
Тъста ми е пенсионер, ползва една Прима, която съм му купил и днес отишъл да я регистира в МТел. Човека както повечето възрастни хора изобщо не е в час нито с тая техника, нито с разните договори, промоции и т.н. Почти не ни набира, редовно го забравя да се самоизключи и после трябва да го подсещам да го зарежда, понякога го забравя в къщи, не го вдига винаги ... абе предполагам сте наясно за какво иде реч. И днес не знам какво са си говорили точно в МТел, но цъфна с договор Комфорт 150. Ами те ми казаха, че така щяло да ми бъде по евтино да говоря - това ми каза, като го запитах защо. Просто да полудееш. Емнах го веднага да се откаже от договора, но в МТел ми казаха, че не било можело да стане така направо, и го накараха да напише жалба.
Искам да питам имаше ли такава точка в закона, че в 3 дневен срок можеш да откажеш стока или услуга без да даваш обяснения?