Проблем с Поло 1.0 i през първата 1-2 мин. сутрин.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Проблем с Поло 1.0 i през първата 1-2 мин. сутрин.
Здравейте. Значи имам следния проблем сутрин ( когато е студена) с моето Поло 1.0 i. Значи паля оборотите са идеални, пали си веднага, мога да го форсирам, но като тръгна и е някаква такава спъната т.е. на лек баир не върви на втора иска първа, тръгвам да връщам на първа и в този момент огасва. След това не иска да запали без газ. Паля я и след това вече няма никакъв проблем. А също и като я карам така студена се чува много леко нещо като тракане на клапани в първите минути. Някой да знае за какво става дума?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
повдигачите на клапаните тракат кат е студена
поради това, че са износени вече и не задържат масло или просто маслото ти е много рядко за този мотор
с тракащи клапани мое да си караш 100 хил км - не е проблем
но е дразнещо
Значи ако всичко и е наред на колата трябва да си върви нормално и кат е студена - е с малко понижена мощност, но да си набира - не да забива нос
гледам че си 50кс - значи си пълна инжекция - карай я на диагностика
поради това, че са износени вече и не задържат масло или просто маслото ти е много рядко за този мотор
с тракащи клапани мое да си караш 100 хил км - не е проблем
но е дразнещо
Значи ако всичко и е наред на колата трябва да си върви нормално и кат е студена - е с малко понижена мощност, но да си набира - не да забива нос
гледам че си 50кс - значи си пълна инжекция - карай я на диагностика
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
v_marinoff написа:Да доуточня само че колата е на 50 хил. км. и е мн. запазена и е изцяло обслужена.
това няма значение....Иди на диагностика,там ще избибкат грешките-ако има такива....За сутрешната немощ има няколко причини,но основното(ако не греша) е че когато колата е студена-горивната смес е по-богата...оттам се получава "давене" на мотора!Примерно-ако свещите не са с подходящо темп.число....
И моята преди правеше едно подобно...ама се оправи...не знам как и защо...просто се оправи..сменил съм само свещи(от Наско)2 кабела и дистрибутор(пак от Наско)....
което ме съмнява --виж ремака да нее прескочила зъб ако прескочи един два така чука и ниама мъгел студена -това е първото което трябва да свършиш. После идва делкото настроика на топал двигател 85 градуса .
Изчакваи поне 4 мин да поработи на място защото студена ниама как да набере и единственото което и остава да се задаве и огасне да нее лада -ладата студена на смукач варви наи добре от кадето идва версиата за голямо подаване на бензин или малко подаване на бензин от там идва смукача които примерно вклучва или не вклучва-- и бедна смес или боагата смес и забива ето ти една идея -
Изчакваи поне 4 мин да поработи на място защото студена ниама как да набере и единственото което и остава да се задаве и огасне да нее лада -ладата студена на смукач варви наи добре от кадето идва версиата за голямо подаване на бензин или малко подаване на бензин от там идва смукача които примерно вклучва или не вклучва-- и бедна смес или боагата смес и забива ето ти една идея -
Последна промяна от maznia на Сря 05 мар 2008 23:43, променено общо 2 пъти.
maznia написа:.....смукача които примерно вклучва или не вклучва-- и бедна смес и забива ето ти една идея
Тия компютъризираните коли-нямат смукач...има датчици и комп...той регулира подаването на база показания от датчиците!!!


Отделно-такава кола би трябвало да върви повече като е студена...заради по-богатата смес....То това е и идеята на целия "силов"тунинг....
Колега-сега се сетих-ако имаш някакъв тип "вакуум компенсатор"-(щото моно колите го имат,ама "стерео"...?)-виж дали маркучетата са си на мястото....На мен като се откачи-имам колебания на обороти като е студена...
А за тракането-Любо ти го е написал...без ремонт-няма лек..ама си свиркай...мойте тракат и след като загрее...Трябваше да сменя маслото -вместо 15В40-20В50...ама пак си сложих 15В 40...молибденов сулфат на Лики моли....
maznia написа:което ме съмнява --виж ремака да нее прескочила зъб ако прескочи ....
Недей го плаши

ако е зъб...трудно ще пали...на ниски обороти ще е мъртвец...след 2500-стрела....Независимо от това дали е топла или студена,дали е -10 или +25....
Ако са два...или 3-много лошо...колата ще каже "мъц"...и пари за осн.ремонт ще трябват....над 1000лв!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта