Още проблеми с оборотите...ВЪХ!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Още проблеми с оборотите...ВЪХ!

Мнениеот Commander_Keen » Нед 14 сеп 2008 22:01


Преди седмица закарах колата на майстор. Да види защо пуши като слизам по нанадолнище на скорост и подам гас. Не го направи...смени ми ангренажния ремък и един семеринг на дясната полуоска...доколкото ми каза. Отидох да си взема колата и точно преди да я изкара от гаража отвори капака и върза някакъв уред с два кабела приличащ на пистолет и започна да регулира нещо....не успях да видя къде го върза,защото бях отзад. Е след намесата на този професионалист започна да се чува едно слабо тракане и след загряване на колата оборотите започват да варират от 500 до 1200 на празен ход. ТОВА ПРЕДИ ГО НЯМАШЕ!!! Такам...дроселовата клапа съм я чистил,смених си маслото,изчистих грешките от компа посредством лаптопа и познайте....ПРОБЛЕМА ОСТАНА!!! Пак пуши като слизам на скорост и подам гас и оборотите пак играят...вместо да я оправят те ми създадоха още проблеми. Пушенето не мога да си го обясня...можеда гори масло... (Всички филтри са сменени)...оборотите можеда са от кофти центровка,но понеже не разбирам толкова се допитвам до вас за помощ...и евентуално за препоръка на ИСТИНСКИ майстор...ПОМАГАЙТЕ...




Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Нед 14 сеп 2008 22:06


Пушенето може да е от много работи... Гумички на клапани, гарнитура на глава... Неправилна смес (гориво/въздух)...
Това с оборотите обаче е от пипането с пищова ;)
Играл си е с центровката на мотора и не ти я е направил както трябва.

Звънни на Vaskoto1 като се прибере от море да ти запише час и си ти :)


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Нед 14 сеп 2008 22:29


Да и аз за Васко си мислех. Интересно ми беше от какво е...и значи бях прав,че намесата на "майстора" е в основата на проблема. *%@$*§(–) :x


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Нед 14 сеп 2008 22:31


Commander_Keen написа:Да и аз за Васко си мислех. Интересно ми беше от какво е...и значи бях прав,че намесата на "майстора" е в основата на проблема. *%@$*§(–) :x


Така предполагам колега. Мога само да гадая. Отиди при проверен човек да ти погледне колата.
Аз лично си доверявам возилото само на Ваското и на още едно момченце в един друг сервиз. С незнайни майстори не се занимавам!


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Нед 14 сеп 2008 22:34


groznika написа:... С незнайни майстори не се занимавам!


Е да,лошото,е че този майстор прави колите на баща ми 10 години... к'вото е


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 15 сеп 2008 8:04


Успех и да не забравиш да пишеш от какво се е оказало мененето на оборотите. Гледам че караш същия двг. - имаш ли електронен блок за управление на клапата топъл- студен въздух, щото при мене някой го е оперирал /старата система доколкото знам е с клапа за стабилизация на оборотите на празен ход, ама и такава нямам/


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 15 сеп 2008 10:22


Щом изпушва след спускане по наклон и последващо ускоряване - гори ти масло -> по-скоро от гумичките :wink:


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 15 сеп 2008 21:13


maslinkov написа:Успех и да не забравиш да пишеш от какво се е оказало мененето на оборотите. Гледам че караш същия двг. - имаш ли електронен блок за управление на клапата топъл- студен въздух, щото при мене някой го е оперирал /старата система доколкото знам е с клапа за стабилизация на оборотите на празен ход, ама и такава нямам/


Ето това не мога да ти кажа,но ще проверя и ще докладвам ;)


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 15 сеп 2008 21:14


lrlmodo написа:Щом изпушва след спускане по наклон и последващо ускоряване - гори ти масло -> по-скоро от гумичките :wink:


А тези гумички къде са и за какво служат... (простете за невежеството) и лесно ли се сменят



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта