Как ви работят климатиците на 1-ва степен?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 28 май 2008 12:33


Абе май ще дойде дефект това на нашите полца. Вчера пробвах и застопорих на междинно положение между 1 и 2 степен и си работеше нон стоп на 1 степен. Като си го върнах на 1 степен не щеше да работи въобще. Май си е дефект. Колеги пробвайте го това - на междинна степен между 1 и 2...




Потребителски аватар
hslavov
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот hslavov » Сря 28 май 2008 12:58


колеги стига сме умували....
ходих в аутохит стара загора....хората ми казах следното
1. во тези полота които са от италия са с едни от наи скупите климатици които се произвеждат в света....такижа се монтират на Maybach, Lincoln и други марки скъупи лимузини..
2. тва с изключването не е проблем....климатиците се водят от последно поколение ( но не са климатроник !!!) така наречените автоматични климатици...такижа са примерно на новата фабия, ибиза и тн. Те имат някакъв датчик които следи температурата на тръбите и налягането, при първа степен става прекалено ниска температурата и за тжа си изключва.
Прост пример !!!!!! пробвайте зимата да си включите климатика....ша тръгне ама знаиш га.....нема тругване има датчик з за температурата и за това...така че си карайте половерите и не се шашкайте...слидете си само пистовия ремък защото климатика го яде идва тесен и след 5-6000 километъра на климатик требва да се сменя въпреки че има перфектно съосие...просто идва тесен за тжа натоварване, върти много шайби....
ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН...ИМАЛ СЪМ 4 ПОЛОТА И СЪМ ДОСТА ЗАПОЗНАТ С ДОСТА ПРОБЛЕМИ АКО МОГА ДА ПОМОГНА НА НЯКОГО С НЕЩО ДА ПИШЕ


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 29 май 2008 23:37


брях ама кви модерни коли сме зи зели бре и кви модерни клими са им сложили - па дано не се чупи скоро че нова част нема да види.
Колега кажи ми нещо за играене на обороти при поло 3 и поло 3f ако не е от моторче и потенциметар на клапата от дугаде от каде може да е че каза че си запознат с машинките може и на лично да не оспамваме тука. темата


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пет 30 май 2008 8:37


hslavov написа:колеги стига сме умували....
ходих в аутохит стара загора....хората ми казах следното
1. во тези полота които са от италия са с едни от наи скупите климатици които се произвеждат в света....такижа се монтират на Maybach, Lincoln и други марки скъупи лимузини..
2. тва с изключването не е проблем....климатиците се водят от последно поколение ( но не са климатроник !!!) така наречените автоматични климатици...такижа са примерно на новата фабия, ибиза и тн. Те имат някакъв датчик които следи температурата на тръбите и налягането, при първа степен става прекалено ниска температурата и за тжа си изключва.
Прост пример !!!!!! пробвайте зимата да си включите климатика....ша тръгне ама знаиш га.....нема тругване има датчик з за температурата и за това...така че си карайте половерите и не се шашкайте...слидете си само пистовия ремък защото климатика го яде идва тесен и след 5-6000 километъра на климатик требва да се сменя въпреки че има перфектно съосие...просто идва тесен за тжа натоварване, върти много шайби....
ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН...ИМАЛ СЪМ 4 ПОЛОТА И СЪМ ДОСТА ЗАПОЗНАТ С ДОСТА ПРОБЛЕМИ АКО МОГА ДА ПОМОГНА НА НЯКОГО С НЕЩО ДА ПИШЕ

Колега,благодаря за изчерпателния отговор! Обаче при мен има и някакъв друг проблем,ако искаш/можеш да помогнеш ,отворил съм тема 'Климата пак умря!',накратко освен че вклиучва и изклиучва,ами като му е кеф/на загрял мотор,климатик-изобщо не тръгва.Между другото-вклиучвал съм го замата за кратко-работи.Благодаря,ако помогнеш!


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 21 юни 2008 15:12


Току що си оправих първата степен. Няма никакви релета и умни платки... Просто 1 пластинка на врътката не даваше добър контакт. Свалих я, изкривих я да дава по добър контакт и сега климата ми работи перфектно на 1 степен :) Това е от мен.
Яд ме е само че не и смених крушката на осветлението, ама друг път шще го хващам това :)


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 23 юни 2008 8:32


Само леко въпросче:като работи климата,включва и изключва ли?Аз съм със същата кола и година и независимо от степента -включва и изключва.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пон 23 юни 2008 14:52


Пластинките на врътката - трябва да се понатегнат ;)
при мене това беше и сега няма никакви проблеми :)


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Пон 23 юни 2008 19:22


За да не пускам нова тема, да питам за малко помощ :oops:
Как да видя дали климатикът въобще присъства в колата ми? Имам едно допълнително радиаторче до този с перката. обаче до него не води нищо, което ме навежда на съмнения да не би да са ми свалили климатика автоджамбазите :roll: . идеята ми е, че никога не съм виждал как изглежда двигателния отсек на кола с климатик и не знам какво да гледам :oops: .
Може ли да ме ориентирате? Къде му се намира компресора на климатика на Поло 6н? Изобщо как изглежда цялата системка?


boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Пон 23 юни 2008 22:46


здравейте колеги.значи и аз съм със климатик,който ми правеше номера-включва и изключва когато си иска.до нас има сервиз за климатици,та закарах колата при тях.оказа се,че всички климатици имат датчик,който изключва компресора.датчика е със серпентина,която е завита в питата на изпарителя(радиаторчето).когато температурата на изпарителя стане много ниска,датчика изключва компресора-на първа степен е много слабо обдухването и е нормално да изключва.при мене се беше прецакал въпросният датчик,та хората ме посъветваха да си взема такъв за хладилник-има и по-голям регулаж на температурата,при която ще вкл.-изкл. компресора.датчика струва под 8 лв.и се монтира за нула време.надявам се да съм бил полезен.поздрави :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 24 юни 2008 10:04


климатика си изключва и включва и на другите степени по скоро му изключва компресора то неможе да бичи нон стоп ше изгори просто като си качи нужната температура на трабите и спира или налягане тези коли с този климатик са си така нема дефекти и иде време за :lock:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 24 юни 2008 10:05


Uneek написа:Пластинките на врътката - трябва да се понатегнат ;)
при мене това беше и сега няма никакви проблеми :)

:idea:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта