Проблем с оборотите
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Teslatus написа:Беше ми спрял нета за това не съм писал!
След диагностика се оказа, че бубината е за смяна маслената помпа не работи едната лула е за смяна и кабела също и съединителя и съм го оставил за основен ремонт!!!
Като го оправиш пиши кои магьосници ти правят основния ремонт, че знае ли човек може и производителите да научат нещо
Вкарал съм се в приключение с неизвестен край! Чистиха стъпковия мотор с ултразвук и изчистиха грешките на компа /110лв. общо/ мерили налягането и ми казаха следното: Маслена помпа при празен ход 0 налягане при 3000 оборота 5-6, цилиндри 2 на по 8 налягане 2 на по 4 в началото, а после на 11 и 8, бубина пукната и прехвърляла искра едната лула за смяна и кабел също! Искаха ми 1700 - 1800 лева само за работа - ВЗЕХ си полото и с мръсна газ да ме няма от там! Докото се прибирах пак менеше оборотите яко, а като пуснах фаровете непрекъснато докато съм спрял и колата е загряла в движение дори и по инерция държеше високи обороти 1200, чак каро спра се намаляваха и почваше гадното менене! Много странно докото се движа ама и с 5 км. се високи стоят щом спра 2 секунди и падат до 800 и се почва мененето! Сега стои и чака майстора да и бае - смяна на сегменти гарнитура повдигачи ако са износени щото чукат макар и леко гимички и пустата бубина щото е спукана и мооооже би оттам да идва мененето на оборотите и естесвено маслената помпа! 1000 лева минимум!
п.п. Да си купя ли друга кола?
п.п. Да си купя ли друга кола?

колега ти или ни6то не разбира6 или маисторите ти се ибават с теб аз така мислиа не даваи да ти пипат колата напи6и един списак с не6тата които ти са проблем и ти прави да ти кажем ко да праиш самичак за малко пари --
смени маслото със 10в40 ако ти дурпа масло --колко от смяна до смяна. Ако са 100-200 грама фложки парички пурво тях ако е пове4е сигменти при отваряне на двигатела пипни буталото отгоре и се опитаи да го разклатиш наляво на дясно в цилиндара ако имат луфт и тях --тук вече сумата става дебела това е за маслото ако помпата е за смяна смени първо нея преди да сцепиш двигатела и с по рядко масло карай . за лампата на маслото имаш бушон които е свързан със дросел клапа бензинова помпа и куп други уреди когато извадиш този бушон по4ва да ти пищи компа и да ти мига лампата на маслото на поло AER бушона е пурвия от ляво доло палиш мотора и го издърпваш колата гасне и почва да пищи компа и да мига лампата така ще го познаеш --- че мисалта ми е че дросел клапа бензинова помпа и куп другите уреди са закачени на тази лампа за масло или поне кабела минава през тях може и някои от тях да ти прай мрасотии това е за мигащата лампа нали каза че датчика си го сменил с нов ---
След това минаваме кам бобината земери я може и кондензатор за паразитен ток да се ибава не тя. Ако имат такъв полото. хлабава лола цъка чува се като дава оттечка по метала наоколо след това ---аванс на делкото малко предварение или закаснение ще помогне за оборотите.
И най накрая дросела вакумите и почистване на дебитомер, мап сензор, дат4ик за скорост при движение- намира се на кожуха на котиата -- anbuch -- има снимка каде точно се намира -------айде бягаи и гледаи и кажи на каде си---- ко имаш нещо питаи но все още се чудя ти тази кола как Я копува по телефона ли ако копето не е удряно не я продавай другото се прави лесно
смени маслото със 10в40 ако ти дурпа масло --колко от смяна до смяна. Ако са 100-200 грама фложки парички пурво тях ако е пове4е сигменти при отваряне на двигатела пипни буталото отгоре и се опитаи да го разклатиш наляво на дясно в цилиндара ако имат луфт и тях --тук вече сумата става дебела това е за маслото ако помпата е за смяна смени първо нея преди да сцепиш двигатела и с по рядко масло карай . за лампата на маслото имаш бушон които е свързан със дросел клапа бензинова помпа и куп други уреди когато извадиш този бушон по4ва да ти пищи компа и да ти мига лампата на маслото на поло AER бушона е пурвия от ляво доло палиш мотора и го издърпваш колата гасне и почва да пищи компа и да мига лампата така ще го познаеш --- че мисалта ми е че дросел клапа бензинова помпа и куп другите уреди са закачени на тази лампа за масло или поне кабела минава през тях може и някои от тях да ти прай мрасотии това е за мигащата лампа нали каза че датчика си го сменил с нов ---
След това минаваме кам бобината земери я може и кондензатор за паразитен ток да се ибава не тя. Ако имат такъв полото. хлабава лола цъка чува се като дава оттечка по метала наоколо след това ---аванс на делкото малко предварение или закаснение ще помогне за оборотите.
И най накрая дросела вакумите и почистване на дебитомер, мап сензор, дат4ик за скорост при движение- намира се на кожуха на котиата -- anbuch -- има снимка каде точно се намира -------айде бягаи и гледаи и кажи на каде си---- ко имаш нещо питаи но все още се чудя ти тази кола как Я копува по телефона ли ако копето не е удряно не я продавай другото се прави лесно
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта