Не си прави форумни пишки със системката, че да не каже бау

Аз му имам страх на тва нещо


Според мене си "сака пръч"

Pichaga написа:Мило, утре пробвам последното, преди да викам тежката артилерия
както ми каза Одата и Голф 3 Яхтинг ГТ-долните винтили за пълнене на системата може би са затворенида се е..а у дневалния...ако е така, просто в радиаторите няма вода, освен в този в банята, чийто винтил е отворен и затова системата се напълни толкова бързо и вдигна налягане като на КРАЗ
утре ще е денят Х
Pichaga написа:оказа се затворени кранчета...мноого съм тъп...отворих обезвъздуших и имам парно на 80 градуса...
лощото е че съм го препълнил и на студено ми е 1,8 атм, а на топло е 2,3 атм. На съседите на студено е 1,5 атм. Иначе пише в книгата че до 250 кра работи...утре ще търся кранче/клапа да му сваля напрежението![]()
Одата и Голф 3-едно огромно мерси!
на къщата съм с 16 радиатора и съм ги обезвъздушавал, но нямаме кранчета на тях и изобщо не знаех...човек се учи, учи, учи
Мерси отново
Pichaga написа:иначе на парното в банята -лирата-има едно беличко отгоре, което се върти, не е обезвъздушител като на другите радиатори
Golf 3 Yahting GT написа:Но има голяма вероятност зимата да се сблъскаш с друг проблем - да спрат да топлят най-далечните тела(радиатори) от котела.Функсията на RL-вентилите е да създават хидравлично съпротивление и за това се настроиват различно за всяко тяло - за да може топлата вода достига до всички тела.При еднакво отворени всички RL-вен. топлата вода ще преминиви само през по близките до котела
К.Одаджийски написа:
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта