Помощ от електричарите..

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 15 мар 2008 0:09


Ако под "пич" имаш предвид мен - с уред го установих! Няма окислени клеми в цоклите, всичко е чисто и лъскаво. Проверих и буксичката на скоростната кутия - и там всичко изглежда чисто!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 15 мар 2008 0:13


"Пич" :lol: , виж как стоят нещата при предпазителите, наистина.
Ако е съвсем леко поразхлабено, то там почва да нагрява, пластините омекват и още повече се разхлабва контакта.
Необратом процес след даден момент, макар, че понякога може временно да се закърпи с вкарване на нишки от проводник с цел уплътняване на нещата (нещо като Вайспрофил! mhihi )
Колко е временното: ден, месец, година... божа раЛта!


Потребителски аватар
ZLaTa_KiFLa
Мнения: 552
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ZLaTa_KiFLa » Съб 15 мар 2008 10:59


Adnan написа:
ZLaTa_KiFLa написа:И на мен ми беше така и се оказа, че нещо от бушоните е проблема


Колежке нещо не ми стана ястно, как преди няколко дена питаше какво трябва да има в аптечката и къде трябва да е резеврната гума или нещо такова беше цялата тема.
А сега казваш, че знаеш къде са бушоните на една кола че и знаеш как да ги смениш :?: :?:

Ол колега аз не знам как да ги сменя.Просто когато тати слиза да ми оправя колата ходя с него и тои ми обяснява и каза, че един бушон дава на късо има някви разхлабени и тн.Аз попивам :)


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 15 мар 2008 11:46


Гъбка :lol:


Потребителски аватар
ZLaTa_KiFLa
Мнения: 552
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ZLaTa_KiFLa » Нед 16 мар 2008 22:53


еми да уча се


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 17 мар 2008 0:17


Приятелю... 12в може да има, а маса - по- по рядко :lol: :idea:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пон 17 мар 2008 13:57


Може би, ако няма маса, нямаше да мога да измеря 12в в цокъла??


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 17 мар 2008 15:51


Achim Lauritzen написа:Провери превключвателя за задна скорост на скоростната кутия :wink:



:да:


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Пон 17 мар 2008 20:54


Провери бушоните, ако там има окисление, ще се губи напрежението при включване на консуматора (в случая крушката).



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта