електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степен
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
75-те ампера ги НЯМАШЕ колега,не знам дали от ключа или е било нещо в намотките,но не видях почерняло (като от късо съединение),така че ще видим как ще е накрая...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Ако имаше навивки на късо в трансформатора, то той щеше да грее на кой да е обхват, така че това почти напълно сигурно отпада. Нещо е прекъсвало, сигурно от ключа.
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Vlad777
POST Заглавие: Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи Публикувано на: Вто 26 Авг 2014 13:31
Регистриран на: 08.06.2004
Мнения: 11871
Местожителство: ХХХХХХ
Автомобил: ХХХХХ ХХХХХХ
Двигател: ХХХХХХХ
До автора на темата:
Като ти трябваше помощ беше удобно да ти помагат колегите, а сега си триеш мненията, за да не може да се разбере от някой друг със сходен проблем за какво става дума...
Е това е взаимопомощ....
да Уважаеми колега,когато всички вкупом ми се нахвърлихте защото казах че автомобил с включени габарити се забелязва В ПЪТИ по-добре,тогава ми се подигравахте...Just sayin'..
И понеже не спряха подигравките, дори и след като ПОМОЛИХ да не ми се подигравате, вие какво направихте?
ПРОДЪЛЖИХТЕ ВКУПОМ ДА МИ СЕ ПОДИГРАВАТЕ...А към теб колега, не съм искал, а и никога не съм пренебрегнал проблем на колеги,които са ме питали нещо,от което разбирам, а те-не.не можем всички да сме специалисти по всичко...НО ТУК ИДВА И РАЗКОВНИЧЕТО:
КОГАТО АЗ СЕ ОПИТАХ ДА КАЖА,ЧЕ Е ПО-БЕЗОПАСНО ДА СЕ ШОФИРА СЪС СВЕТЛИНИ ПЛЮС ГАБАРИТИ, ВСИЧКИ МЕ СТЪПКАХТЕ В КАЛТА... Ами за да си запазя мъжкото достойнство,реших да СПРА да ви помагам...
ако получа извинение, ще си постна всички отговори в темите,където съм писал...аз си имам копия на всеки 1 пост, пуснат от мен...ИЗВИНЕТЕ ми се за просташкото поведение(Вие си знаете кои сте) и даже ще издам няколко тайни относно едно устройство,подобно на имобилайзер, което смятам да патентовам...Е,очаквам ЧОВЕШКО отношение от всички, които се държаха гнусно с мен...
POST Заглавие: Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи Публикувано на: Вто 26 Авг 2014 13:31
Регистриран на: 08.06.2004
Мнения: 11871
Местожителство: ХХХХХХ
Автомобил: ХХХХХ ХХХХХХ
Двигател: ХХХХХХХ
До автора на темата:
Като ти трябваше помощ беше удобно да ти помагат колегите, а сега си триеш мненията, за да не може да се разбере от някой друг със сходен проблем за какво става дума...
Е това е взаимопомощ....
да Уважаеми колега,когато всички вкупом ми се нахвърлихте защото казах че автомобил с включени габарити се забелязва В ПЪТИ по-добре,тогава ми се подигравахте...Just sayin'..
И понеже не спряха подигравките, дори и след като ПОМОЛИХ да не ми се подигравате, вие какво направихте?
ПРОДЪЛЖИХТЕ ВКУПОМ ДА МИ СЕ ПОДИГРАВАТЕ...А към теб колега, не съм искал, а и никога не съм пренебрегнал проблем на колеги,които са ме питали нещо,от което разбирам, а те-не.не можем всички да сме специалисти по всичко...НО ТУК ИДВА И РАЗКОВНИЧЕТО:
КОГАТО АЗ СЕ ОПИТАХ ДА КАЖА,ЧЕ Е ПО-БЕЗОПАСНО ДА СЕ ШОФИРА СЪС СВЕТЛИНИ ПЛЮС ГАБАРИТИ, ВСИЧКИ МЕ СТЪПКАХТЕ В КАЛТА... Ами за да си запазя мъжкото достойнство,реших да СПРА да ви помагам...
ако получа извинение, ще си постна всички отговори в темите,където съм писал...аз си имам копия на всеки 1 пост, пуснат от мен...ИЗВИНЕТЕ ми се за просташкото поведение(Вие си знаете кои сте) и даже ще издам няколко тайни относно едно устройство,подобно на имобилайзер, което смятам да патентовам...Е,очаквам ЧОВЕШКО отношение от всички, които се държаха гнусно с мен...
Последна промяна от даката07д на Вто 26 авг 2014 17:32, променено общо 1 път.
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Да добавя още нещо, което е също важно
:
Половината потребители от форума нямат елементарна граматическа и пунктуационна култура...
Което не е фрапиращо, докато не опрем до някой технически термин, който само с изменена една буква може да значи нещо съвсем друго, дори несвързано с конкретната тема...Just sayin'
Между другото дори в момента аз помагам на двама колеги да си отстранят електронни/електрически проблеми, но понеже Шефа искаше пари от мен, (за да ми остави обявата активна) които аз като новобранец и НЕ-милионер няма как да имам...темата ми беше...как го каза ШЕФА навремето..."НАДЛЕЖНО ЗАПРИХОДЕНА В КОШЧЕТО"...това, с което се започва някаква дейност, и трябва да бъде И рекламирана, за което се ПЛАЩА ДОРИ ВЪВ ФОРУМ, се нарича
НАЧАЛЕН КАПИТАЛ...С други думи, предвид това, че едва започвам официалната си кариера на електрончик/жичкаджия и всичко друго което умея, аз няма как да си плащам по 100 и кусур кинта за обяви...Имах тема, в която питах за нещо...Не била, където трябва и...
.Но правилата са за всички, нали така беше, ШЕФЕ? 

Половината потребители от форума нямат елементарна граматическа и пунктуационна култура...
Което не е фрапиращо, докато не опрем до някой технически термин, който само с изменена една буква може да значи нещо съвсем друго, дори несвързано с конкретната тема...Just sayin'
Между другото дори в момента аз помагам на двама колеги да си отстранят електронни/електрически проблеми, но понеже Шефа искаше пари от мен, (за да ми остави обявата активна) които аз като новобранец и НЕ-милионер няма как да имам...темата ми беше...как го каза ШЕФА навремето..."НАДЛЕЖНО ЗАПРИХОДЕНА В КОШЧЕТО"...това, с което се започва някаква дейност, и трябва да бъде И рекламирана, за което се ПЛАЩА ДОРИ ВЪВ ФОРУМ, се нарича
НАЧАЛЕН КАПИТАЛ...С други думи, предвид това, че едва започвам официалната си кариера на електрончик/жичкаджия и всичко друго което умея, аз няма как да си плащам по 100 и кусур кинта за обяви...Имах тема, в която питах за нещо...Не била, където трябва и...


Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Като гледам няма шанс хората които се държаха гаменски с мен да си преглътнат егото, и да кажат едно простичко "извинявай колега"...Но Българинът си е българин, все пак 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Извинявай колега!
Аз съм българин и съм си българин.
Не зная за какво става въпрос, даже се радвам за това, от когато съм в комсомола не се впечатлявам от случките във форума, съветвам и теб така .....
.
ПП да пусна цитатче, че чувам си триеш мненията, доста глупаво ще стане изказването ми ако няма твоето мнение
.
Аз съм българин и съм си българин.
Не зная за какво става въпрос, даже се радвам за това, от когато съм в комсомола не се впечатлявам от случките във форума, съветвам и теб така .....

ПП да пусна цитатче, че чувам си триеш мненията, доста глупаво ще стане изказването ми ако няма твоето мнение

даката07д написа:Като гледам няма шанс хората които се държаха гаменски с мен да си преглътнат егото, и да кажат едно простичко "извинявай колега"...Но Българинът си е българин, все пак
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
не разбирам от подобни бъзици...абе през к**а ми е...ще си постна пак мненията но ще е след около седмица, защото сега работя
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Хич да не ти е на дедовия
Аз в един друг форум като казах че ще слагам модул за привличане на вниманието на третия стоп(3-4 мигвания и постоянно светене след натискане на спирачката)ме изядоха с дрехите.Въпреки че им обясних аз и даже колега работил в БДЖ,че мигаща светлина се забелязва много по лесно от немигаща такава,но не та не щяло да дразниш задния шофьор с това мигане 


Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
даката07д написа:75-те ампера ги НЯМАШЕ колега,не знам дали от ключа или е било нещо в намотките,но не видях почерняло (като от късо съединение),така че ще видим как ще е накрая...
На тези електрожени ключа винаги е бил слабо място особено ако работиш интензивно. На времето на всичките служебни които имах в стария завод им бях изхвърлил ключовете и на текстолитова плочка изводите ги нареждах отгоре на месингови шпилки . За всеки ампераж местиш клемата по неудобно е но решава всички проблеми .
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
надявам се че поне кабела,който е бил "местещ се от клема на клема" да е бил изолиран...иначе ще танцуваш ето така:
шегувам се, при електрожените се заменя напрежение за ток,така че не е кой знае колко опасно, но не смея да пробвам електрода и щипката през ръцете си




Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Иначе дори в ДНЕШНО време се продават електрожени от същата марка и модел и ВСЕ ОЩЕ струват по 450 лева, така че не се лъжете с разни инверторни боклуци по 130-ина кинта
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
даката07д написа:надявам се че поне кабела,който е бил "местещ се от клема на клема" да е бил изолиран...иначе ще танцуваш ето така:шегувам се, при електрожените се заменя напрежение за ток,така че не е кой знае колко опасно, но не смея да пробвам електрода и щипката през ръцете си
![]()
Доста пъти през годините ми се е случвало даже и с трифазните

Това което се продава отдавна не се произвежда в този завод защото него го ликвидираха отдавна . Две фирми произвеждат в момента още такива машини едната е СЕРП в Дивотино (черни кутии) и е на четирима бивши инженери от Кракра другата е ТЕФИ МЗТ Извор (сини кутии) което също е бивш филиал на Кракра . Познавам лично хората и от двете фирми . Основната компонента в цената на трансформаторен заваръчен апарат е цената на ПСТ шината . А тя в момента е 16-18 лева без ДДС така че няма как да е евтин ако е изпълнен по читава схема в която има около 15 килограма медна шина . Някога навивах и продавах такива апарати ама имах на разположение 50 тона ПСТ шина на макари по 300 килограма и над 200 тона силициева ламарина . Това което се продава по стотина лева не е инвертор а трансформатор навит с алуминиев проводник и магнитна сърцевина от обикновена желязна ламарина. С повече късмет изкарват десетина електрода преди да хвърлят облак пушекдаката07д написа:Иначе дори в ДНЕШНО време се продават електрожени от същата марка и модел и ВСЕ ОЩЕ струват по 450 лева, така че не се лъжете с разни инверторни боклуци по 130-ина кинта

Re: смяна на масло/скоростна кутия/
Здравейте колеги...не искам да отварям нова тема само за това, и реших да пиша в тази:
От известно време си мисля дали не трябва да сменя маслото на скоростната кутия на голфа ми...
той е 3-ка, бензинов ръчна скоростна кутия.За ръчните трансмисии съм чувал, че маслото практически не се сменяло, но аз искам да проверя какъв бълвоч има там, и естествено да сменя това което има с ново масло...
та въпроса е: откъде се източва(ще се радвам на снимков мат'риял) маслото на скоростната кутия на 1600 куб см моноинжекцион,75 к.с., за неудобство мога да кажа, че не знам кой код ми е кутията и дали е "къса" или "дълга" но се надявам все някой да има същото животно, като моето-1,6, бензин, 75 коня(ABU мотор), ръчна скоростна кутия,'94-а година...Благодарско на всички отзовали се..процедурата не е спешна, просто събирам инфо...
От известно време си мисля дали не трябва да сменя маслото на скоростната кутия на голфа ми...
той е 3-ка, бензинов ръчна скоростна кутия.За ръчните трансмисии съм чувал, че маслото практически не се сменяло, но аз искам да проверя какъв бълвоч има там, и естествено да сменя това което има с ново масло...
та въпроса е: откъде се източва(ще се радвам на снимков мат'риял) маслото на скоростната кутия на 1600 куб см моноинжекцион,75 к.с., за неудобство мога да кажа, че не знам кой код ми е кутията и дали е "къса" или "дълга" но се надявам все някой да има същото животно, като моето-1,6, бензин, 75 коня(ABU мотор), ръчна скоростна кутия,'94-а година...Благодарско на всички отзовали се..процедурата не е спешна, просто събирам инфо...

- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: електрожен кракра е01у с прецакан ключ и неработеща степ
Ти честно ли питаш в тази тема за смяна на масло на гоуф?


Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта