Тъста ми е пенсионер, ползва една Прима, която съм му купил и днес отишъл да я регистира в МТел. Човека както повечето възрастни хора изобщо не е в час нито с тая техника, нито с разните договори, промоции и т.н. Почти не ни набира, редовно го забравя да се самоизключи и после трябва да го подсещам да го зарежда, понякога го забравя в къщи, не го вдига винаги ... абе предполагам сте наясно за какво иде реч. И днес не знам какво са си говорили точно в МТел, но цъфна с договор Комфорт 150. Ами те ми казаха, че така щяло да ми бъде по евтино да говоря - това ми каза, като го запитах защо. Просто да полудееш. Емнах го веднага да се откаже от договора, но в МТел ми казаха, че не било можело да стане така направо, и го накараха да напише жалба.
Искам да питам имаше ли такава точка в закона, че в 3 дневен срок можеш да откажеш стока или услуга без да даваш обяснения?
И аз като изтрезнял кой е АЗ съм... не се прави на луд, и се оказа че номера ми е съвсем друг...
Веднага Прелитам до М-тел казах им всичко както трябва да е. Обаче човека дето ми прави договора го нямало бил друг път на смяна, казах им че това не ме бърка, Колежките казаха че щом е пуснат договора няма как да сменят номера, Димек вързаха ми Тенекия за задника. И от тогава нататъка не се занимавам с тях, Смисъл на М-тел съм самоче на Ваучер, по скупичко е ама няма да се занимавам с договори. 
