Проблем с Поло 1.0 i през първата 1-2 мин. сутрин.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
v_marinoff
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Проблем с Поло 1.0 i през първата 1-2 мин. сутрин.

Мнениеот v_marinoff » Сря 05 мар 2008 20:34


Здравейте. Значи имам следния проблем сутрин ( когато е студена) с моето Поло 1.0 i. Значи паля оборотите са идеални, пали си веднага, мога да го форсирам, но като тръгна и е някаква такава спъната т.е. на лек баир не върви на втора иска първа, тръгвам да връщам на първа и в този момент огасва. След това не иска да запали без газ. Паля я и след това вече няма никакъв проблем. А също и като я карам така студена се чува много леко нещо като тракане на клапани в първите минути. Някой да знае за какво става дума?




maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 21:12


ами студена как да варви бре кат загрее пак ли е тъи не разказваш подробно


v_marinoff
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот v_marinoff » Сря 05 мар 2008 21:45


Mене по ме притеснява това че се чува някакво тракане когато върви докато е студена. После се оправя и няма проблем.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 05 мар 2008 21:56


повдигачите на клапаните тракат кат е студена
поради това, че са износени вече и не задържат масло или просто маслото ти е много рядко за този мотор
с тракащи клапани мое да си караш 100 хил км - не е проблем
но е дразнещо
Значи ако всичко и е наред на колата трябва да си върви нормално и кат е студена - е с малко понижена мощност, но да си набира - не да забива нос
гледам че си 50кс - значи си пълна инжекция - карай я на диагностика


v_marinoff
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот v_marinoff » Сря 05 мар 2008 22:49


Да доуточня само че колата е на 50 хил. км. и е мн. запазена и е изцяло обслужена.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 23:05


v_marinoff написа:Да доуточня само че колата е на 50 хил. км. и е мн. запазена и е изцяло обслужена.

това няма значение....Иди на диагностика,там ще избибкат грешките-ако има такива....За сутрешната немощ има няколко причини,но основното(ако не греша) е че когато колата е студена-горивната смес е по-богата...оттам се получава "давене" на мотора!Примерно-ако свещите не са с подходящо темп.число....
И моята преди правеше едно подобно...ама се оправи...не знам как и защо...просто се оправи..сменил съм само свещи(от Наско)2 кабела и дистрибутор(пак от Наско)....


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 05 мар 2008 23:12


Нормално е да няма много мощност и първите няколко форсирания да са и трудни...но пък чак да гасне...аз се сещам за няколко варянта от който може да идва проблема но немога да гадая.Отиди на сервиз там ще ти кажат най добре,евентуална диагностика и ще погледнат и компа.Успех :wink:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Сря 05 мар 2008 23:18


Съвсем нормално винаги сутрин си оставам да поработи малко 2-3 мин.за да не си го тормозя и после тръгвам
Е когато е топло няма проблен.Но температурте паднат ли под 10 градуса задължително:):):)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 23:34


което ме съмнява --виж ремака да нее прескочила зъб ако прескочи един два така чука и ниама мъгел студена -това е първото което трябва да свършиш. После идва делкото настроика на топал двигател 85 градуса .
Изчакваи поне 4 мин да поработи на място защото студена ниама как да набере и единственото което и остава да се задаве и огасне да нее лада -ладата студена на смукач варви наи добре от кадето идва версиата за голямо подаване на бензин или малко подаване на бензин от там идва смукача които примерно вклучва или не вклучва-- и бедна смес или боагата смес и забива ето ти една идея -

Последна промяна от maznia на Сря 05 мар 2008 23:43, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 23:37


maznia написа:.....смукача които примерно вклучва или не вклучва-- и бедна смес и забива ето ти една идея


Тия компютъризираните коли-нямат смукач...има датчици и комп...той регулира подаването на база показания от датчиците!!! :idea: :wink:
Отделно-такава кола би трябвало да върви повече като е студена...заради по-богатата смес....То това е и идеята на целия "силов"тунинг....


Колега-сега се сетих-ако имаш някакъв тип "вакуум компенсатор"-(щото моно колите го имат,ама "стерео"...?)-виж дали маркучетата са си на мястото....На мен като се откачи-имам колебания на обороти като е студена...
А за тракането-Любо ти го е написал...без ремонт-няма лек..ама си свиркай...мойте тракат и след като загрее...Трябваше да сменя маслото -вместо 15В40-20В50...ама пак си сложих 15В 40...молибденов сулфат на Лики моли....

maznia написа:което ме съмнява --виж ремака да нее прескочила зъб ако прескочи ....

Недей го плаши :wink:
ако е зъб...трудно ще пали...на ниски обороти ще е мъртвец...след 2500-стрела....Независимо от това дали е топла или студена,дали е -10 или +25....
Ако са два...или 3-много лошо...колата ще каже "мъц"...и пари за осн.ремонт ще трябват....над 1000лв!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 05 мар 2008 23:54


Колега почни от ремака- делкото -инжекциата -въздуха- вакумите датчиците -абе една диагностика ако не намериш проблема е задължителна -- щом казваш че колата е супер запазена.
НЕМОЖЕМ ДА ДАДЕМ ИДЕИ РАКАЖИ ПО ПОДРОБНО И КАЖИ ОТ КАКВО Е БИЛО КАТО Я ОПРАВИШ



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта