Влизате в сайта с потребителско име и парола.-> Моят-Мтел->Услуги за клиенти по договор->смяна на тарифен план. Изисква Ви клиентска парола (и според общите правила чрез въвеждането й декларирате че извършвате операциите от свое име и за своя сметка). До тук всичко ок, но !!!!
Какво Ви виждат очите :
Смяна на тарифен план
Тук можете да заявите промяна на тарифния план, който ползвате. Менюто изисква Клиентска парола.
Детайли за тарифен план за номер 359888........
УСЛОВИЯ Active
Месечна такса 19.9
Безплатни минути към всички мрежи в страната 100
Безплатни SMS в мрежата на М-Тел 100
Цена за минута разговор в мрежата на М-Тел след изчерпване на безплатните минути 0.29
Цена за минута разговор към всички мрежи в страната 0.29
Цена на SMS към всички мрежи в страната 0.14
Смени тарифния план от тук.
И разбира се оставате с впечатление, че това е тарифният план на който сте в момента.
ДА АМА НЕ !!!!
Според обяснението на служителката, това било предложение генерирано от системата.Тъй , като пишело " за номер ....." , а не "на номер ....."

Оказа се , че единственият начин да разберете на какъв тарифен план сте в момента и какви са условията по него, е възможно единствено ако се обадите на оператор. В сайта такава опция няма. Страшно става , когато се подведете, че това, което виждате е тарифният Ви план в момента.


Така изгоря един приятел, който е бил на промоционалният active+ с 600 безплатни минути към всички оператори в страната и такса 29.90. След като се е заблудил за текущият си план и е минал на друг, се оказа, че вече не може да се върне към старият си план, тъй като вече М-тел не го предлага. Бил е промоционален и срока е изтекъл. Както казах .. ЧЕСТИТО

ПИСНА МИ ОТ ИЗЕДНИЦИ
