Спешно! източих антифриза и сега немога да налея - РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спешно! източих антифриза и сега немога да налея - РЕШЕНО!

Мнениеот sa6o46 » Нед 28 сеп 2008 17:59


Източих ангифриза през долния маркуч на радиатора и тръгнах да наливам новия през казахчето обаче не влиза нищо, на радиатора няма капачна пробка нищо, трябва да има някаде пробка за обезвъздушаване но немога да я намера

поло 1991 1043 AAU

Последна промяна от sa6o46 на Пон 29 сеп 2008 0:21, променено общо 1 път.




aceman
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aceman » Нед 28 сеп 2008 18:34


Колега би трябвало само да се обезвъздушава просто го запали и му наливай вода .


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Нед 28 сеп 2008 18:52


Запали го и като отвори термостата ще се обезвъздуши сам.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Нед 28 сеп 2008 19:20


Полото има пробка за обезвъздушаване на парното. Намира се до моторчето на парното. Пробвай от там, ако не стане по друг начин!

Последна промяна от Snejoky на Пон 29 сеп 2008 6:57, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Нед 28 сеп 2008 20:04


saa27 написа:Запали го и като отвори термостата ще се обезвъздуши сам.


на горещ двигател да наливам антифриз не ми се струва одачно

Snejoky : ще огледам около парното да вида за такава пробка


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Нед 28 сеп 2008 20:12


ето какво пише в менюала, heater controls трябва да е врътката на парното или?
този bleeder screw сигурно пак е по парното , а аз ръчках по термостата :?

15 Check that the heater controls are set to
“HOT”, then remove the rubber strip and
plastic cover from the plenum chamber
behind the engine compartment, and loosen
the bleeder screw on the heater temperature
control valve.

16 Slowly pour the coolant into the
expansion tank. While doing this watch the
heater bleeder, and tighten the screw when
bubble-free water comes out. If the coolant is
being renewed, begin by pouring in a couple
of litres of water, followed by the correct
quantity of antifreeze, then top-up with more
water.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пон 29 сеп 2008 0:21


да пичове проблема е решен!

има една малка пробка на парното, но е под една коричка и затова не съм я видял, незнам кой е измислил там да я сложи, но бая майки отнесе


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Пон 29 сеп 2008 6:59


Пробката идва най-горна точка, така че от там най-лесно да се обезвъздуши.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 29 сеп 2008 14:26


Въпреки че проблема е решен-да ръсна и аз малко мозък :D :idea: (като човек който е правил тая гимнастика 2 пъти вече...)
1-ако си мислиш че си източил цялото количество течност-лъжеш се...
2-при наливането-двг. работи а самото наливане става леко и внимателно като не се оставя разширителя без течност,но се внимава и да не се препълни :!:
3-след като прецениш("на трънско око") че течността е достатъчно-оставяш двг.да работи до достигане на раб.температура и с отворен разширител и ако "дръпне" още течност-доливаш.Гледаш дали църцори водица от малкото маркуче и затваряш съда
4-пожелателно-изчакваш да се вкл.перката.
5-проследяваш нивото в следващите дни-и следиш за теч(сълзене) от таралежа....
на нашите коли охл.система е измислена доста добре-може би само на пежо306 и ситро -то са по мързеливи(просто те са "отворени").Няма вариант да се получи "тапа"-като на старите Рено

Snejoky написа:Пробката идва най-горна точка, така че от там най-лесно да се обезвъздуши.

Да се обезвъздуши-да,но кое?При положение че разширителя е по-ниско от радиаторчето на парното-тая пробка е само за обезвъздушаване на парното.Дори и да не я пипа-за двг.няма да има проблем-просто няма да има парно 8)


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Пон 29 сеп 2008 18:40


chy написа: Гледаш дали църцори водица от малкото маркуче и затваряш съда

Сега се сещам, че на моето Поло често се запушва точно това маркуче и за това от време на време го отпушвам. Не знам на какво се дължи това. При Пасата го нямам този проблем.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Вто 30 сеп 2008 7:02


преди да отвия тая пробка за на парното изобщо не поемаше вода

излезе доста червена (ръждива течност) , тия дни ще пробвам да промия системата, кажете някакъв препарат за целта.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 30 сеп 2008 7:23


sa6o46 написа: тия дни ще пробвам да промия системата, кажете някакъв препарат за целта.

И с вода става :wink:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Вто 30 сеп 2008 19:02


знам че има разни такива препарати които са специално за промиване и спират корозията.

термостата не работи според мен както трябва ( не държи много постоянна температура) възможно ли е да от ръждиввата вода, смисъл да заяжда нещо или да е ръждасал

аз взех нов де BEHR, но искам да промия преди да го сложа


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 30 сеп 2008 21:55


И аз промивах с вода - става екстра.
При мене всички проблеми с температурата на водата се оказаха от уреда в таблото - и аз сменях термостати, датчици и секви глупости - и накрая си го настроих ръчно, като мерих t на водата в казанчето - накрая го нагодих. (реално показваше с 7-8 градуса по-ниско от реалната t)
Имай го в предвид, че може и при тебе това да излезне накрая.....


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Сря 01 окт 2008 10:01


lrlmodo написа:И аз промивах с вода - става екстра.
При мене всички проблеми с температурата на водата се оказаха от уреда в таблото - и аз сменях термостати, датчици и секви глупости - и накрая си го настроих ръчно, като мерих t на водата в казанчето - накрая го нагодих. (реално показваше с 7-8 градуса по-ниско от реалната t)
Имай го в предвид, че може и при тебе това да излезне накрая.....


мерси, ще го имам в предвид, но при мен работи ту на 70 ту на 90 ту на 105 без значение градско ли карам или дълго, държи си квато температура си иска, баш на термостат ми мерише



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта