Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 28 мар 2008 14:08


мерси баце дано е така спирам да пипам и ровя




Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Съб 05 апр 2008 16:15


Беше ми спрял нета за това не съм писал!
След диагностика се оказа, че бубината е за смяна маслената помпа не работи едната лула е за смяна и кабела също и съединителя и съм го оставил за основен ремонт!!!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 05 апр 2008 19:16


Teslatus написа:Беше ми спрял нета за това не съм писал!
След диагностика се оказа, че бубината е за смяна маслената помпа не работи едната лула е за смяна и кабела също и съединителя и съм го оставил за основен ремонт!!!

Като го оправиш пиши кои магьосници ти правят основния ремонт, че знае ли човек може и производителите да научат нещо


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 апр 2008 21:45


ама савсем се обърках нали говорихме за високи обороти по инерция каде отиде на помпа кабел лула бобина малиииии ади едното за лампата на маслото е проблема ама бобина и кабел с лула за ко за оборотите ли оппитлах са савсем ---пасссс


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Нед 06 апр 2008 18:44


Ходих да чистят стъпковия мотор /от него проблема бил/ след това ми казаха другите неща!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 07 апр 2008 8:06


Ега ти магьосниците.....По - добре ги сменяй, докато не са ти казали нещо друго!


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пон 07 апр 2008 20:58


мани мани искаха ми 1700 - 1800 за работа само!!! :shock


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пон 07 апр 2008 21:36


Вкарал съм се в приключение с неизвестен край! Чистиха стъпковия мотор с ултразвук и изчистиха грешките на компа /110лв. общо/ мерили налягането и ми казаха следното: Маслена помпа при празен ход 0 налягане при 3000 оборота 5-6, цилиндри 2 на по 8 налягане 2 на по 4 в началото, а после на 11 и 8, бубина пукната и прехвърляла искра едната лула за смяна и кабел също! Искаха ми 1700 - 1800 лева само за работа - ВЗЕХ си полото и с мръсна газ да ме няма от там! Докото се прибирах пак менеше оборотите яко, а като пуснах фаровете непрекъснато докато съм спрял и колата е загряла в движение дори и по инерция държеше високи обороти 1200, чак каро спра се намаляваха и почваше гадното менене! Много странно докото се движа ама и с 5 км. се високи стоят щом спра 2 секунди и падат до 800 и се почва мененето! Сега стои и чака майстора да и бае - смяна на сегменти гарнитура повдигачи ако са износени щото чукат макар и леко гимички и пустата бубина щото е спукана и мооооже би оттам да идва мененето на оборотите и естесвено маслената помпа! 1000 лева минимум!

п.п. Да си купя ли друга кола? :?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 08 апр 2008 7:33


Ако проблемът не се реши със смяна на маслената помпа /другите работи са "дребни"/ и ти кажат основен ремонт - ДА. По - добре си вземи още едно Поло от същия вид /вече знаеш как да го изпиташ преди покупката/ и ще имаш огромен източник на резервни части.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 08 апр 2008 21:41


колега ти или ни6то не разбира6 или маисторите ти се ибават с теб аз така мислиа не даваи да ти пипат колата напи6и един списак с не6тата които ти са проблем и ти прави да ти кажем ко да праиш самичак за малко пари --
смени маслото със 10в40 ако ти дурпа масло --колко от смяна до смяна. Ако са 100-200 грама фложки парички пурво тях ако е пове4е сигменти при отваряне на двигатела пипни буталото отгоре и се опитаи да го разклатиш наляво на дясно в цилиндара ако имат луфт и тях --тук вече сумата става дебела това е за маслото ако помпата е за смяна смени първо нея преди да сцепиш двигатела и с по рядко масло карай . за лампата на маслото имаш бушон които е свързан със дросел клапа бензинова помпа и куп други уреди когато извадиш този бушон по4ва да ти пищи компа и да ти мига лампата на маслото на поло AER бушона е пурвия от ляво доло палиш мотора и го издърпваш колата гасне и почва да пищи компа и да мига лампата така ще го познаеш --- че мисалта ми е че дросел клапа бензинова помпа и куп другите уреди са закачени на тази лампа за масло или поне кабела минава през тях може и някои от тях да ти прай мрасотии това е за мигащата лампа нали каза че датчика си го сменил с нов ---

След това минаваме кам бобината земери я може и кондензатор за паразитен ток да се ибава не тя. Ако имат такъв полото. хлабава лола цъка чува се като дава оттечка по метала наоколо след това ---аванс на делкото малко предварение или закаснение ще помогне за оборотите.
И най накрая дросела вакумите и почистване на дебитомер, мап сензор, дат4ик за скорост при движение- намира се на кожуха на котиата -- anbuch -- има снимка каде точно се намира -------айде бягаи и гледаи и кажи на каде си---- ко имаш нещо питаи но все още се чудя ти тази кола как Я копува по телефона ли ако копето не е удряно не я продавай другото се прави лесно



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта