Помощ от електричарите..
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
"Пич"
, виж как стоят нещата при предпазителите, наистина.
Ако е съвсем леко поразхлабено, то там почва да нагрява, пластините омекват и още повече се разхлабва контакта.
Необратом процес след даден момент, макар, че понякога може временно да се закърпи с вкарване на нишки от проводник с цел уплътняване на нещата (нещо като Вайспрофил!
)
Колко е временното: ден, месец, година... божа раЛта!

Ако е съвсем леко поразхлабено, то там почва да нагрява, пластините омекват и още повече се разхлабва контакта.
Необратом процес след даден момент, макар, че понякога може временно да се закърпи с вкарване на нишки от проводник с цел уплътняване на нещата (нещо като Вайспрофил!

Колко е временното: ден, месец, година... божа раЛта!
- ZLaTa_KiFLa
- Мнения: 552
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Adnan написа:ZLaTa_KiFLa написа:И на мен ми беше така и се оказа, че нещо от бушоните е проблема
Колежке нещо не ми стана ястно, как преди няколко дена питаше какво трябва да има в аптечката и къде трябва да е резеврната гума или нещо такова беше цялата тема.
А сега казваш, че знаеш къде са бушоните на една кола че и знаеш как да ги смениш![]()
Ол колега аз не знам как да ги сменя.Просто когато тати слиза да ми оправя колата ходя с него и тои ми обяснява и каза, че един бушон дава на късо има някви разхлабени и тн.Аз попивам

- ZLaTa_KiFLa
- Мнения: 552
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта