Как ви работят климатиците на 1-ва степен?
- hslavov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
колеги стига сме умували....
ходих в аутохит стара загора....хората ми казах следното
1. во тези полота които са от италия са с едни от наи скупите климатици които се произвеждат в света....такижа се монтират на Maybach, Lincoln и други марки скъупи лимузини..
2. тва с изключването не е проблем....климатиците се водят от последно поколение ( но не са климатроник !!!) така наречените автоматични климатици...такижа са примерно на новата фабия, ибиза и тн. Те имат някакъв датчик които следи температурата на тръбите и налягането, при първа степен става прекалено ниска температурата и за тжа си изключва.
Прост пример !!!!!! пробвайте зимата да си включите климатика....ша тръгне ама знаиш га.....нема тругване има датчик з за температурата и за това...така че си карайте половерите и не се шашкайте...слидете си само пистовия ремък защото климатика го яде идва тесен и след 5-6000 километъра на климатик требва да се сменя въпреки че има перфектно съосие...просто идва тесен за тжа натоварване, върти много шайби....
ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН...ИМАЛ СЪМ 4 ПОЛОТА И СЪМ ДОСТА ЗАПОЗНАТ С ДОСТА ПРОБЛЕМИ АКО МОГА ДА ПОМОГНА НА НЯКОГО С НЕЩО ДА ПИШЕ
ходих в аутохит стара загора....хората ми казах следното
1. во тези полота които са от италия са с едни от наи скупите климатици които се произвеждат в света....такижа се монтират на Maybach, Lincoln и други марки скъупи лимузини..
2. тва с изключването не е проблем....климатиците се водят от последно поколение ( но не са климатроник !!!) така наречените автоматични климатици...такижа са примерно на новата фабия, ибиза и тн. Те имат някакъв датчик които следи температурата на тръбите и налягането, при първа степен става прекалено ниска температурата и за тжа си изключва.
Прост пример !!!!!! пробвайте зимата да си включите климатика....ша тръгне ама знаиш га.....нема тругване има датчик з за температурата и за това...така че си карайте половерите и не се шашкайте...слидете си само пистовия ремък защото климатика го яде идва тесен и след 5-6000 километъра на климатик требва да се сменя въпреки че има перфектно съосие...просто идва тесен за тжа натоварване, върти много шайби....
ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН...ИМАЛ СЪМ 4 ПОЛОТА И СЪМ ДОСТА ЗАПОЗНАТ С ДОСТА ПРОБЛЕМИ АКО МОГА ДА ПОМОГНА НА НЯКОГО С НЕЩО ДА ПИШЕ
брях ама кви модерни коли сме зи зели бре и кви модерни клими са им сложили - па дано не се чупи скоро че нова част нема да види.
Колега кажи ми нещо за играене на обороти при поло 3 и поло 3f ако не е от моторче и потенциметар на клапата от дугаде от каде може да е че каза че си запознат с машинките може и на лично да не оспамваме тука. темата
Колега кажи ми нещо за играене на обороти при поло 3 и поло 3f ако не е от моторче и потенциметар на клапата от дугаде от каде може да е че каза че си запознат с машинките може и на лично да не оспамваме тука. темата
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
hslavov написа:колеги стига сме умували....
ходих в аутохит стара загора....хората ми казах следното
1. во тези полота които са от италия са с едни от наи скупите климатици които се произвеждат в света....такижа се монтират на Maybach, Lincoln и други марки скъупи лимузини..
2. тва с изключването не е проблем....климатиците се водят от последно поколение ( но не са климатроник !!!) така наречените автоматични климатици...такижа са примерно на новата фабия, ибиза и тн. Те имат някакъв датчик които следи температурата на тръбите и налягането, при първа степен става прекалено ниска температурата и за тжа си изключва.
Прост пример !!!!!! пробвайте зимата да си включите климатика....ша тръгне ама знаиш га.....нема тругване има датчик з за температурата и за това...така че си карайте половерите и не се шашкайте...слидете си само пистовия ремък защото климатика го яде идва тесен и след 5-6000 километъра на климатик требва да се сменя въпреки че има перфектно съосие...просто идва тесен за тжа натоварване, върти много шайби....
ДАНО ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН...ИМАЛ СЪМ 4 ПОЛОТА И СЪМ ДОСТА ЗАПОЗНАТ С ДОСТА ПРОБЛЕМИ АКО МОГА ДА ПОМОГНА НА НЯКОГО С НЕЩО ДА ПИШЕ
Колега,благодаря за изчерпателния отговор! Обаче при мен има и някакъв друг проблем,ако искаш/можеш да помогнеш ,отворил съм тема 'Климата пак умря!',накратко освен че вклиучва и изклиучва,ами като му е кеф/на загрял мотор,климатик-изобщо не тръгва.Между другото-вклиучвал съм го замата за кратко-работи.Благодаря,ако помогнеш!
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Току що си оправих първата степен. Няма никакви релета и умни платки... Просто 1 пластинка на врътката не даваше добър контакт. Свалих я, изкривих я да дава по добър контакт и сега климата ми работи перфектно на 1 степен
Това е от мен.
Яд ме е само че не и смених крушката на осветлението, ама друг път шще го хващам това
Яд ме е само че не и смених крушката на осветлението, ама друг път шще го хващам това
-
craghackBG
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За да не пускам нова тема, да питам за малко помощ
Как да видя дали климатикът въобще присъства в колата ми? Имам едно допълнително радиаторче до този с перката. обаче до него не води нищо, което ме навежда на съмнения да не би да са ми свалили климатика автоджамбазите
. идеята ми е, че никога не съм виждал как изглежда двигателния отсек на кола с климатик и не знам какво да гледам
.
Може ли да ме ориентирате? Къде му се намира компресора на климатика на Поло 6н? Изобщо как изглежда цялата системка?
Как да видя дали климатикът въобще присъства в колата ми? Имам едно допълнително радиаторче до този с перката. обаче до него не води нищо, което ме навежда на съмнения да не би да са ми свалили климатика автоджамбазите
Може ли да ме ориентирате? Къде му се намира компресора на климатика на Поло 6н? Изобщо как изглежда цялата системка?
-
boiadjiata
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте колеги.значи и аз съм със климатик,който ми правеше номера-включва и изключва когато си иска.до нас има сервиз за климатици,та закарах колата при тях.оказа се,че всички климатици имат датчик,който изключва компресора.датчика е със серпентина,която е завита в питата на изпарителя(радиаторчето).когато температурата на изпарителя стане много ниска,датчика изключва компресора-на първа степен е много слабо обдухването и е нормално да изключва.при мене се беше прецакал въпросният датчик,та хората ме посъветваха да си взема такъв за хладилник-има и по-голям регулаж на температурата,при която ще вкл.-изкл. компресора.датчика струва под 8 лв.и се монтира за нула време.надявам се да съм бил полезен.поздрави 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
