Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот Miki » Пон 30 ное 2009 19:04


Направо съм бесен :mad:
Тъста ми е пенсионер, ползва една Прима, която съм му купил и днес отишъл да я регистира в МТел. Човека както повечето възрастни хора изобщо не е в час нито с тая техника, нито с разните договори, промоции и т.н. Почти не ни набира, редовно го забравя да се самоизключи и после трябва да го подсещам да го зарежда, понякога го забравя в къщи, не го вдига винаги ... абе предполагам сте наясно за какво иде реч. И днес не знам какво са си говорили точно в МТел, но цъфна с договор Комфорт 150. Ами те ми казаха, че така щяло да ми бъде по евтино да говоря - това ми каза, като го запитах защо. Просто да полудееш. Емнах го веднага да се откаже от договора, но в МТел ми казаха, че не било можело да стане така направо, и го накараха да напише жалба.
Искам да питам имаше ли такава точка в закона, че в 3 дневен срок можеш да откажеш стока или услуга без да даваш обяснения?




Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 30 ное 2009 19:11


Колега, аз слично имах подобна случка, незнам дали пиша кадето трябва, но един слънчев ден вслизам в М-тел (хем жица, пак боде) Та харесах си Нокия 6300 това беше 2008 година, и реших да мина на сметка, самоче да си запазя номера, който ми беше на прима карта. От М-тел ми казаха няма проблем плащаш решаваш и правим договора с този номер. Да ама Не, оправиха всичко подписах, казаха ми след 1 час номера ще бъде активиран. Отивам пия бира, и с мерак чакам да почна да говоря по телефона. След 2 часа, гледам картата активирана, обаче гледам че номерата който съм записал ги няма, и си викам абе до тях да е. Звъним на един приятел, де та де никой не вдига, на 2-рия път вдига и вика : Ало КОй е? :screwy И аз като изтрезнял кой е АЗ съм... не се прави на луд, и се оказа че номера ми е съвсем друг... :063: Веднага Прелитам до М-тел казах им всичко както трябва да е. Обаче човека дето ми прави договора го нямало бил друг път на смяна, казах им че това не ме бърка, Колежките казаха че щом е пуснат договора няма как да сменят номера, Димек вързаха ми Тенекия за задника. И от тогава нататъка не се занимавам с тях, Смисъл на М-тел съм самоче на Ваучер, по скупичко е ама няма да се занимавам с договори.
Та неща да те отчайвам но щом има договор много трудно ще стане с отписфането, те така си търсят нови абонати, иначе ще ги изгонят половината от офисите. :deal


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот cosmo » Пон 30 ное 2009 21:16


Колега, според закона за защита на потребителите имаш право да се откажеш в 7 дневен срок, считано от датата на сключване на договора, без да дължиш неустойка и без да посочваш причина. Жалба в Мтел невиждам смисъл да пишеш, защото излиза че едва ли не им се молиш за нещо което е уредено със закон. Ако откажат да ти анулират договора напиши една жалба до КЗП в този 7 дневен срок и чакай да ти се обадят от Мтел. Успех!


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот Miki » Пон 30 ное 2009 21:41


В кой член го пише това?


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот cosmo » Пон 30 ное 2009 22:21


член 55, ал.2


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот black` » Пон 30 ное 2009 22:28


Да наскоро го променяхаа даже май закона. Със сигурност е така 1 или 2 седмици бяха с удължението по новому. :)
Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:

1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;

2. сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора - от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 - за услуги.

Мисля е достатъчно да ги натегнеш само с думи като им го цитираш. Не вярвам да се стигне до комисия щото просто не е в техен интерес. Аз поне се оправих само като споменах за тях накрая... Но нервите си са отделно нещо. :banghead:
Успех! :wink:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот tisho_tch » Вто 01 дек 2009 20:05


За съжаление този чл. 55 важи при Договор за продажба от разстояние а дядо ти е бил във физ. контакт с доставчика при подписването

Чл. 48. (1) Договор за продажба от разстояние е всеки договор, сключен въз основа на предложение от страна на доставчика до потребителя като част от система за продажба на стоки или предоставяне на услуги, при която от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във физически контакт помежду си.

(2) Доставчик по ал. 1 е всяко физическо или юридическо лице, което в рамките на своята търговска или професионална дейност сключва договор за продажба от разстояние с потребител.

......
Според мен трябва да докажеш че на дядо ти не му е изгоден този договор и е бил подведен...

чети във Раздел IV. Нелоялни търговски практики от ЗЗП


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Прима в МТел - омаяли дядото и хоп-ненужен договор

Мнениеот everlastt » Вто 01 дек 2009 21:19


За съжаление това е нормална практика.Имам приятели които, са работели в Германос и 2be и са подвеждали хората :(



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта