Има ли някой колега в комисията за защита на потребителя?!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Има ли някой колега в комисията за защита на потребителя?!

Мнениеот astragt » Пон 26 мар 2007 10:17


Имам проблем с гаранцията на лаптопа ми, закупен е от фирма ИНТЕРАКОМ - ПО-ДОБРЕ НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТАМ!!!
Та двамата пикльовци в офиса /които са братя май/ ме разиграват с някакви глупости, направо ме избива на агресия като ги видя, но това не върши работа в случая. Свързах се и с вносителя за България, но и то там не получих особено съдействие. Та дайте съвет, ако има и някой в комсията за защита на потребителя ще се радвам да направим връзка. Лаптопа се скапа точно след 1 година и 1 седмица употреба. Гаранцията му беше 1 година, но при покупката си доплатих още 240лв. за удължаването му на 3 години. Но трябвало някъв сертификат да имам и т.н. Тогава пращах някакви документи по пощата до ейсър за, но обратно нищо не съм получил...




Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пон 26 мар 2007 10:20


Здравей колега съжалявам за проблема,но добре си се приентирал обърни се към комисията дори да нямяш познат там.Те започват да им досаждат интензивно и търговците накрая се принуждават да отстъпят. :wink:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 26 мар 2007 10:36


ако нямаш документ че ти е удължена гаранцията на 3год нищо няма да направиш с комисията


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 26 мар 2007 10:40


santo_trafficante написа:ако нямаш документ че ти е удължена гаранцията на 3год нищо няма да направиш с комисията


Имам фактура в която пише лапотпа и втора позиция удължаване на гаранцията с 2 години и сумата + Гаранционна карта от ИНТЕРАКОМ ИНЖЕНЕРИНГ с 3 годишна гаранция с подпис и печат! Нямам върнат сертификат от ACER за международна гаранция.


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Пон 26 мар 2007 11:08


Колега взимаш си всички необходими документи които са ти издали при закупуването на лап топа и директно в защита на потребителя.От там нататъка те ще притиснат некоректните търговци да ти отремонтират стоката.Занимавам се точно с такава дейност(продажба на техника)и винаги защита на потребителя така правят че или се сменя стоката или се поправя.Има и една книга за рекламациите която стои във всеки магазин.Отиди в магазина и искай да се запишеш и там.Успех


Odisei
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Odisei » Пон 26 мар 2007 11:58


Трябва да се различи гаранцията към производителя и към продавача
По принцип производителя дава някаква гаранция 1г стандартно и в твоя случай две допълнително. Допълнителната гаранция към производителя представлява сертификат с уникален сериен номер и за да е валидна трябва да се регистрира. Обикновено това ства на сайта на производителя. Официалният сервиз на производителя може да ти уважи тази гаранция само ако е регистрирана.
Всеки търговец може да ти даде гаранция колкото му скимне (може и 10 години ако прецени) и това се удостоверява с гаранционата карта където е записана датата на закупуване, срока на гаранцията и условията на гаранцията.
Трябва да прочетеш подробно гаранционата карта да видиш дали няма условия които биха те прецакали и ако няма такива ги заплашваш аргументирано, че отиваш в комисията. И те ще гледат да оправят нещата
А иначе продавача е некоректен ако не ти е дал сертификата за допълнителната гаранция, защото така губиш гаранцията когато патуваш я чужбина. Може по тази линия да си търсиш правата ако липсва протокол, че си получил този сертификат и да ти върнат парите за него ако нищо не се получи с гаранцията


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пон 26 мар 2007 13:17




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 26 мар 2007 13:23


astragt написа:
santo_trafficante написа:ако нямаш документ че ти е удължена гаранцията на 3год нищо няма да направиш с комисията


Имам фактура в която пише лапотпа и втора позиция удължаване на гаранцията с 2 години и сумата + Гаранционна карта от ИНТЕРАКОМ ИНЖЕНЕРИНГ с 3 годишна гаранция с подпис и печат! Нямам върнат сертификат от ACER за международна гаранция.

Не ти трябва международната гаранция.
Бегай да се караш!
В правото си си.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 26 мар 2007 13:42


Iavor написа:
astragt написа:
santo_trafficante написа:ако нямаш документ че ти е удължена гаранцията на 3год нищо няма да направиш с комисията


Имам фактура в която пише лапотпа и втора позиция удължаване на гаранцията с 2 години и сумата + Гаранционна карта от ИНТЕРАКОМ ИНЖЕНЕРИНГ с 3 годишна гаранция с подпис и печат! Нямам върнат сертификат от ACER за международна гаранция.

Не ти трябва международната гаранция.
Бегай да се караш!
В правото си си.


И аз така си мисля. Утре ще отида направо там с всички документи и ще пускам жалба!


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пон 26 мар 2007 13:47




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1033
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Има ли някой колега в комисията за защита на потребителя

Мнениеот Miki » Пон 26 мар 2007 14:20


astragt написа:Имам проблем с гаранцията на лаптопа ми, закупен е от фирма ИНТЕРАКОМ - ПО-ДОБРЕ НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТАМ!!!...


Аз бих добавил и НЕ си купувайте Acer!

Колега, кофти работа, не знам колко е международната гаранция, но след като си доплатил за удължаване тогава не виждам какво общо има тя. Тия се опитват да клинчат с надеждата дано мине номера.
Търси си правата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 26 мар 2007 14:55


Бате, смело с рогата напред!!! Международната гаранция не играе. Първо спазвай процедурата и имай вяра в комисията....ако не се оправят винаги можеш да влезнеш и с агресия!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 26 мар 2007 18:16


Преди време бях в тази сфера и имам изключително позитивно мнение към служителите на КЗП.Бягай там!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Вто 27 мар 2007 15:33


R@do написа:Преди време бях в тази сфера и имам изключително позитивно мнение към служителите на КЗП.Бягай там!



Мерси на всички :)
Утре отивам, че днес пак не остана време..


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Вто 27 мар 2007 15:41


Отговор на това, което си пратил по пощата трябва да ти дойде на мейла, който си посочил.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта