Не си купувайте нищо от МОБИЛ СВЯТ !!!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 27 яну 2007 11:34


всичко е въпрос на късмет :wink: не е до верига магазин или нещо друго :lol: като се уцели куц тел. си е куц до края :D
а до коректноста на магазинерите... на всякъде е различно :wink:




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 27 яну 2007 11:37


Kozunak ... и аз не мисля да си купя вече нещо от там :D Wong Fei Hung santo_trafficante .... колкото до късмета ... прави сте. Чувал съм че на 100 телефона се пада по 1 дефектен .... аз явно съм попаднал на такъв .... и от магазина го знаеха и не направиха нищо по въпроса .... За мен Мобил Свят са БОКЛУЦИ !


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 27 яну 2007 11:42


твърдя го от моя 10год. опит с тея тел. :wink:
п.с. от комисията най много да отнесат някой акт! ама на теб като ти е изтекла гаранцията може да не те огрее за нов тел. :wink:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Съб 27 яну 2007 13:09


Доколкото съм чувал, магазините пазаруват телефоните от доставчиците по два начина: без гаранция от доставчика, като в този случай гаранцията се носи от магазина, или с гаранция от доставчика, което оскъпява всеки телефонс около 10 лв. Във втория случай на магазина не му пука и при евентуална рекламация спокойно предава телефона на доставчика, от който го е взел, срещу което получава друг и без особени проблеми свършва работата на клиента. В първия случай обаче магазинът трябва да се погрижи за всичко, включително за евентуалната замяна на телефона. Предполагам, че тогава стават "глупостите".

Отскоро един наш колега стартира с такъв магазин - от типа "няколко квадратни метра", за които по-горе някой изказа принципното си мнение. При колегата обаче нещата с доставките стоят по "втория вариант", описан от мен, поради което той и съдружникът му работят с впечатляваща коректност. Става въпрос за dready.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ajh

Мнениеот longora » Съб 27 яну 2007 14:55


santo_trafficante .... аз съм си преебан така или иначе ... видяло се е че нищо няма да получа .... но ако мога на тях да им направа мръсно ... с най-голямо удоволствие :) А да питам нещо хората които се занимават с GSMи като dready и Mega ... случайно да знаете от каде мога да си намеря на по танкана дисплей за нокиа 3230 ?? Разбрах че нови са 120лв което ми е доста .... та ако има нещо шп евтино ще съм щастлив :)


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Съб 27 яну 2007 15:00


Ще разпитам и ще ти пиша в понеделник най рано.Сега нито сервизите ,нито складовете работят.Можеш да разчиташ ,че с каквото мога ще ти помогна :).
И не се нервирай това е просто един телефон ,замисли се какви проблеми имат хората и ще видиш ,че не си струва да се ядосваш :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

has

Мнениеот longora » Съб 27 яну 2007 15:03


Ама не аз не се ядосвам .... поне не много .. :) То са имам доста проблеми на главата такаче телефона почти го забравих.... :) А за дисплея ще чакам да кажеш какво си намерил :D


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mega » Съб 27 яну 2007 16:59


Lawyer написа:Доколкото съм чувал, магазините пазаруват телефоните от доставчиците по два начина: без гаранция от доставчика, като в този случай гаранцията се носи от магазина, или с гаранция от доставчика, което оскъпява всеки телефонс около 10 лв. Във втория случай на магазина не му пука и при евентуална рекламация спокойно предава телефона на доставчика, от който го е взел, срещу което получава друг и без особени проблеми свършва работата на клиента. В първия случай обаче магазинът трябва да се погрижи за всичко, включително за евентуалната замяна на телефона. Предполагам, че тогава стават "глупостите".

Отскоро един наш колега стартира с такъв магазин - от типа "няколко квадратни метра", за които по-горе някой изказа принципното си мнение. При колегата обаче нещата с доставките стоят по "втория вариант", описан от мен, поради което той и съдружникът му работят с впечатляваща коректност. Става въпрос за dready.




Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 27 яну 2007 17:22


Mega написа:Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...

еми като е трудно си смени работата/бизнеса.Аз като клиент искам всичко свързано с гаранцията да е коректно,а как това ще стане не ми дреме.не е мой проблем.


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Съб 27 яну 2007 17:36


Ludia написа:
Mega написа:Това до някъде е така колега, а ако знаеш при евентуален проблем каква борба пада с вносителите? Никой не сменя телефон ей така. Голяма борба е и аз (търговеца) съм между чука и наковалнята. На клиента не му дреме, че имам гаранция от вносителя, той изисква от мен и е прав за себе си. Трудно е и е тъпо, в повечето случи, когато е много сериозен дефект плащам телефона аз и ако мога после си искам друг от вносителя ...

еми като е трудно си смени работата/бизнеса.Аз като клиент искам всичко свързано с гаранцията да е коректно,а как това ще стане не ми дреме.не е мой проблем.



Колега чети добре какво пиша и не говори глупости. Ако четеш по-грамотно ще разбереш че контрата обирам аз а не клиента!

:idea:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 27 яну 2007 17:38


чета много внимателно.обираш контрата понеже това ти е работата.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 27 яну 2007 18:36


Ами то е много важно какви точно са вносителите! Не съм много в нещата но предполагам че под официален вносител се разбира фирма която внася телефони закупени директно от производителя с всички произтичащи гаранций но и с всички платени данъци мита и прочие. При тях не би трябвало да има никакви проблеми с гаранционното обслужване но и цените на телефоните стават по-височки и печалбата за търговеца по-ниска! Затова са по разпространени други "вносители" който или изкупуват промоционални телефони от европейски страни /тези с лого на оператор/ и след разкодирване ги пускат на пазара или другите който купуват на едро от Дубай нови телефони който обаче не са точно най-качествените :wink: Та с тези вторите "вносители" борбата с гаранционното обслужване е доста по-голяма /ако изобщо се предлага такова/ и всеки търговец си избира по кой начин да работи-малка но сигурна печалба или голяма но с евентуални проблеми !


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Съб 27 яну 2007 18:39


Значи при дефект до 3-тия ден всичко може да се смени за ново, да се ремонтира или да се върнат парите на купувача. Като последния сам избира какво желае. :idea:
Това е по закон :!: щото и на мене скоро ми се случи и нито искаха да сменят нито да връщат кинти, взеха стоката за ремонт след 1 месец размотаване и обещания. :evil: Което също е незаконно. Щото срока е 1 месец за отстраняване на дефекти .... :evil: :?
И май скоро ще ходим с полиция при търговеца. :evil:
Цитирам
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

Чл. 117. (1) Търговска гаранция е всяко задължение, поето от продавача или производителя към потребителя, да възстанови цената, заплатена за потребителската стока, да замени или поправи стоката или да положи други грижи за нея, без това да е свързано с разходи за потребителя, когато потребителската стока не отговаря на условията, обявени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в рекламата, свързана с него.

Излиза че никой купувач няма да се интересува от кого купува магазина и какво иска. А и не е редно .... :wink:
А колегата с проблемния телефон ако не му го оправят до 1 месец да се обажда на 166 и на КЗП и да ги навести отново. :twisted: :evil:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16338
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Съб 27 яну 2007 19:14


баси 3 телефона съм купувал от тях
без проблеми... :roll:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 27 яну 2007 19:16


Pichaga написа:баси 3 телефона съм купувал от тях
без проблеми... :roll:
винаги има първи път :wink:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта