как се свързват 4те чинча от сидито и имали значение A и B input , изхода на усилвателя са 8 еднакви кабела по двойки са и на единия има три плюсчета- той ли е на плюса ?
Свързване на усилвател - как?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Свързване на усилвател - как?
Колеги извадих усилвателя да сменя бушона но незнам как се нареждат кабелите ето и снимка на усилвателя отзад


как се свързват 4те чинча от сидито и имали значение A и B input , изхода на усилвателя са 8 еднакви кабела по двойки са и на единия има три плюсчета- той ли е на плюса ?
как се свързват 4те чинча от сидито и имали значение A и B input , изхода на усилвателя са 8 еднакви кабела по двойки са и на единия има три плюсчета- той ли е на плюса ?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Свързване на усилвател - как?
Да почнем от това, че си има тема за Car Audio
.
Усилвателя е 4 канален, какво си захранвал с него? На самия усилвател си е написано много четливо кое какво е, но ако до него стига сноп кабели дето не ги знаеш кой от къде идва и какво прави по-добре се заеми с мултицет и батерийка да ги провериш. Ако не можеш да работих с мултицет се обърни към някой познат, койот разбира или сервиз. Може и да успеем тук в темата да те упътим как да го вържеш ама ще трябва малко повече снимков материал и подробности.
Какво е CD-то? Сигналните кабели от него би трябвало да са с мъжки чинчове а на снимката виждам само женски.

Усилвателя е 4 канален, какво си захранвал с него? На самия усилвател си е написано много четливо кое какво е, но ако до него стига сноп кабели дето не ги знаеш кой от къде идва и какво прави по-добре се заеми с мултицет и батерийка да ги провериш. Ако не можеш да работих с мултицет се обърни към някой познат, койот разбира или сервиз. Може и да успеем тук в темата да те упътим как да го вържеш ама ще трябва малко повече снимков материал и подробности.
Какво е CD-то? Сигналните кабели от него би трябвало да са с мъжки чинчове а на снимката виждам само женски.
Последна промяна от radi_nrj на Нед 03 юли 2011 21:23, променено общо 1 път.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател - как?
сидито е кларион има изход само за усилвател 2 двойки чинчове имам удължени кабели с мъжки , сигурно това захранва колоните на вратите , просто незнам какво е A и B ако ги объркам няма да свири нали , кажи какво искаш да снимам и го правя
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Свързване на усилвател - как?
Усилвателчето не е от стандартните афтър маркет, които има по магазините. Точно поради тази причина се обърках и като гледам превключвателя "mode" в A+B трябва и 4-те канала да работят. Следователно ако към него са били вързани 4 говорителя - предни и задни врати трябва да се подаде сигнал и на A и на В вход.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател - как?
по-конкретно
черната двойка чинчове от сидито на A input ли е и осемте кабела за колоните са еднакви как да ги разбера кой е за + и -?

- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Свързване на усилвател - как?
Според мен няма значение кои чинчове в кой "инпут" ще ги навреш ,а за колоните съм пробвал много кратно да включвам и авто и домашни колони с въртене на кабелите и не намирам никаква разлика в звука както и да ги сложа,но щом хората са написали и на усилвателя и на колоните + и - значи сигурно има значение,за съжаление единствения начин да разбереш кое какво е,е с "просвирване" с мултицет и ако нямаш достъп до някой колони ще е мнооого разправия ! По принцип всяко грамотно окабеляване на кола би трябвало да е с разноцветни кабели и единия цвят /ако не е червен/ да е навсякъде на един полюс вързан !
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Свързване на усилвател - как?
Stivi написа:... а за колоните съм пробвал много кратно да включвам и авто и домашни колони с въртене на кабелите и не намирам никаква разлика в звука както и да ги сложа,но щом хората са написали и на усилвателя и на колоните + и - значи сигурно има значение ...
Малко повече ако се позаслушаш - ще намериш разлика и то съвсем неоспорима


- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Свързване на усилвател - как?
Aз мисля, че от поляритета зависи фазата на мембраната...
В единия случай думка навън, в другия - навътре. И от там вече - акустика.
В единия случай думка навън, в другия - навътре. И от там вече - акустика.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Свързване на усилвател - как?
ChimeyJimmey написа:Aз мисля, че от поляритета зависи фазата на мембраната...
В единия случай думка навън, в другия - навътре. И от там вече - акустика.
Именно , и съответно сфазирането , което явно се збелязва в по-ниските честоти . При грешно свързване , ниските честоти (които са на практика моно) се подават на двата високоговорителя дефазирани на 180 градуса и така се "убиват"

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател - как?
музиката я пуснахме вече знам как се свързва усилвател (няма значение за чинчовете) лошото е че това го правехме в домашни условия и незнайно защо зарядното дигаше 20V и изгоря дисплея на сидито ,слагахме лампа после още една съпротивление и пак
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Свързване на усилвател - как?
sportul написа:.... незнайно защо зарядното дигаше 20V и изгоря дисплея на сидито ....
А-а-а , знайно е , ама може би не и за теб .
Да беше попитал

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател - как?
знаеш ли от колко години слушаме музика от cd на зарядно на местоработата ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Свързване на усилвател - как?
sportul написа:знаеш ли от колко години слушаме музика от cd на зарядно на местоработата ?
Не , но ти си знаеш , затова не си попитал

ПП Елементарните зарядни за оловни акумулатори , без товар или с малък такъв на изхода си вадят над 20V . Те са просто един траф с изправител , и филтрация нямат дори


Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта