Ремонт след градушка
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Ремонт след градушка
Интересува ме може ли да се разпознае дали дадена кола е била замазвана след градушка? Не знам как точно се оправя - предполагам запълване на хлътналите места с кит и боядисване. Само че това ми се струва, че след 1-2г ще започне да се разпада. Има ли евтин (колкото да се продаде) и качествен начин за ремонт и някакви дребни следи, по които може да се разпознае скорошния ремонт?
- Pet_rov
- Мнения: 4486
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт след градушка
И кои детайли от тази кола те съмнява, че са китосвани и пребоядисвани?
Ако майсторът е кадърен, трудно ще разбереш има ли интервенции по колата. Ако са карали през пръсти, си личи - примерно, лошо китване, разлика в цвета на боята при отделните детайли, недобро облепяне преди боядисването, съответно пръснала боя по уплътнители или места, където не трябва да я има...
Ако майсторът е кадърен, трудно ще разбереш има ли интервенции по колата. Ако са карали през пръсти, си личи - примерно, лошо китване, разлика в цвета на боята при отделните детайли, недобро облепяне преди боядисването, съответно пръснала боя по уплътнители или места, където не трябва да я има...
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ремонт след градушка
До колкото знам всичко може да се оправи доста добре с кит, може да стане много професионално и качествено. Само и единствено предния капак е проблем, поради голямата температура, кита започва да се напуква, а следователно и боята. Аз сега ремонтирам моята след тъпата градушка, цялата ще бъде обработена с кит, само предния капак ще бъде нов поради причината която изтъкнах по-горе и по уверение на моя човек, колата ще стане перфектно и няма да си личи изобщо, че някога я е бил град.
Последна промяна от zografski на Пет 22 авг 2014 15:28, променено общо 1 път.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт след градушка
Най-вече покрива. Става дума за кола, която предстои да гледам. Предния капак и да се развали с времето може да се смени изцяло, но покрива ми изглежда по-критичен. Въпросът е, ако е направен добре ще кара ли примерно 5г без да ръждяса или да падне кита и да лъсне стария покрив с копките? Може ли да се забележи някак, че е съвсем скоро боядисван - примерно по пълна липса на драскотини или нещо такова?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Ремонт след градушка
По уверение на моят приятел, колата ще изкара много дълго време без изобщо да има и загатване. Ако се направи професионално няма да личи. Тавана не е такъв проблем, защото на дали ще се напече до температура 100 градуса и повече, а под предния капак температурите са доста високи, там е най-големия проблем. И да ти кажа ако боята ти е скъпа 1 преден капак си е проблем, 100лв преден капак + 150-200лв нова боя 300-350лв не са малко, или поне за мен. Инак има много коли, който не са пострадали, така че не е изключено и да е била на каше когато валяха камъните 

- group®
- Темерут
- Мнения: 10069
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Ремонт след градушка
Как 100 градуса да се награвя предния капак, колега? Ако бяха такива градуси, щях да се занимавам с внос на пентанол и да изкарвам луди пари от изгарянията на хората :)
Най висока температура на ламарините се постига от черна кола на силен пек ... около 70градуса.
Най висока температура на ламарините се постига от черна кола на силен пек ... около 70градуса.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт след градушка
хиххихи трябваше да видиш една част от капака, която беше на 10мм от чугуна на турбото ми.. :D Да кажем, че има и вариант над 100 градуса, но не и на обикновен автомобил
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Ремонт след градушка
Ако е нанесен запълващия материал/кит по правилен начин няма да се напука или падне до като е кола без значение дали е капак или покрив, има си процедури и етапи на работа които, ако се спазват няма да има проблем и не на последно място по важност има видове кит с които се работи, няма да навлизам в подробности!
За съжаление в повечето сервизи действат с голяма маламашка с най боксьорски кит на един слой и след година две цъфва от някъде!
За съжаление в повечето сервизи действат с голяма маламашка с най боксьорски кит на един слой и след година две цъфва от някъде!
Последна промяна от doaiena на Съб 23 авг 2014 14:00, променено общо 1 път.
Re: Ремонт след градушка
doaiena написа:...За съжаление в повечето сервизи действат с голяма маламашка с най боксьорски кит на един слой и след година две цъфва от някъде!
След такова евтино изпълнение може ли да се оправи както трябва или е възможно да е започнала корозия примерно на ламарината на покрива? Нямам представа дали се стърже нещо или се цапа направо в/у боята. В смисъл някой ако е отбил номера да не е влошил положението в перспектива - това, че собственикът ще трябва да плаща нов ремонт след някое време се подразбира.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Ремонт след градушка
Всичко е поправимо, по принцип трябва да се зашкури мястото на което ще се слага кит, не е задължително да е до метал, но дори и до метал да е изшкурено корозията няма да е толкова пагубна, ако изобщо има такава!
Не се притеснявай, ако ти харесва колата и всичко е наред технически по нея може да си я купиш, една поправка на таван след две/три години няма да са фатални нито за колата нито за джоба!
Успех!
Не се притеснявай, ако ти харесва колата и всичко е наред технически по нея може да си я купиш, една поправка на таван след две/три години няма да са фатални нито за колата нито за джоба!
Успех!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: D1D00 и 39 госта