
накратко... Имам 2 номера на виваком, всеки с по 120 мин. безплатни разговори към виваком. Забелязвам че сметките са високи всеки месец....но все не ми се занимаваше да проверявам.
На 11.07 до 21.07 бяхме на море и оставихме единия номер(телефон) в къщи. Като се прибрахме взех оставения телефон и се обадих на оператор за проверка на изговорените минути.....разбрах че от номера който не сме ползвали от 10 дни имам изговорени 60 мин. във виваком само от 15.07(тогава се нулира брояча)...т.е. за 5 дни от изключения телефон са ми отброили 1 час разговори !!!
Онемях от изумление, обадих се на оператора им и разбрах че разговорите са само към един и същи номер - ДРУГИЯТ МОЙ НОМЕР. Дори ми казват точното време за провеждане на разговорите и тяхната продължителност !!! Оператора твърди че разговорите са проведени защото ги вижда в системата и дори не смята за необходимо да пуска случая за проверка....ДА ама НЕ разговори за този период от този номер няма нито един, телефона е бил изключен и заключен в дома ни....дори в паметта на телефона няма набиран този номер (както между впрочем няма получавани обаждания до другия ми номер който е бил в мен).
Искам съвет какво мога да направя в случая. От една страна съм 100% сигурен в правотата си, а от друга те имали в системата си моите разговори. Моля за съдействие !