12:23


Човек, не знаеш английски, а си тръгнал да пазаруваш от англоезичен сайт. Поне някой по на "ти" с езика няма ли наблизо? Как печелиш търгове, плащаш и т.н., незнам. Ако си спечели нещо и си го платил, чакаш да дойде. Ако не дойде, информираш продавача, ако се пъне, Ebay, реагират и ще имаш отговор. Ама си има правила на играта и добре е да се знаят и спазват, а не да се реве по форуми после, ама стана това или онова.


Lyubaka
Мнения: 147
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lyubaka » Чет 25 сеп 2008 12:43


ALESYZ, ако написаното от тебе се отнася за мене ще ти кажа, че се оправям сносно с английския. Купуването и плащането не са ми били проблем, feedback-а ми е 100% положителен, като съм пазарувал и от ebay.com и от ebay.co.uk и от ebay.de. Един-единствен път не са ми доставили стоката, отворил съм си диспут, затворил съм го. Интересувам се от нещо конкретно, така че ако бих бил благодарен, ако получа ПОЛЕЗНА информация...


mileff, мисля, че съм спазил всички срокове. Като докладвах продавача на ebay, получих следния мейл:
"Dear ..........,
On 09-Aug-2008, you closed the dispute with ........... and reported the problem to Trust and Safety. You have stated that your concerns haven't been resolved.
eBay takes policy violations seriously. Our Trust and Safety team will review your report and take appropriate action if the seller has breached the eBay Seller Non-Performance policy.

Our actions may include:

Listing cancellation
Limits on account privileges
Account suspension
Forfeit of eBay fees on cancelled listings
Selling fee schedule adjustments
Loss of Powerseller status
Referral to law enforcement

Due to privacy and legal restrictions, we can't tell you the details of any action we may take. Also, please note that these actions may not be noticeable to other members.

You can view the closed dispute at time on the dispute console overview.

We appreciate you reporting this dispute to us."

Ако правилно разбирам нещата, те са се заели да си го разследват продавача. Колко време отнема това? Когато вземат решение, ако решат, че аз съм прав, по какъв начин ще ми върнат парите и осведомяват ли ме по някакъв начин за което?


Потребителски аватар
mileff
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mileff » Чет 25 сеп 2008 13:04


Lyubaka написа:mileff, мисля, че съм спазил всички срокове. Като докладвах продавача на ebay, получих следния мейл:
"Dear ..........,
On 09-Aug-2008, you closed the dispute with ........... and reported the problem to Trust and Safety. You have stated that your concerns haven't been resolved.
eBay takes policy violations seriously. Our Trust and Safety team will review your report and take appropriate action if the seller has breached the eBay Seller Non-Performance policy.

Our actions may include:

Listing cancellation
Limits on account privileges
Account suspension
Forfeit of eBay fees on cancelled listings
Selling fee schedule adjustments
Loss of Powerseller status
Referral to law enforcement

Due to privacy and legal restrictions, we can't tell you the details of any action we may take. Also, please note that these actions may not be noticeable to other members.

You can view the closed dispute at time on the dispute console overview.

We appreciate you reporting this dispute to us."

Ако правилно разбирам нещата, те са се заели да си го разследват продавача. Колко време отнема това? Когато вземат решение, ако решат, че аз съм прав, по какъв начин ще ми върнат парите и осведомяват ли ме по някакъв начин за което?


Това което мен ме притеснява в случая, че никъде не виждам да се казва нещо за Claim...
Отвори си Paypal профила
след това -> My Account -> Resolution Center -> View open cases -> Show - All Cases за да видиш дали имаш повдигната жалба.
Ако си направил всичко правилно след като влезеш в детайлите на жалбата отгоре имаш обяснение за това какъв срок има продавача за да отговори и т.н.
Ако минаваш по същата процедура, след решението на paypal задължително ще получих отговор с които те уведомяват какво е тяхното решение.

Това е писмото при повдигането на Claim-а :

Dear Milen Zapryanov,

You have chosen to escalate your dispute to a PayPal claim. By ending
communication with the seller, you are asking PayPal to investigate the
case and decide the outcome. As part of our investigation, PayPal will
review any communication you may have had in the Resolution Center.

Thank you for contacting PayPal. We have begun our investigation of the
following transaction:


Seller's Name: *************
Seller's Email: *************
Seller's Transaction ID: ***********

Transaction Date: Apr 22, 2008
Transaction Amount: -124.99 GBP
Your Transaction ID: **************
Case Number: PP-467-513-591

Buyer's Transaction ID: *******************


We will make every effort to resolve this claim within 30 days although we
may require additional time to complete our investigation.

You will be contacted by email and asked to provide additional information.
If you are filing a claim because you believe that you received fake or
inauthentic merchandise, you may be asked to submit a letter of
inauthenticity from a reputable expert who can substantiate your claim. You
are responsible for any costs associated with this appraisal. This letter
should be on official letterhead and include contact information so that we
may discuss your case with the expert if necessary.

Your participation is essential to the investigation and it is important
that you reply to requests for information within the specified timeframe.
Failure to do so will result in cancellation of the claim and you will
forfeit the possibility of a refund.

Sincerely,

PayPal


и след това след решението :


Dear Milen Zapryanov,

We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.

We were able to recover 124.99 GBP and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.


If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.


Lyubaka
Мнения: 147
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lyubaka » Чет 25 сеп 2008 14:20


Може би именно от тука ми идва проблема-не съм подавал никакво оплакване към PayPal, а само съм пуснал към ebay за item not received.
И в PayPal акаунта ми няма Open cases. Така че явно нещо не съм донаправил... Въпросът е какво точно и дали би могло да се направи пост-фактум.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 25 сеп 2008 15:00


Не може нищо да се направи.
При такива случаи първо се пуска диспут в PayPal (което става чрез Report Item Not Received), който трае 20 (двадесет) дни. Ако в този срок не се разреши проблема между търговец и купувач, инициаторът на диспута трябва да го ескалира в claim. След като проблемът получи статус на claim, PayPal правят разследване и възстановяват на купувача сумата, която после си търсят от продавача, но това теб не те интересува вече.

В твоя случай си закъснял за всичко.
Ни доставка на артикул, ни пари обратно... :roll:


Lyubaka
Мнения: 147
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lyubaka » Чет 25 сеп 2008 15:04


Е здраве да е. Който не чете :deal , така е... Поне за следващия път ще знам(дано да няма следващ път де...). Мерси на отзовалите се!


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Чет 25 сеп 2008 15:50


Да ползвам темата на колегата.В Еbay.de има няколко обяви за фарове за Дерби.Искам да питам дали някой може да ги купи.А после да ги прати по куриер.Ще бъда много благодарен.Че тея сайтове са ми тъмна Индия.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Съб 27 сеп 2008 0:21


Lyubaka написа:ALESYZ, ако написаното от тебе се отнася за мене ще ти кажа, че се оправям сносно с английския. Купуването и плащането не са ми били проблем, feedback-а ми е 100% положителен, като съм пазарувал и от ebay.com и от ebay.co.uk и от ebay.de. Един-единствен път не са ми доставили стоката, отворил съм си диспут, затворил съм го. Интересувам се от нещо конкретно, така че ако бих бил благодарен, ако получа ПОЛЕЗНА информация...


Не съм визирал теб с това си изказване, а автора на темата. Ако съм оставил обратно впечатление, съжалявам.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта