Днес се натъкнах на един, според мен, странен проблем!
Не светят светлините за заден ход! Крушките са в ред (когато ги сложа на мигачите - светят!), когато ги махна, в цокъла има напрежение, но сложа ли едната крушка на място, тя не светва и в цокъла на другата напрежението се губи!
Доколкото разбирам от духова музика, не мога да си обясня това явление! Всички други светлини си светят нормално!
Дано някой помогне с идея!!
Помощ от електричарите..
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
lyubobg написа:Извади клемата на превключвателя на задния ход на скоростната кутия, дай го на "късо", т.е. да имитираш включена задна и виж пак как е
Това ще ти е перфектния тест дали работи


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%F5%EE%E4
п.п Я какво намерих аз.....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

- ZLaTa_KiFLa
- Мнения: 552
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Всичко това, което пишете и цитирате от търсачката ми мина през ум, но, ако машинката в скоростната кутия не работи или е предпазител отзад в цокъла не би трябвало да има напрежение!! Това ме смущава!
Кайзер, това, което цитираш от търсачката беше друг случай и на друга кола и наистина се оказа от машинката!
Кайзер, това, което цитираш от търсачката беше друг случай и на друга кола и наистина се оказа от машинката!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ZLaTa_KiFLa написа:И на мен ми беше така и се оказа, че нещо от бушоните е проблема
Колежке нещо не ми стана ястно, как преди няколко дена питаше какво трябва да има в аптечката и къде трябва да е резеврната гума или нещо такова беше цялата тема.
А сега казваш, че знаеш къде са бушоните на една кола че и знаеш как да ги смениш


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
leavon написа:Всичко това, което пишете и цитирате от търсачката ми мина през ум, но, ако машинката в скоростната кутия не работи или е предпазител отзад в цокъла не би трябвало да има напрежение!! Това ме смущава!
Кайзер, това, което цитираш от търсачката беше друг случай и на друга кола и наистина се оказа от машинката!
Приятелю как така има напрежение,крушките са здрави,а не свети?

Я вярно зачисти гнездото и пробвай,ма и двете едновременно да са окислили толкова,че да не светят....
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
leavon написа:Нали точно това се опитвам да си обясня! Когато крушките не са си на местата и в двата цокъла има напрежение. Сложа ли едната крушка, тя не свети и изчезва напрежението и в другия цокъл...
Точно, де!
Окислената клема може да се представи като съпротивление с много голяма стойност.
Когато веригата е разкъсана (няма товар (крушка)), то от двата края на съпротивлението напрежението е еднакво, защото ток не протича (нали е разкъсана веригата) и няма пад на напрежение.
В момента, в който веригата се затвори (сложиш крушката), то ток протича през така измисленото съпротивление, което изобразява окислената или хлабава връзка, в резултат на което в/у него се получава пад на напрежение.
Колкото по-голямо е съпротивлението на окислената клема- толкова по-голям ще е пада на напрежение.
В крайните варианти, ако е много зле връзката, то в/у нея ще паднат 11-12V примерно, а за крушката ще останат 1-2 V.
Е, при това напрежение нали се сещаш дали ще светне

По-научно обосновано и същевременно достъпно не успях да го измисля! Дано сте ме разбрали.

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта