въпрос за захранване
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
въпрос за захранване
тъй като вентилатора започна да бучи отворих захранването и най-старателно го изчистих. Проблема е че ефект няма никакъв. Сега дори започна да бучи като хеликоптер. Само заради единия вентилатор не ми се сменя цялото захранване.
- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: въпрос за захранване
Колега, нали в собствената ти тема няколко колеги и аз ти бяхме писали, че можеш да смениш само вентилатора, което очевидно е необходимо. Защо не го направиш?
Ако нещо не ти е ясно пиши да разясняваме там. Иначе нещо не схващам защо пак пускаш тема за нещо, за което ти беше отговорено.
Ако нещо не ти е ясно пиши да разясняваме там. Иначе нещо не схващам защо пак пускаш тема за нещо, за което ти беше отговорено.
- barezifranko
- Мнения: 999
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Haskovo
Re: въпрос за захранване
Защото кабелите за вентилатора за запоени на много кофти място а и със обикновен поялник незнам дали ще се получи.
- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: въпрос за захранване
Нали ти споменах, че като си купиш вентилатор е нужно просто да му изкараш кабелите до свободния 3/4 пинов конектор, за който ти спомена. Щом е до процесора, ще стигнат до там. Просто като си купуваш вентилатор гледай да е с 3-пинов конектор с или без термодатчик и с по-дългичък кабел (20-30 см мисля че стигат), виж си другата тема (не PWM!!!). Тия кабели дето са в захранването ги режеш и ги изолирай с изолирбанд (аз направо ги отскубвам с леки въртеливи движения от там, където са запоени, за да не пречат).
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: въпрос за захранване
Опита ли да го смажеш?
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: въпрос за захранване
Ако е тотално разбит лагера и да го смажеш файда нема. На по-евтините захранвания слагат съответно евтини перки. Една нова перка сигурно е от порядъка на 5 лева, аз даже и времето не бих си губил да смазвам и да чистя стария 

- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: въпрос за захранване
stefan4o, тия перки по 5 лева ги забрави (пожелавам ти го като на приятел де, да не се засегнеш
). Ако те интересуват такива неща, в другата тема на колегата бях писал за едни вентилаторчета за около 9-12 лв. с 6 години гаранция (малко пресилено, може би, ама от 3 години слагам такива на компютри и си минават само с чистене, без смазки и други грижи, каквито с разни Titan-и и Coolermaster-и си ги има редовно). Ама 5 е прекалено... 


- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: въпрос за захранване
Не знам какво е захранването на колегата. Но ако е някой китаец не виждам смисъл да се дават пари за хубава перка. Моето е Сиртек, сигурно е вече 7годишно и перката съм я чистил точно 2 или 3 пъти и то не защото е шумно или бучи, а заради профилактика 
Иначе съм наясно, че перките за 5 лева са си като перки за 5 лева. Ползвам един охладител с керамични втулки супер тих модел (дават му 5 години гаранция мисля), ама не мисля, че подобен род перка си струва инвестицията

Иначе съм наясно, че перките за 5 лева са си като перки за 5 лева. Ползвам един охладител с керамични втулки супер тих модел (дават му 5 години гаранция мисля), ама не мисля, че подобен род перка си струва инвестицията

- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: въпрос за захранване
Абе, трите лева отгоре си струват... личен опит. Особено с евтини захранвания, каквито са масово. На последния ми компютър захранването си дойде с кутията (Codegen, молех се да е 12 см, ама тц...), на което вентилаторът му го хвърлих на секундата, понеже работеше като Dacia - много шуми пък не прави кой-знае какво (шегувам се де, да не се засегне някой
). За 9 лв вече не се чува нищо, а захранването може да изкара и колкото "марковите" (м/у другото колко такива изгърмяха в офиса ни, а "баш-китайските" си работеха... странна работа).

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 8:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: въпрос за захранване
Отваряш вентилатора,капваш една капка масло на желязното лостче и си готов няма да имаш звук а вентилатора ще работи мн по добре.
П.С гледай да не омажеш медните бобинки,че мойе да стана фал
П.С гледай да не омажеш медните бобинки,че мойе да стана фал
Re: въпрос за захранване
barezifranko написа:Защото кабелите за вентилатора за запоени на много кофти място а и със обикновен поялник незнам дали ще се получи.
Режеш, насосваш кабеляците, изолираш, монтираш вентилатора и всичко е ОК

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: въпрос за захранване
morfei1 написа:barezifranko написа:Защото кабелите за вентилатора за запоени на много кофти място а и със обикновен поялник незнам дали ще се получи.
Режеш, насосваш кабеляците, изолираш, монтираш вентилатора и всичко е ОК
Точно режеш кабелите до стария вент заголваш запояваш новите излолирбанд или по добре термошлаух и си ти кво толкос му се чудиш

- slimmer
- Мнения: 1012
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 7:36
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: TDI-AJM 2002
- Местоположение: София
Re: въпрос за захранване
fox_vt написа:morfei1 написа:barezifranko написа:Защото кабелите за вентилатора за запоени на много кофти място а и със обикновен поялник незнам дали ще се получи.
Режеш, насосваш кабеляците, изолираш, монтираш вентилатора и всичко е ОК
Точно режеш кабелите до стария вент заголваш запояваш новите излолирбанд или по добре термошлаух и си ти кво толкос му се чудиш
За мен по-добрият вариант (както вече му обясних на колегата веднъж) е да се изкара кабелът на вентилатора до конектор на дънната платка, понеже така може да следи оборотите и ако тръгне да не работи, ще си каже...
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта