Стар руски мотор....
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Cee
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател: AMX
- Местоположение: София
brabus написа:само да ти кажа, че у нас имам един каталог на всички мотори, които са се продавали в Италия през 2001 г, та в него има и точно този Урал, но цената на модела с кош е 5500 евро.
между другото този Урал и до ден днешен се произвежда в Русия .... и ако не се лъжа цената му беше около 2000 $

П.П Проблема е че работят с технологиите от едно време и до колкото знам успяват да произведът по 700 бройки на година

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- vetmed
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
maks написа:Такива руски части няма,някой те е подвел.Руснаците нищо не са крали,купили са лиценза и са произвеждали като има доста промени по тяхно усмотрение.Plamen_RI написа:maks написа:Урала обаче си е руска разработка
да бе да, то затова на някои от частите имат щампа БМВ, щото не са задигнали машините от германия
Выпускал этот завод почти полный аналог мотоцикла BMW-R71, состоявшего в то время на вооружении немецкой армии. Чтобы скопировать его, советские спецслужбы в 1930-х годах через подставных лиц купили пять таких машин в Швеции. Новый мотоцикл получил название М-72. Всего за годы Великой Отечественной войны ИМЗ произвел 9799 этих мотоциклов, за что коллектив получил личную благодарность от верховного главнокомандующего Сталина.
http://www.mm.com.ua/russian/portrait/portrait_text?pm_article1_toShow=35570
- vetmed
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Това е твоя сайт!
http://uralmoto.ru
Ако искаш да си купиш такъв дзвер, мисля че най тънко ще ти излезе ако го вземеш от Молдова, понеже е най близо, и там бяха доста распространени едно време. Много е як звука който издава , а също
има и задна предавка, ама ако си без кош трудно ще я ползваш
http://uralmoto.ru
Ако искаш да си купиш такъв дзвер, мисля че най тънко ще ти излезе ако го вземеш от Молдова, понеже е най близо, и там бяха доста распространени едно време. Много е як звука който издава , а също
има и задна предавка, ама ако си без кош трудно ще я ползваш

-
- Мнения: 1091
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 23:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Айде да вметна и аз малко инфо относно модела и няколко снимки
Разни интересни неща и за тях.
Технически характеристики на мотоциклета M-72
(Данните са за мотоциклет М-72 1949 г. с кош)
Години на производство: 1941-1943 - първите M-72; 1944-1956 - M-72;
1954-1960 - M-72K; 1956-1960 - M-72M; 1956-1959 - M-72Н;
Полезен товар: 300 kg
Дължина: 2380/2420 мм; ширина: 1590/1600 мм; височина: 1000/980мм (размерите са за мотоциклет с кош)
Колесна база: 1400 мм
Клиренс: 130/135 мм
Двигател: четиритактов, два цилиндъра разположени на 180 градуса, 746 куб. см;
22 к.с. при 4500-4800 об./мин. (М-72К - 27 к.с. при 5000 об./мин)
Диаметър/ход на буталото: - 78/78 мм
Степен на сгъстяване: 5.5 : 1
Карбуратор: K-37, K-37A след 1950 г.
Захранване: Акумулатор 3MT-7 или 3MT-14, 6 V, 7 или 14 А/ч; магнет при M-72K
Тип на разпределителя: PM-05
Генератор: Г-11; 6V, 45W, Г-11A след 1952 г.
Реле-регулатор: РР-1, РР-31 след 1950 г.; При М72-К няма реле-регулатор
Бобина: KM-01, ИГ-4085 след 1950 г.
Свещи: A 11/11 с резба M14х1.25
Фар: ФГ-6
Клаксон: СМ-01 или СМ-02; С-35A след 1950 г.
Съединител: Сух, двудисков; еднодисков при най-ранните модели
Охлаждане: Въздушно
Скоростна кутия: 4 скоростна с ръчно и крачно превключване на предавките
Предавателни отношения: I - 3.60, II - 2.28, III - 1.7, IV - 1.30
Предавателно отношение на диференциала: 3.86; 4.62 след 1944 г.; движението се предава чрез кардан.
Предно окачване: телескопично с хидравлични амортисьори с изключение на M-72Н - чупеща вилка.
Задно окачване: телескопично
Барабанни спирачки на двте колела, предната спирачка се задейства с жило, задната с лостова система.
Тегло с гориво: 225 кг соло, 350 кг с кош
Максимална скорост с кош: 85 км/ч; при M-72Н - 90 км/ч; при M-72K - 120 км/ч
Гуми: 3.75х19", колелата са взаимозаменяеми
Налягане на въздуха (атмосфери): предна гума - 1.5-18; задна - 2.0-2.5; на коша - 1.8-2.3; резервна - 2.0-2.5
Капацитет на резервоара: 22 литра
Разход на горво (с кош): 7 л/100 км при скорост 50-60 км/ч
Масло в двигателя: 2 литра
Разход на масло: 0.25 л/100 км
Масло в скоростната кутия: 0.8 литра
Масло в диференциала: 0.175 литра
Полезен линк
http://forum.uralmoto.ru/
Рекламни брошури разни...
http://www.imz-ural.com/company/media.htm


Разни интересни неща и за тях.
Технически характеристики на мотоциклета M-72
(Данните са за мотоциклет М-72 1949 г. с кош)
Години на производство: 1941-1943 - първите M-72; 1944-1956 - M-72;
1954-1960 - M-72K; 1956-1960 - M-72M; 1956-1959 - M-72Н;
Полезен товар: 300 kg
Дължина: 2380/2420 мм; ширина: 1590/1600 мм; височина: 1000/980мм (размерите са за мотоциклет с кош)
Колесна база: 1400 мм
Клиренс: 130/135 мм
Двигател: четиритактов, два цилиндъра разположени на 180 градуса, 746 куб. см;
22 к.с. при 4500-4800 об./мин. (М-72К - 27 к.с. при 5000 об./мин)
Диаметър/ход на буталото: - 78/78 мм
Степен на сгъстяване: 5.5 : 1
Карбуратор: K-37, K-37A след 1950 г.
Захранване: Акумулатор 3MT-7 или 3MT-14, 6 V, 7 или 14 А/ч; магнет при M-72K
Тип на разпределителя: PM-05
Генератор: Г-11; 6V, 45W, Г-11A след 1952 г.
Реле-регулатор: РР-1, РР-31 след 1950 г.; При М72-К няма реле-регулатор
Бобина: KM-01, ИГ-4085 след 1950 г.
Свещи: A 11/11 с резба M14х1.25
Фар: ФГ-6
Клаксон: СМ-01 или СМ-02; С-35A след 1950 г.
Съединител: Сух, двудисков; еднодисков при най-ранните модели
Охлаждане: Въздушно
Скоростна кутия: 4 скоростна с ръчно и крачно превключване на предавките
Предавателни отношения: I - 3.60, II - 2.28, III - 1.7, IV - 1.30
Предавателно отношение на диференциала: 3.86; 4.62 след 1944 г.; движението се предава чрез кардан.
Предно окачване: телескопично с хидравлични амортисьори с изключение на M-72Н - чупеща вилка.
Задно окачване: телескопично
Барабанни спирачки на двте колела, предната спирачка се задейства с жило, задната с лостова система.
Тегло с гориво: 225 кг соло, 350 кг с кош
Максимална скорост с кош: 85 км/ч; при M-72Н - 90 км/ч; при M-72K - 120 км/ч
Гуми: 3.75х19", колелата са взаимозаменяеми
Налягане на въздуха (атмосфери): предна гума - 1.5-18; задна - 2.0-2.5; на коша - 1.8-2.3; резервна - 2.0-2.5
Капацитет на резервоара: 22 литра
Разход на горво (с кош): 7 л/100 км при скорост 50-60 км/ч
Масло в двигателя: 2 литра
Разход на масло: 0.25 л/100 км
Масло в скоростната кутия: 0.8 литра
Масло в диференциала: 0.175 литра
Полезен линк
http://forum.uralmoto.ru/
Рекламни брошури разни...
http://www.imz-ural.com/company/media.htm



- kristian91pk
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Стар руски мотор....
Урал(м-72,м-70,м-63,м-61,к-750)

Днепър(мт-9,мт-10,мт-11)
http://www.vostokmotors.com/text%20page ... pr_MT9.jpg
Ирбит

Харли дейвитсан(не помня модела)

Ромел

Са взаимствани от мотоциклета на всички времена- BMW R71

До колегата дето казваше че руснаците са купили лиценза-приятел,руснаците нищо никога не копуват,те го крадът!Малко преди втората световна война,руснаците копуват 5 мотоциклета BMW R-75 в неутрална Швеция(не съм сигурен дали беше Швеция),разглабят ги в русия(освен един който до ден днешен е в музея на урал),и прекопират всичко,когато германия пада,руснаците смъкват проточните линии,и ги карат в завода им,в подножието на планина урал(от там идва и името на машината),а на пича дето е пуснал темата-кажи му на англичанина да си вземе чисто нов урал,старите се поправят само от руснаци,и българи,с тухла,чук,и една по-яка отверка,това не е за тях.

Днепър(мт-9,мт-10,мт-11)
http://www.vostokmotors.com/text%20page ... pr_MT9.jpg
Ирбит

Харли дейвитсан(не помня модела)

Ромел

Са взаимствани от мотоциклета на всички времена- BMW R71

До колегата дето казваше че руснаците са купили лиценза-приятел,руснаците нищо никога не копуват,те го крадът!Малко преди втората световна война,руснаците копуват 5 мотоциклета BMW R-75 в неутрална Швеция(не съм сигурен дали беше Швеция),разглабят ги в русия(освен един който до ден днешен е в музея на урал),и прекопират всичко,когато германия пада,руснаците смъкват проточните линии,и ги карат в завода им,в подножието на планина урал(от там идва и името на машината),а на пича дето е пуснал темата-кажи му на англичанина да си вземе чисто нов урал,старите се поправят само от руснаци,и българи,с тухла,чук,и една по-яка отверка,това не е за тях.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Стар руски мотор....
kristian91pk написа:...........
100% си прав колега .. старите машини са само ако искаш да го докараш на вид и да си сложиш някъде за украса .. като онзи в ресторанта .. съотношението на пътя/в бокса е 40/60

http://www.uralbg.com/index.htm тези са представителите за Бг .. ако иска да си го вземе от тука .. но до колкото съм чел в Байкърс и Мото-зона .. не са им много добри цените .. но да си провери човека .. нета е пълен с оферти
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта