Малко се поизсилих и сложих масово крушки по 100 W. Реално в момента на автомата му тежат 12х100W. Посъветвайте ме какъв автомат да взема, че да няма залепване и оставе на включено осветлението. Благодаря!ACE – 5 real load (cos φ =1) - up to 8А; 220 V - electric lamp – up to 600 W
Стълбищен автомат
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Стълбищен автомат
Колеги помагайте. В сградата, където живея от няколко дена стълбището не гасне. Мислех, че е ключ по апартаментите. Днес обаче преборих мързела, слязох при таблото и спрях захранването за известно време и релето на автомата щракна. После осветлението си работеше нормално няколко цикъла и пак спече. Сегашният автомат е
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Стълбищен автомат
Вземи един контактор и автомата го ползвай като управляваща верига.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Стълбищен автомат
Точно така
.Реленцето в стълбищния автомат е такава пародия на реле,че след време залепва и трябва да го почукваш с нещо.И ние имахме такъв проблем и след смяната на 2 автомата сложих един контактор и няма проблеми над половин година вече.

- ivo penkov
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стълбищен автомат

_B4_ написа:Вземи един контактор и автомата го ползвай като управляваща верига.
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Стълбищен автомат
може ли ел. схема на свързване на стълбищния автомат с контактора? 

- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Стълбищен автомат
Аз все пак дадох шанс на още един автомат ACE 1.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Стълбищен автомат
Рано или късно пак ще се прецака, послушай колегата _B4_ и сложи контактор.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Стълбищен автомат
Вероятно товариш автомата и от там идват проблемите. Все пак през него минават малко над киловат, което не е малко за стълбищен автомат. Проблема не е в него, а в товара. Аз съм със същия и е над 40 години. Работи безпроблемно, но захранва само три крушки по 75 вата. Послушай колегата - вземи един контактор, преди да се е прецакал и този автомат и ти си човека
.

- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Стълбищен автомат
Вариант е да се сменят крушките с икономични луминесцентни. Консумацията ще падне три , четири пъти.
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Стълбищен автомат
И аз това си мисля. Да мигрирам поетапно входа към по-маломощни крушки, че с тия 100W за стълбище излишно разхищаваме.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стълбищен автомат
Извинавам се че ще ползвам темата на колегата,но имам питане .
Вчера взех едни лед пури на втак,днес мисля да ги слагам,но не мога да разбера ,сменя се само стартера,или се откача и дросела,и се прави директно пускане на ток.
Поне по инструкцията,виждам,че дрябва и дросела да се елиминира,но дали?
Вчера взех едни лед пури на втак,днес мисля да ги слагам,но не мога да разбера ,сменя се само стартера,или се откача и дросела,и се прави директно пускане на ток.
Поне по инструкцията,виждам,че дрябва и дросела да се елиминира,но дали?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Стълбищен автомат
Това в схемата с надпис "Inductanсe ballast" не е ли точно дросела?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стълбищен автомат
А де.По-нагоре пише да не се използва DC и electronic ballast
И тук идва въпроса.С или без дросела
И тук идва въпроса.С или без дросела

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Стълбищен автомат
DC означава прав ток. Тоест указанията са да не се използва дросел за постоянен ток, а такъв за променлив и да не е електронен. Това ми е мнението, но виж и някое друго мнение, че да не изгърмим лед пурата
. Не ми става ясно само с каква мощност трябва да е този дросел, защото по принцип ако не е с мощността на консуматора, дроселите започват да греят много.

Re: Стълбищен автомат
Само стартера трябва да смениш. Но внимавай да спазиш това с логото като монтаж. За всеки случай провери кабелите как са вързани в момента(проследи ги), схемата върху дросела(баласта) е същата като тая от инструкцията на лампата.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта