Вдигане на обороти на ПХ на Г3 (АЕЕ)заради климатик-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 10 юни 2008 19:37


Ако единственото спасение е да се вдигнат оборотите и има начин това да стане без да влияе на други неща,ще го направя и ще пиша как и дали съм разрешил проблема:lol:




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 10 юни 2008 19:51


Каспър написа:Ако единственото спасение е да се вдигнат оборотите и има начин това да стане без да влияе на други неща,ще го направя и ще пиша как и дали съм разрешил проблема:lol:

Мерси от името на форума, че го приемаш като морално задължение на гост, поставил тема. Все пак Голф си имат форум, а проблемите ни са едни и същи и караме едни и същи двг.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 10 юни 2008 20:02


Извинявам се,че ползвам темата.При мен е обратното - при включен климатик на пх задържа високи обороти и бавно и трудно ги успокоява до нормалните около 850.Например ако изфорсирам или освободя от скорост на около 2000 оборота стрелката на оборотомера си остава там 7-8 секунди и тогава тръгва надолу,но бавно до 850.При изключен климатик няма и помен от това,стрелката си е бърза?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Вто 10 юни 2008 20:29


Да и на мен ми се случи това днес за първи път. За мен е загадка :shock


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 10 юни 2008 20:34


smash_ написа:Да и на мен ми се случи това днес за първи път. За мен е загадка :shock


Кое?Гасненето или играта на оборотите?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 10 юни 2008 20:36


maslinkov написа:
Каспър написа:Ако единственото спасение е да се вдигнат оборотите и има начин това да стане без да влияе на други неща,ще го направя и ще пиша как и дали съм разрешил проблема:lol:

Мерси от името на форума, че го приемаш като морално задължение на гост, поставил тема. Все пак Голф си имат форум, а проблемите ни са едни и същи и караме едни и същи двг.


За мен форума е един и това е форума на VW.
: vw fen


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Вто 10 юни 2008 20:36


Оборотите гадни!


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 13 юни 2008 16:25


Вчера ходих в ''Импас 56''(официален представител на Диавиа).Сгреших като си мислих,че там хората разбират от този двигател.Около 15 мин.трябваше да убеждавам четирима майстори,че има такъв двигател на VW със заводски 650 оборота.Според един от тях проблема е в компресора.Когато загрее "затяга" и тормози двигателя,а оттам и гасненето.Следва сваляне,преглед и ремонт на компресора,но не при тях.Тъй като ремонта няма да е евтин до следващото лято ще ползвам климата само когато карам извънградско.И така за финал на темата-не е нужно вдигане на обороти.Проблемът е механичен.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 13 юни 2008 16:51


На мен пък осветлението на таблото ми се оправи от само себе си и оборотите, след 2-3 колебания заспиват при вкл. фарове на 790 мин. Вдигането им със 100мин. свърши работа, а колата си гори нормално. Айде със здраве.


Потребителски аватар
ORKY
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот ORKY » Съб 14 юни 2008 19:54


Мисля че твърде напосоки търсите причините без да се стремите да търсите логическа връзка между проблема и изменението на показателите на двигателя. Не се доверявайте на мнението на който и да е майстор ако то не съвпада с мнението на поне още няколко човека защото ще се вкарате в излишни раходи и може да доведе да още повече проблеми.СЪмнява ме че климатика може да е проблема (той е един компресор и ако не работи не работи през цялото време)но не знам точно как ти е вързан към двигателя ако е с ремък то може да го откачиш( но проввери какво друго откачаш с тоя ремък освен генератора) и да прбваш без него да видиш дали е там причината.
По скоро ако е с компютърно управление би трябвало компютъра сам да си рапознае натоварването и да дигне оборотите.Причините може да са доста в зависимост от двигателя ти от датчиците, по които се ръководи компютъра, достатъчно един да не е в ред. По добре потърси повече инфо за двигателя ти преди да пристъпиш към някакъв сериозен ремонт.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 23 юли 2008 10:40


След последната диагностика се оказа,че проблема не е в компресора на климатика,а комбинация от мръсен дросел и прекалено силна първа степен на перката.След почистване на дросела,адаптация,смяна на товарното съпротивление на перката (онази пружина отгоре,която определя степените на перката) всичко се оправи.Ако някой иска да вдига оборотите на този двг. на ПХ:пуска се постоянен плюс към 33 и 35 пин на компа и оборотите на ПХ заковават на 900.

Последна промяна от Каспър на Съб 18 апр 2009 13:55, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Сря 23 юли 2008 12:03


На моя мотор ABS, в компютъра му има краче на което се подава 12волта когато работи климатика, за да вдигне оборотите на празен ход. Мисля че беще 33 краче. При мен не беше направено и аз си го правих допълнително. Моя климатик също е Diavia.


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Сря 23 юли 2008 12:08


http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13#13.11.5

ЭТАП 3.
Установка электрики.
Для управления кондиционером нужен блок. Этот блок висит под расширительным бачком. Бывает 2 основных типа блоков (зависит от года выпуска). Блок с 8-ми контактной фишкой управления (как в моём случае) и с 10-ти контактной фишкой. Силовые 4-х контактные фишки у обоих блоков одинаковы.
В чём различия межу блоками? Я долго пытался разобраться, и вот что у меня получилось. Поправьте меня, если я ошибаюсь (т.к. не имею доступа к машине с кондеем после 95 г.в.)
Для работы 8-ми контактного блока необходимо реле кондиционера в блоке предохранителей. Это реле наключает первую скорость вентилятора при включённом кондиционере и слаботочную цепь датчиков кондиционера.
10-ти контактный блок имеет свои внутренние реле, заменяющие реле кондиционера в блоке предохранителей.
Схемы включения кондиционера можно найти на volkswagen.msk.ru в разделе электросхемы.
Стоит заметить что при включении кондиционера на блок управления двигателем должен поступать сигнал, поднимающий обороты на 50.
Как найти этот провод?
Как это делал я: Открываем ЕТКА и в разделе электрика смотрим на кабель между блоком управления двигателем и блоком предохранителей. От основного кабеля там есть ответвления в виде 1-2-х контактных фишек. Смотрим какая из них обслуживает кондиционер, а потом опытным путём, сопоставив данные с электрической схемой, вычисляем ту самую фишку. Я нашёл её сразу. При попадании на неё 12 вольт обороты двигателя увеличиваются на 50.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 25 юли 2008 16:40


И аз реших проблема (с високи обороти при включен климатик) - грешно зацепен паразитен вал.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта