Бензинов верижен трион
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Бензинов верижен трион
Може да са под шапката на хускварна,ама имат разлика . Имам клиенти със хускварна ,които идват веднъж годишно за преглед и почистване , а тези със партнер и мак доста често са с проблеми по мазителната и хранителната( карбуратора) уредби. При проблеми в карбуратора в над 90% от случаите сместа обеднява и това довежда до прегряване и повреди по двигателя. изключение правят технологично идентичните модели с еднакви каталожни номера на частите, те издържат по-безпроблемно бедните смеси,което ме навежда на мисълта ,че покритието на цилиндъра и материала на буталото и сегментите се различават ,както и цената.
100-150 лв. разлика при покупката задължително се заплащат непосредствено след изтичане на гаранцията или малко преди това,а в много от случаите гаранционния сервиз отказва гаранцията с оправданието " недостатъчно масло в горивната смес"
100-150 лв. разлика при покупката задължително се заплащат непосредствено след изтичане на гаранцията или малко преди това,а в много от случаите гаранционния сервиз отказва гаранцията с оправданието " недостатъчно масло в горивната смес"
Re: Бензинов верижен трион
Естествено че по евтината машина ще е и по слаба. Действително Хускварна груп държи марките като Маклч, Партнер и Джонсерет.
До тук от моите впечатления Маклуча като чели е по здрав и качествен от Партнера при сходни цени.
Всичкит машини ползват Американският карбуратор Волбро с три реглажни жигльора.
Разликата идва в Бутало/цилиндровата група. При по скъпите Хускварни тя е от алуминии който е легиран с магнезии и други подсилващи метали. Докато при евтините машини от марката тези части са от чист алумин. Съответно са по ниско износоустойчиви.
Напоследък обаче и Скъпите модели на Хускварна имат някой дразнещи дефекти. Поне при моторните коси от марката аз попаднах на такива.
До тук от моите впечатления Маклуча като чели е по здрав и качествен от Партнера при сходни цени.
Всичкит машини ползват Американският карбуратор Волбро с три реглажни жигльора.
Разликата идва в Бутало/цилиндровата група. При по скъпите Хускварни тя е от алуминии който е легиран с магнезии и други подсилващи метали. Докато при евтините машини от марката тези части са от чист алумин. Съответно са по ниско износоустойчиви.
Напоследък обаче и Скъпите модели на Хускварна имат някой дразнещи дефекти. Поне при моторните коси от марката аз попаднах на такива.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинов верижен трион
Да събудим темата.Имам въпрос от 2 части.
1.Някой знае ли как седи въпроса с рекламациите в Кауфланд,че взех една резачка и не пали.
2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?
1.Някой знае ли как седи въпроса с рекламациите в Кауфланд,че взех една резачка и не пали.
2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Бензинов верижен трион
Iezekil написа:2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?
Предвид активността ти в техническите теми, трябва да си наясно, че този двигател няма клапани. И предвид съветите, които даваш, трябва да ти е светнало да провериш за искра.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бензинов верижен трион
Iezekil написа:Да събудим темата.Имам въпрос от 2 части.
1.Някой знае ли как седи въпроса с рекламациите в Кауфланд,че взех една резачка и не пали.
2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?
На тия китайски резачки, пробвай със смукача на другата страна от показаното на картинката. Аз опъвах една моторна коса половин час, докато не разглобих около смукача и видях, че е обратно на нарисуваното.
Иначе в кауфланд отиваш, казваш че не пали, ако имат сервиз я оставяш за ремонт, ако нямат, връщат ти парите и по живо, по здраво
- tdi fen
- Мнения: 4303
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бензинов верижен трион
нормално е да се дърпа трудно тези китайки са без декомпресор как точно я палиш ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинов верижен трион
muns61 написа:Iezekil написа:2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?
Предвид активността ти в техническите теми, трябва да си наясно, че този двигател няма клапани. И предвид съветите, които даваш, трябва да ти е светнало да провериш за искра.
Не виждам връзка на искрата с ритането.Незнам какво има вместо клапан,но го усещам като твърде голяма компресия,сякаш няма от къде да излезе.Съвети давам,от което разбирам.Както виждаш,където не разбирам питам.
Смукача си е както трябва.
Имам няколко подобни,дърпането няма нищо общо с тази.Просто трудно превърта и се мъчи да върне като че ли.
Връщането на резачката срещу пари не е опция,понеже използвам активно шината и веригата и.Ако не заменят,ще я нося на ремонт и ще си я ползвам.
Последна промяна от Iezekil на Вто 24 апр 2018 21:26, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Бензинов верижен трион
Размърдай си мозъка.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинов верижен трион
Мърдам го и само въпроси излизат.
- samo_pechka
- Мнения: 8442
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинов верижен трион
Вероятно не спазваш процедурата по паленето, затова е и трудностите при дърпане и т.н. Предполагам има и проблем с омекнали антивибрационни тампони по окачването . И оттам се суче излишно на една страна.
Те имат много недостатъци, бутала, карбове- боклук , също и самия стартерен механизъм.
М/у другото и много "маркови" от по-ниския потребителски клас станаха голям кашкавал и пласмасария отвсякъде.
Те имат много недостатъци, бутала, карбове- боклук , също и самия стартерен механизъм.
М/у другото и много "маркови" от по-ниския потребителски клас станаха голям кашкавал и пласмасария отвсякъде.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бензинов верижен трион
Iezekil написа:Незнам какво има вместо клапан
Това е двутактов двигател. Клапани няма. Буталото взависимост от позицията си отваря цилиндъра към смукателния или изпускателния колектор. Щом превърта тегаво - сигурно буталото е задрало или има проблем с маховика/съединителя.
- samo_pechka
- Мнения: 8442
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинов верижен трион
инжектопляктор написа:Щом превърта тегаво - сигурно буталото е задрало или има проблем с маховика/съединителя.
Ако е задрало заради чуждо тяло - не можеш го превърти КВ. Поне не и с въженцето. Маховика ...единственото място дето може да "дере" е в бобината за паленето ( поради разлуфтен лагер или разлабено болче/та по закрепването на самата бобина) . Не знам защо намеси тук съединителя...ако знаеш на какъв принцип работи, нямаше да го кажеш .
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинов верижен трион
Омекналите тампони ми направиха впечатление наистина,но просто зор се дърпа и даже приритва.Все пак ще проверя за искра/не че знам какво да правя ако няма/.
Процедурата ми е-настъпвам с крак и дърпам.Признак не дава.
Процедурата ми е-настъпвам с крак и дърпам.Признак не дава.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бензинов верижен трион
samo_pechka написа: Не знам защо намеси тук съединителя...ако знаеш на какъв принцип работи, нямаше да го кажеш .
Знам на какъв принцип работи съединителя. Пружини и тежести - центробежен е. Обаче ако пружината се е скъсала или крепеж на някоя от тежестите се е разпаднал, може да си опира в чашката, на която е зъбното колело. Друго, поради което може да дере е пружината на спирачката ако е изкривена и да е заклинила под съединителя. И не съм казал, че има чуждо тяло в цилиндъра, а че се е изметнал алуминия поради прегряване.
- samo_pechka
- Мнения: 8442
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинов верижен трион
И какво като опира в чашката?! Ще спре да се върти КВ ли?
П.п. не искам да се заяждам, не знам ти отколко време се занимаваш с резачки , аз от 15 годишен, та нещата дето ги говоря не са четени в нета нали...
Тогава няма има компресия , гаранция ти давам , ще е олуфтен и често със замазани сегменти. А вероятността да влезе нещо м/у съединителя и камбанката граничи с...0 .инжектопляктор написа: И не съм казал, че има чуждо тяло в цилиндъра, а че се е изметнал алуминия поради прегряване.
П.п. не искам да се заяждам, не знам ти отколко време се занимаваш с резачки , аз от 15 годишен, та нещата дето ги говоря не са четени в нета нали...
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта