Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Iezekil » Чет 16 мар 2017 21:32


инжектопляктор написа:
Iezekil написа:Еми при нас се плаща предварително,не после.До 3-то число макс. е гратиса да си платиш за започналия месец.

Това не е редно. Редно е да си платиш и да получиш услуга 30 календарни дни от датата на плащането.
Именно,плащаш на 31ви и си гарантиран до другия 31.До 3ти ти е гратис,ако си решил да не плащаш повече.
Това ме кефи,няма договори,неустойки.Спираш да плащаш,когато решиш почваш-воала,плащаш-ползваш.




Потребителски аватар
DanZki
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот DanZki » Чет 16 мар 2017 23:45


stefan4o написа:
Stivi написа:Винаги когато се ползват пакети 3,4,5 в едно има проблеми !

Не слагай всичко и всички под общ знаменател. Малко си преувеличил :cool


Още ли си при близалките ? (вече мтел) И с тях са едни драми...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19284
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот stefan4o » Пет 17 мар 2017 7:22


Да, още съм при тях. За драмите всеки сам намира пътя към разбирателството :c020. Общите знаменатели за 2-3-4-5 пакети също не мисля, че са на място.
Аз като няколкогодишен служител обслужващ клиентски проблеми по домовете мога да кажа, че недоволните клиенти (не тези, които имат някакъв действителен технически проблем, а тези които звънят за щяло и нещяло) в голямата си част са хора, които или не са си чели договора, или не знаят да боравят с техника, или не са си задали правилно въпросите на продавач-консултанта, който им е продал услугата - без значение 1-2-3-4-5. Да не говорим, че съм срещал доста такива съвсем случайно, с които диалогът ни протича по следния начин:
Вар. 1
-Абе, не съм доволен от вашата услуга (обикновено нормалните хора поздравяват, а не се държат така, сякаш си им длъжен за нещо)
-Здравейте, сигнализирахте ли в офис или по телефона, че имате проблем с услугата?
-Ами не... ъмммм :gruebel Защо, трябва ли? Вие не знаете ли? (В тоя момент примерно съм излязъл от дома на негов комшия, който няма технически проблем с услугата)
-Запазете го в тайна :mhihi Довиждане :icon_lol (обичам да съм шеговито-ироничен)
Вар.2 от хората (70-80% от случаите слава Богу) поздравяват и между нас разговорът протича нормално без ирония съпроводена с усмивка. Ако разполагам с време и преценя, че мога да се вместя в графика след това му оправям проблема без да давам обяснения някому.
Аз също съм бил от другата страна и досега не съм получавал ироничен отказ или поне нямам спомен. Когато търсим човешко отношение е редно и ние да го дадем.


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот bobidi » Пет 17 мар 2017 10:25


Колега stefan4o работниците в офисът който ползвам на мтел са доста некомпетентни относно услугите които се предлагат. Не мога да обощавам за всички офиси, но мога да обобщя за централата, съдейки от последният ми сблъсък. Преподписвам пакетен договор нета е 200мбит, който може да бъде осигурен като услуга само ако имам оптика в къщи(досега съм бил с обикновен LAN), 10 дни след като новият договор е влязъл в сила ми се обажда една кака, да ми каже "ама то трябва оптика да пуснем за да осигурим параметрите по договора". Кой е кривият в случая. Проблеми с техници не съм имал до сега, момчетата които са идвали си вършат съвестно работата, но тези които трябва да им подадат информация са гола вода. Аз лично съм недоволен от телефонистите, те са първата линия на съпорта за съжаление са само телефонисти и като питаш нещо конкретно немогат да ти отговорят, а почват да звънят по други отдели.


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1734
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот MMX » Пет 17 мар 2017 10:57


golfmaniak666 написа:ужастно грубо и неколегиално.

1) Какъв колега си ѝ, че да се държи колегиално или не знаеш смисъла на думата както и правописа на ужасно?
2) Рецептата срещу груб служител е много проста - държиш се и ти по-грубо и бързо ѝ спада ентусиазма.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19284
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот stefan4o » Пет 17 мар 2017 13:48


bobidi написа:Преподписвам пакетен договор нета е 200мбит, който може да бъде осигурен като услуга само ако имам оптика в къщи(досега съм бил с обикновен LAN), 10 дни след като новият договор е влязъл в сила ми се обажда една кака, да ми каже "ама то трябва оптика да пуснем за да осигурим параметрите по договора". Кой е кривият в случая.

По ЛАН може да се предложи и повече от 200 мбит, ама да оставим това настрана. Редно е продавачката като предлага такава услуга на клиент, то да е сигурна, че до мястото, където трябва да я предостави има необходимата свързаност. Как и защо не е проверила... нали се сещаш, ти реално плащаш за нещо, което не получаваш. Кривата е тази, която ти е подписала договора, ти си в правото си да поемеш инициативата в свои ръце. Най-добре отиди в същия офис и разговаряй с нея или друг служител, какво може да се измисли по въпроса :beer


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1938
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот beuchat » Съб 18 мар 2017 14:27


Аз пък нямам абсолютно никакви оплаквания към Булсатком,и по-специално интернетът им.
От края на 2014 съм им абонат в Пловдив,досега съм сменял адреса на 3 различни места,и интернетът им винаги е бил на ниво.За този период да е спирал 2-3 пъти макс.Скоростта си е ок,ползваме го по 2-3 души с рутер и няма ядове.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот gergeto » Съб 18 мар 2017 20:17


MMX написа:2) Рецептата срещу груб служител е много проста - държиш се и ти по-грубо и бързо ѝ спада ентусиазма.


Явно си "тренирал" пред огледалото...Нема такива филми с големите фирми,зад тях стои стройна и законово оправдана структура,дори ако се наложи физическа сила -от страна на охрана,СОТ или Полиция,повикана в "твоя чест"...Служителката е "робот"-боли я "процесора" за твоя проблем (съжалявам за грубия тон)...И ,мислех че темата е за грубо държание на служител на фирма, а не кой на коя фирма е абонат и дали е доволен или не.... :thumb_down


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1734
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот MMX » Пон 20 мар 2017 10:35


gergeto написа:
MMX написа:2) Рецептата срещу груб служител е много проста - държиш се и ти по-грубо и бързо ѝ спада ентусиазма.


Явно си "тренирал" пред огледалото...Нема такива филми с големите фирми,зад тях стои стройна и законово оправдана структура,дори ако се наложи физическа сила -от страна на охрана,СОТ или Полиция,повикана в "твоя чест"...Служителката е "робот"-боли я "процесора" за твоя проблем (съжалявам за грубия тон)...И ,мислех че темата е за грубо държание на служител на фирма, а не кой на коя фирма е абонат и дали е доволен или не.... :thumb_down

Като гледам ти по цял ден тренираш "пред огледалото" т.е. във форума. Някакъв служител ти говори некултурно - ти му отговаряш по същия начин и видиш ли идва СОТ, охрана, борци, снайперисти да ти разкажат играта със стойна структура. Ако им е стройна структурата изобщо няма да има грубо държание от служителя, без да броим факта, че става дума за телефонен разговор. Така че мисли малко преди да си пишеш поредното мнение.
golfmaniak666 написа:служителката с която говорих по телефона се държа ужастно грубо


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот bobidi » Пон 20 мар 2017 13:53


stefan4o написа:
bobidi написа:Преподписвам пакетен договор нета е 200мбит, който може да бъде осигурен като услуга само ако имам оптика в къщи(досега съм бил с обикновен LAN), 10 дни след като новият договор е влязъл в сила ми се обажда една кака, да ми каже "ама то трябва оптика да пуснем за да осигурим параметрите по договора". Кой е кривият в случая.

По ЛАН може да се предложи и повече от 200 мбит, ама да оставим това настрана. Редно е продавачката като предлага такава услуга на клиент, то да е сигурна, че до мястото, където трябва да я предостави има необходимата свързаност. Как и защо не е проверила... нали се сещаш, ти реално плащаш за нещо, което не получаваш. Кривата е тази, която ти е подписала договора, ти си в правото си да поемеш инициативата в свои ръце. Най-добре отиди в същия офис и разговаряй с нея или друг служител, какво може да се измисли по въпроса :beer


Аз нещата ги оправих, ама не е в това въпроса. Заради такива служители после си губя времето да се разправям с глупости(преговори за компенсации и т.н.)


Потребителски аватар
Pokerstars
Мнения: 323
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
Автомобил: Audi A4 B7
Двигател: 2006
Местоположение: Sofia

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот Pokerstars » Пон 20 мар 2017 15:08


Тук май някои само си пишат наизуст. 1: Когато потребител звънне на оператор на Булсатком, преди отговор от тях автоматично системата казва :Вие разговаряте с ...Булса Ткомова...", същото е и ако ви прехвърлят към техническия. Винаги изслушват и пренасочват обаждането, ако е нужно към компетентния отдел. Проблем е, че срока за отстраняване на проблем е 72 часа. 2: Относно плащането и ползване на услугата. Няма как да искате като платите средата на месеца да имате тв или нет за следващите 30 дни. Отчитането им е за календарен месец и е упоменато в договора. То е така навсякъде, моб. оператори , ток, вода и т.н. -има си дата на отчитане, никой не го вълнува кога сте платили. Булсат имат опция при не използване на услугата, след като ги уведомите да не заплащате мисля , че до 3 месеца беше, а след като изтече двугодишния договор е още по лесно-плащаш -гледаш и обратното. Никой не те задължава да платиш. 3: Проблема с изчезването на сигнал при лошо време вече е решен - със fusion- iptv , без сат. чинии, без прекъсвания. Всичко това е на база над 5 год. абонат в София.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот gergeto » Пон 20 мар 2017 20:41


MMX написа:
gergeto написа:
MMX написа:2) Рецептата срещу груб служител е много проста - държиш се и ти по-грубо и бързо ѝ спада ентусиазма.


Явно си "тренирал" пред огледалото...Нема такива филми с големите фирми,зад тях стои стройна и законово оправдана структура,дори ако се наложи физическа сила -от страна на охрана,СОТ или Полиция,повикана в "твоя чест"...Служителката е "робот"-боли я "процесора" за твоя проблем (съжалявам за грубия тон)...И ,мислех че темата е за грубо държание на служител на фирма, а не кой на коя фирма е абонат и дали е доволен или не.... :thumb_down

Като гледам ти по цял ден тренираш "пред огледалото" т.е. във форума. Някакъв служител ти говори некултурно - ти му отговаряш по същия начин и видиш ли идва СОТ, охрана, борци, снайперисти да ти разкажат играта със стойна структура. Ако им е стройна структурата изобщо няма да има грубо държание от служителя, без да броим факта, че става дума за телефонен разговор. Така че мисли малко преди да си пишеш поредното мнение.
golfmaniak666 написа:служителката с която говорих по телефона се държа ужастно грубо



Уау,Уау....отде тая "страст" в тебе бе колега.? И въобще не мога да разбера ,защо когато аз критикувам или мен ме критикуват в този форум-непременно трябва да се получи конфронтация?....Отдавна минах през тоя път- "да разбивам стена с глава",скандалите не са продуктивни. Дали съм по цял ден във форума,или просто не съм се "иаключил" от линия -си е моя и изцяло МОЙ проблем. Не ми храниш ти семейството и не си ми "душманин на кесията",за да ми се месиш в личния живот. :thumb_down

В момента водя много сериозен спор ,пред съответните държавни институции,но умишлено не давам подробности в този казус с монополист,докато не "утъпча" пътека за следващите прецакани от монополна злоупотреба българи.Когато имам резултати-обещавам
да споделя пред всички ви гадните и подсъдими своеволия на монополистите.
Поздрави на всички Ви и не се обиждам на никого за продуктивни критики.Живи и здрави. :th_up


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1734
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот MMX » Вто 21 мар 2017 10:00


Като гледам страстта в разправиите е твоя специалност.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Ужасно грубо държание на служител на Булсат ком

Мнениеот gergeto » Вто 21 мар 2017 13:32


Айде,стига сме се заяждали.Ако съм те обидил, не е било нарочно.Извинявай. :th_up



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта